SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Welnee. Trump zal wel verplichten dat er alleen maar met vliegtuigen uit VS gevlogen wordt. MAGA.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Boeing mag hopen dat het een menselijke fout is, anders wordt het heel moeilijk.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet goed uit. Dit is de staart en ik zie daar ook een wiel.
wie zet daar ook een gebouw in de weg..quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal wel in het verlengde van de startbaan staan. Dan heeft-ie niet genoeg snelheid kunnen maken kennelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wie zet daar ook een gebouw in de weg..
Oh jezus.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben nooit verder gekomen dat een budget ryanair kippenhokquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorig jaar nog in een Airbus Dreamliner gevlogen. Dit komt dichtbij.
Lijkt er een beetje op? Die zouden ook wel eens de oorzaak kunnen zijn? Dubbele motorstoring door vogels in de motoren.quote:
KLM stadsbusformaatje hier.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben nooit verder gekomen dat een budget ryanair kippenhok
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:15 schreef Recce het volgende:
Hmm, ik zie nu beelden op live TV in India. Het vliegtuig was losgekomen, maar lijkt daarna motorvermogen te verliezen en zakt langzaam naar beneden. Daarna een enorme vuurbal.
Welke is flauw dan?quote:
Zone grote vuurbal jonguh, BAM!quote:
Die van ieniequote:
Oh tering. Dit gaat ook niet snel dus die mensen hebben gewoon echt in angst gezeten.quote:
quote:
Ja, ok, die wel.quote:
Het is India. Miljoen mensen in de buurt. Dan filmen er altijd wel een paar mensen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof hij net gaat landen. Maar waarom werd dit gefilmd?
valt wel mee toch?quote:
Ik vermoed dat hij erg laag vloog, of ze waren er normaal niet in dat huis en dan is het vliegtuigjes kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reflex waarschijnlijk, hij is denk ik al even aan het dalen daar, dus zou er niet meer achter zoeken dan iemand die al met z'n telefoon in z'n handen zat die de camera erop richtte, want wtf.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dit wou ik dus net zeggen want het lijkt erop alsof het al begonnen was voordat hij ging filmen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Reflex waarschijnlijk, hij is denk ik al even aan het dalen daar, dus zou er niet meer achter zoeken dan iemand die al met z'n telefoon in z'n handen zat die de camera erop richtte, want wtf.
Dat het dichtbij komt is het nu nog te vroeg voor.quote:
Dat ziet er niet best uit nee.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen een klein stukje staart is nog heel. Daar zouden nog net een paar mensen het overleefd kunnen hebben.
Ja, dat gebouw schijnt een ziekenhuis te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:28 schreef Ama het volgende:
Maar goed dan heb je de mensen in het vliegtuig en wie weet hoeveel mensen op de grond nog erbij komen.
Ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat gebouw schijnt een ziekenhuis te zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Zal denk ik zo'n 'grappenmaker' zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:33 schreef CherryLips het volgende:
https://www.gelderlander.(...)n-aanwezig~ab6de011/
Wat een dag.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal denk ik zo'n 'grappenmaker' zijn.
De staart van grote vliegtuigen is leeg. Achter de laatste deuren heb je alleen nog een keuken en opbergruimte. De stewardessen zitten naast de deur bij het opstijgen. Daarnaast zullen de enorme krachten en de hitte van de explosie het daar ook niet echt comfortabel hebben gemaakt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:23 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen een klein stukje staart is nog heel. Daar zouden nog net een paar mensen het overleefd kunnen hebben.
Nee, comfortabel is anders, maar het kan wel. Zie Jeju Air crash.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De staart van grote vliegtuigen is leeg. Achter de laatste deuren heb je alleen nog een keuken en opbergruimte. De stewardessen zitten naast de deur bij het opstijgen. Daarnaast zullen de enorme krachten en de hitte van de explosie het daar ook niet echt comfortabel hebben gemaakt.
Daar was een flink stuk van de romp losgekomen voor de crash zelf, inclusief achterste deuren, net een ander verhaal.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, comfortabel is anders, maar het kan wel. Zie Jeju Air crash.
Dat scheelt dan weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 11:46 schreef Recce het volgende:
Het lijkt erop dat het gedeelte van het ziekenhuis waar de romp terecht is gekomen, een gebouw in aanbouw was. Dat is dan weer een gelukje.
Dat staartstuk was niet losgekomen voor de crash hoor, maar was wel meer intact inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar was een flink stuk van de romp losgekomen voor de crash zelf, inclusief achterste deuren, net een ander verhaal.
Absoluut.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
vraag mij af of de passagiers doorhadden wat er ging gebeuren
Ja want heel snel ging het ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:06 schreef bitterbal het volgende:
vraag mij af of de passagiers doorhadden wat er ging gebeuren
Binnen 20 seconden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:14 schreef Ama het volgende:
Gisteren was kat de hele dag op pad en nu krijg ik straks visite en ligt ze de hele tijd op de tuinstoel.
Nou die ligt straks weer op schoot bij die vriendin dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
morgen met hulp thuis bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen weer in je eigen bedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ja opzich maar ik kijk wel een beetje op tegen de komende drie nachten.quote:
Diarree, niet drinken en niet stabiel op de voeten.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke nou hopelijk gaat dat goed![]()
was dat de reden waarom je nu weer werd opgenomen?
Paar daagjes. Komt wel goed.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja opzich maar ik kijk wel een beetje op tegen de komende drie nachten.
Voor je het weet is het voorbij.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja opzich maar ik kijk wel een beetje op tegen de komende drie nachten.
Fijn te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diarree, niet drinken en niet stabiel op de voeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ohwquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit beter?quote:Het Nederlandse klimaat zal drastisch veranderen als de Golfstroom door klimaatverandering vertraagt of stilvalt. Dat stelt het KNMI in een nieuw rapport. Wintertemperaturen zullen dan fors lager liggen en op de Noordzee wordt zelfs ijs mogelijk.
Noordijszee.quote:
It giet oan.zet grensbewaking bij mijn provincie klaar. Houden we gelijk de wolf tegen.quote:
Goed nieuws!quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
Werd net gebeld door weer een andere monteur voor de warmtepomp
Welke errors ik nou precies had (zelfs nog eentje meer dan gister) en wat ik gister had geprobeerd op aanwijzing van die andere monteur.
Deze leek er wat meer verstand van te hebben. Nog wat dingen gecheckt etc., dat werkte allemaal prima.
En toen was het een kwestie van in de meterkast de groep even aan en uitzetten en kijken of dat hielp.
En toen waren spontaan alle errors weg.
Hij zei dat waarschijnlijk gister met het plaatsen van die veren de interne computer door de bewegingen wat rare waardes heeft doorgegeven, en dat daardoor de app van slag was.
Maar door de stroom er even af te halen start alles natuurlijk opnieuw op en dan doet ie daarna automatisch een check of alles goed werkt.![]()
Dus eigenlijk gewoon de al oude "heeft u het al uit en aangezet" fix
Hoezo wordt dit nu weer als iets nieuws gepresenteerd?quote:
Ik hou niet van kou en ik hou niet van hitte. Zit nog best veel tussen toch?quote:
Ja maar daar woon ik niet.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
Het kan morgenavond redelijk gaan spoken in het westen. Flink onweerscomplex met pittige windstoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeven ze niet nog eens langs te komenquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
Het kan morgenavond redelijk gaan spoken in het westen. Flink onweerscomplex met pittige windstoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ook in het zuiden!quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik blij dat ik met een nieuwe warmtepomp en cv ketel. Ook al begon de cv ketel kuren te vertonen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef essnhills het volgende:
Werd net gebeld door weer een andere monteur voor de warmtepomp
Welke errors ik nou precies had (zelfs nog eentje meer dan gister) en wat ik gister had geprobeerd op aanwijzing van die andere monteur.
Deze leek er wat meer verstand van te hebben. Nog wat dingen gecheckt etc., dat werkte allemaal prima.
En toen was het een kwestie van in de meterkast de groep even aan en uitzetten en kijken of dat hielp.
En toen waren spontaan alle errors weg.
Hij zei dat waarschijnlijk gister met het plaatsen van die veren de interne computer door de bewegingen wat rare waardes heeft doorgegeven, en dat daardoor de app van slag was.
Maar door de stroom er even af te halen start alles natuurlijk opnieuw op en dan doet ie daarna automatisch een check of alles goed werkt.![]()
Dus eigenlijk gewoon de al oude "heeft u het al uit en aangezet" fix
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabelquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hou niet van kou en ik hou niet van hitte. Zit nog best veel tussen toch?
Dat is ver van mij vandaan. Helaas.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
-10?!quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabel
De CV ketel is 2 jaar oud, de warmtepomp staat net een paar weken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik met een nieuwe warmtepomp en cv ketel. Ook al begon de cv ketel kuren te vertonen.
Lekker rustig koud weer, schaatsen, wandelen door de vrieskou en dan binnen opwarmen met warme drankjes, dekentjes en gezelligheidquote:
+25 vind ik al aan de hete kantquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabel
-10 is lekker frisquote:
Jij komt Friesland niet in als oan giet.quote:
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zitquote:
Nog ideaal buiten, maar binnen minder.quote:
Als er maar geen ijs op de weg ligt vind ik het prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker rustig koud weer, schaatsen, wandelen door de vrieskou en dan binnen opwarmen met warme drankjes, dekentjes en gezelligheid![]()
Het kan Friezen of dooienquote:
Dan heb je gewoon geen goede jasquote:
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zwetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog ideaal buiten, maar binnen minder.
Windows zegt dat de temperaturen dalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zweten
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zitquote:
Ja net met rondje lopen was het in de zon al best warm.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zweten
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
gekke windowsquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows zegt dat de temperaturen dalen.
hier onder de airco waait het ook bestquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zit
[..]
Ja net met rondje lopen was het in de zon al best warm.
Gelukkig waait het hier en liep ik toch grotendeels in de schaduw
Antibiotica ook. Bijna van kuur afquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijn
Heb jij dat ook na je mangosapje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijn
Als je daar complicaties van krijgt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Antibiotica ook. Bijna van kuur af
niet licht op de voetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij dat ook na je mangosapje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een rare aanname amaquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt graag bijtende honden om je heen?
Hopelijk knap je daarna snel weer opquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Antibiotica ook. Bijna van kuur af
veel te warm voor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn weer aan het oefenen op de hei.
Straks fikt heel Ede af.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn weer aan het oefenen op de hei.
Yup, ernstig bijwerkingenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je daar complicaties van krijgt?
Het is best te doen buitenquote:
Ligt er aan wat "het" isquote:
1 dag en vorige week een weekquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk knap je daarna snel weer op
Hoe lang lig je al in het ziekenhuis?
De warmtequote:
ik voelde toch echt al een zweetplekje op mn rugquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De warmte
De wind is best hard dus je koelt ook
Amateur.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voelde toch echt al een zweetplekje op mn rug
quote:
Het wordt gewoon veel te heetquote:
ik ben al rond aan het kijken voor airco's thuisquote:
Ik lig nooit in de zon.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog helemaal niet in de zon gelegen dit jaar. Jullie wel? Muv van bitterbal
ik probeer dit sowieso te vermijdenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog helemaal niet in de zon gelegen dit jaar. Jullie wel? Muv van bitterbal
Ja, gister nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee, m'n hangmat staat nog op zolder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
daar is het misschien wel goed warm nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n hangmat staat nog op zolder.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Alleen in de zon getuinierd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Oh, wel beter voor het huidjequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer dit sowieso te vermijden
was het genieten?quote:
op zolder klinkt ook als een PFFFFFFFquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n hangmat staat nog op zolder.
Crackiequote:
Dirty cat.quote:
oke oke, hoe vaak heb jij afgelopen jaar in NL in de zon gelegen? Gezond is het juiste werkwoord maarja, dat vind ik maar raarquote:
Ja, kerel zou 'm nog voor me naar beneden halen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is het misschien wel goed warm nu
Ik heb in maart in de zon gezetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
hee poepiescheetquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval een klein beetje bruin geworden.
Nee alleen gewandeld, heb een opsporing verzocht tintje op mijn onderarmen en benen en mijn hoofd, maar de rest is melkwitquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Heerlijk. De beestjes zoemen om het hoofd, terwijl mijn dochter lekker in de zandbak speelt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Oh, wel beter voor het huidje
[..]
was het genieten?
[..]
op zolder klinkt ook als een PFFFFFFF
Als je geel wordt, zou ik een dokter raadplegen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in maart in de zon gezeten
Voor de rest probeer ik altijd zogeel mogelijk in de schaduw te blijven
Oh en er zat er vies grote dikke libel naast me. Ook leuk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee poepiescheet
[..]ik wil geen tuinbruin
In NL?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke oke, hoe vaak heb jij afgelopen jaar in NL in de zon gelegen? Gezond is het juiste werkwoord maarja, dat vind ik maar raar
Oh wauwquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hee poepiescheet
[..]ik wil geen tuinbruin
*squish*quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh en er zat er vies grote dikke libel naast me. Ook leuk.
Niks aan de hand, slechts een beetje leverfalenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je geel wordt, zou ik een dokter raadplegen.
Hoezo dat, libellen vreten juist irritante insecten opquote:
'Beetje'.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niks aan de hand, slechts een beetje leverfalen
binnen in huis ben ik er minder fan van.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Zijn toch leuke beesten?
Je zei vies, vandaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom? Zijn toch leuke beesten?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik houd niet van in de zon liggen. Maar ik heb wel een truckersarm.
in maart al, dat klinkt echt heel lang geleden ineens. En verstandigquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in maart in de zon gezeten
Voor de rest probeer ik altijd zogeel mogelijk in de schaduw te blijven
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee alleen gewandeld, heb een opsporing verzocht tintje op mijn onderarmen en benen en mijn hoofd, maar de rest is melkwit
Buiten zijn is heerlijk, ook al doe je niks en gewoon luisterenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heerlijk. De beestjes zoemen om het hoofd, terwijl mijn dochter lekker in de zandbak speelt.
Vrouw en een vriendin waren lekker bij aan het praten.
Echt prachtige beestjes. Zat die bij jou in de tuin?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh en er zat er vies grote dikke libel naast me. Ook leuk.
welkom bij de clubquote:
Blijft een Engels programmaquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat, maar dan wel de andere arm.
Ja, metertje boven mijn hoofd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt prachtige beestjes. Zat die bij jou in de tuin?
[..]
welkom bij de club
Kan je er aan de andere kant wel doorkijkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
ziet er vrij windgevoelig uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.quote:
Ja, maar hrt was echt heel mooi weer in maartquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in maart al, dat klinkt echt heel lang geleden ineens. En verstandig
[..]![]()
Klinkt als een mooi pakje
[..]
Buiten zijn is heerlijk, ook al doe je niks en gewoon luisteren. Zandbak is echt fantastisch
Ik wil vandaag vroeg naar buiten, als ik hier na 17.00 nog ben dan gaat het mis
Wel verstandig om 'm iedere keer in te klappen denk ik?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
...my preciousquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.
Ja het is warmquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur blijft wel hard stijgen, inmiddels al 26+
Hier 23quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur blijft wel hard stijgen, inmiddels al 26+
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoeliequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Er viel net een grote lieveheersbeestjeslarve op me
Gelijk op een plantje gezet met veel bladluis
Eetsmakelijk
Wat is een nep lieveheersbeestje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoelieOok neppe lieveheersbeestjes
Is nodig voor één kantquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je er aan de andere kant wel doorkijken
hmmm ja true, moet wel eventjes rechtop blijven staanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.
zou het al niet meer weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar hrt was echt heel mooi weer in maart
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Eetsmakelijk
Dat sowieso!quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel verstandig om 'm iedere keer in te klappen denk ik?
ik zou niet weten hoe die larven er uit zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Eetsmakelijk
die vervelende aziatenquote:
Bij jou is het een stuk koeler zo te zienquote:
Quantum onsterfelijkheid. Je bent nu in het universum waar je wel overleefde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Ik zag hier laatst ook nepperts jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoelieOok neppe lieveheersbeestjes
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Ik liep net langs een parasol. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig welquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou is het een stuk koeler zo te zien
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
ik las negertsquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ook nepperts ja
Heeft ie niet zo'n Iron Man-pak ergens?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragen
Wat ga je voor leuks doen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Die groepsreis is met 30 man, 30?! Zitten wij dan met 30 man in dat vliegtuig?jeetje
weet ik niet, maar een drone pak kan de drone hem pakken en dan naar veiligheid brengenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo'n Iron Man-pak ergens?
Dronepak?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Nee, dat is wat anders.quote:
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingenquote:
Had het laatst toevallig opgezochtquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe die larven er uit zien
[..]
die vervelende aziaten
Moderne vorm van stalking.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingen
Je zit niet meer in Rotterdamquote:
Volgens mij was ik het daar niet mee eensquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingen
Naar Bosniëquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen?
Inb4 "groepsreis".
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zitten er wel veel ja.quote:
nee maar dat betekent niet dat het een slecht idee is natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het daar niet mee eens
ik weet niet hoequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ku
[..]
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?
Oh, klinkt leuk. Niet zo lang, maar zou ook niet weten wat er is Bosnië te doen is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar Bosniëiemand vroeg me mee en toen heb ik eigenlijk bijna meteen ja gezegd want leek me wel leuk. Lijkt me alsnog leuk maar het is vier dagen waarvan we op de vierde dag al vroeg vertrekken. Dan is het beetje duur denk ik. Of niet want gun mezelf toch nooit iets (muv tattoo's en tuinspul en ok nvm)
Maar hoeveel fatbikes hebben ze daar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hier zijn ze echt op 1 hand te tellen :p
Legale?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hoeveel fatbikes hebben ze daar?
Gelukkig zit ik in dat donker paarse gedeelte met 3-cijferige neerslag in w-brabantquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer zo'n naar plannetje dat je samen met essie een het plannen bent zekerquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat betekent niet dat het een slecht idee is natuurlijk
Hmm, lastig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
@:kaneelstokje worden er bij jullie minder onvoldoendes uitgedeeld tegen het einde van het schooljaar?
Ik ook nietquote:
Die tweede foto ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hohoquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer zo'n naar plannetje dat je samen met essie een het plannen bent zeker
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
Ballie en ik hebben nooit nare plannetjes
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ku
[..]
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?
1953 herbelevenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tweede foto ziet er wel goed uit
Maar wel plannetjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
ja zie je nu ook wat vaker voorkomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hoeveel fatbikes hebben ze daar?
Gnorf.quote:
Hoezo naar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer zo'n naar plannetje dat je samen met essie een het plannen bent zeker
We willen gewoon weten dat je veilig bentquote:
Echt hequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
precies!11quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
We willen gewoon weten dat je veilig bent
Ik bedoel, als je met de auto bent dan ga je spontaan boomknuffelen
En als je gaat wandelen dan gaat de boom spontaan grmblknuffelen
Jaquote:
Ik zie de littekens er nog elke dag vanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je nu ook wat vaker voorkomen
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
We willen gewoon weten dat je veilig bent
Ik bedoel, als je met de auto bent dan ga je spontaan boomknuffelen
En als je gaat wandelen dan gaat de boom spontaan grmblknuffelen
quote:
* TheStigsDutchCousin raises eyebrowquote:
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpen
Heerlijk.quote:
Sow.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangen
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, klinkt leuk. Niet zo lang, maar zou ook niet weten wat er is Bosnië te doen is.
Oh, maar opzich wel te onderbouwen waarom die mensen toch doorgaan, dat is minder erg?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, lastig.
Er zijn kinderen die tegen het einde beter gaan presteren door de druk van over gaan, of van de extra aangeboden hulp.
Voor sommige vallen (zoals bio) zijn de laatste 2 hoofdstukken eenvoudiger.
Dat, plus het feit dat alle leerlingen in de onderbouw op 2 niveaus getest worden (dakpanklassen) en tegen het einde van het jaar veel leerlingen nog maar op 1 niveau getest worden...
Er zijn zeker gesprekken geweest over dat er teveel leerlingen op afstroom of doubleren staan, en het zal best voorkomen dat er ergens docenten of management wat sjoemelen.
zodat we je kunnen reddenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpen
Die is hier al de hele dag vrij stevig, best prettig tijdens het wandelenquote:
Die is hier niet weggeweest.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangen
Uhuh ...quote:
Ja dat windje is wel lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier al de hele dag vrij stevig, best prettig tijdens het wandelen
dacht even dat dit over jouw littekens gingquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de littekens er nog elke dag vanEn dan letterlijk doordat het zout dat in de muren zit weer door het gips aan het trekken is
Polderwindgenotquote:
Ja die zijn ook zichtbaar, maar die komen niet door de Watersnoodramp van 1953quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over jouw littekens ging
Oh, da's wel crap. Valt niet te fixen ook zeker?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de littekens er nog elke dag vanEn dan letterlijk doordat het zout dat in de muren zit weer door het gips aan het trekken is
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over jouw littekens ging
Ze laten je gewoon hangenquote:
quote:
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatiequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze laten je gewoon hangen
Ik snap hem nietquote:
met het huidige hooikoorts niveau zijn grassen bij mij zelfs al gevaarlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatie
vond je er al goed uitzien voor je leeftijdquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn ook zichtbaar, maar die komen niet door de Watersnoodramp van 1953
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Snapte al niet wat dat met zout te maken had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |