ziet er vrij windgevoelig uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.quote:
Ja, maar hrt was echt heel mooi weer in maartquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in maart al, dat klinkt echt heel lang geleden ineens. En verstandig
[..]![]()
Klinkt als een mooi pakje
[..]
Buiten zijn is heerlijk, ook al doe je niks en gewoon luisteren. Zandbak is echt fantastisch
Ik wil vandaag vroeg naar buiten, als ik hier na 17.00 nog ben dan gaat het mis
Wel verstandig om 'm iedere keer in te klappen denk ik?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
...my preciousquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.
Ja het is warmquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur blijft wel hard stijgen, inmiddels al 26+
Hier 23quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur blijft wel hard stijgen, inmiddels al 26+
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoeliequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Er viel net een grote lieveheersbeestjeslarve op me
Gelijk op een plantje gezet met veel bladluis
Eetsmakelijk
Wat is een nep lieveheersbeestje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoelieOok neppe lieveheersbeestjes
Is nodig voor één kantquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je er aan de andere kant wel doorkijken
hmmm ja true, moet wel eventjes rechtop blijven staanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.
zou het al niet meer weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar hrt was echt heel mooi weer in maart
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Eetsmakelijk
Dat sowieso!quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel verstandig om 'm iedere keer in te klappen denk ik?
ik zou niet weten hoe die larven er uit zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Eetsmakelijk
die vervelende aziatenquote:
Bij jou is het een stuk koeler zo te zienquote:
Quantum onsterfelijkheid. Je bent nu in het universum waar je wel overleefde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Ik zag hier laatst ook nepperts jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoelieOok neppe lieveheersbeestjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |