Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
We willen gewoon weten dat je veilig bent
Ik bedoel, als je met de auto bent dan ga je spontaan boomknuffelen
En als je gaat wandelen dan gaat de boom spontaan grmblknuffelen
quote:
* TheStigsDutchCousin raises eyebrowquote:
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpen
Heerlijk.quote:
Sow.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangen
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, klinkt leuk. Niet zo lang, maar zou ook niet weten wat er is Bosnië te doen is.
Oh, maar opzich wel te onderbouwen waarom die mensen toch doorgaan, dat is minder erg?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, lastig.
Er zijn kinderen die tegen het einde beter gaan presteren door de druk van over gaan, of van de extra aangeboden hulp.
Voor sommige vallen (zoals bio) zijn de laatste 2 hoofdstukken eenvoudiger.
Dat, plus het feit dat alle leerlingen in de onderbouw op 2 niveaus getest worden (dakpanklassen) en tegen het einde van het jaar veel leerlingen nog maar op 1 niveau getest worden...
Er zijn zeker gesprekken geweest over dat er teveel leerlingen op afstroom of doubleren staan, en het zal best voorkomen dat er ergens docenten of management wat sjoemelen.
zodat we je kunnen reddenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpen
Die is hier al de hele dag vrij stevig, best prettig tijdens het wandelenquote:
Die is hier niet weggeweest.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangen
Uhuh ...quote:
Ja dat windje is wel lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier al de hele dag vrij stevig, best prettig tijdens het wandelen
dacht even dat dit over jouw littekens gingquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de littekens er nog elke dag vanEn dan letterlijk doordat het zout dat in de muren zit weer door het gips aan het trekken is
Polderwindgenotquote:
Ja die zijn ook zichtbaar, maar die komen niet door de Watersnoodramp van 1953quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over jouw littekens ging
Oh, da's wel crap. Valt niet te fixen ook zeker?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de littekens er nog elke dag vanEn dan letterlijk doordat het zout dat in de muren zit weer door het gips aan het trekken is
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over jouw littekens ging
Ze laten je gewoon hangenquote:
quote:
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatiequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze laten je gewoon hangen
Ik snap hem nietquote:
met het huidige hooikoorts niveau zijn grassen bij mij zelfs al gevaarlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatie
vond je er al goed uitzien voor je leeftijdquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn ook zichtbaar, maar die komen niet door de Watersnoodramp van 1953
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Snapte al niet wat dat met zout te maken had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |