ziet er vrij windgevoelig uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.quote:
Ja, maar hrt was echt heel mooi weer in maartquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in maart al, dat klinkt echt heel lang geleden ineens. En verstandig
[..]![]()
Klinkt als een mooi pakje
[..]
Buiten zijn is heerlijk, ook al doe je niks en gewoon luisteren. Zandbak is echt fantastisch
Ik wil vandaag vroeg naar buiten, als ik hier na 17.00 nog ben dan gaat het mis
Wel verstandig om 'm iedere keer in te klappen denk ik?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:20 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
ga denk ik deze kopen voor mn tuin, is snelste manier voor privacyen het kost maar 33 euro?
...my preciousquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.
Ja het is warmquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur blijft wel hard stijgen, inmiddels al 26+
Hier 23quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef LTVDK het volgende:
Temperatuur blijft wel hard stijgen, inmiddels al 26+
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoeliequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Er viel net een grote lieveheersbeestjeslarve op me
Gelijk op een plantje gezet met veel bladluis
Eetsmakelijk
Wat is een nep lieveheersbeestje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoelieOok neppe lieveheersbeestjes
Is nodig voor één kantquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je er aan de andere kant wel doorkijken
hmmm ja true, moet wel eventjes rechtop blijven staanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie er in ieder geval niet meer uit alsof ik onder de grond in het donker leef. Dat is genoeg.
zou het al niet meer weten eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar hrt was echt heel mooi weer in maart
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Eetsmakelijk
Dat sowieso!quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel verstandig om 'm iedere keer in te klappen denk ik?
ik zou niet weten hoe die larven er uit zienquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:23 schreef essnhills het volgende:
Eetsmakelijk
die vervelende aziatenquote:
Bij jou is het een stuk koeler zo te zienquote:
Quantum onsterfelijkheid. Je bent nu in het universum waar je wel overleefde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Ik zag hier laatst ook nepperts jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze gister ook op m'n kamperfoelieOok neppe lieveheersbeestjes
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Net wel bijna een Final Destination momentje, liep over een bruggetje onder de bomen door. Op het moment dat ik van het bruggetje af ben hoor ik opeens een harde klap achter me, was er een tak uit de boom gevallen van het formaat parasol
Ik liep net langs een parasol. Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig welquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij jou is het een stuk koeler zo te zien
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
ik las negertsquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zag hier laatst ook nepperts ja
Heeft ie niet zo'n Iron Man-pak ergens?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragen
Wat ga je voor leuks doen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
Die groepsreis is met 30 man, 30?! Zitten wij dan met 30 man in dat vliegtuig?jeetje
weet ik niet, maar een drone pak kan de drone hem pakken en dan naar veiligheid brengenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft ie niet zo'n Iron Man-pak ergens?
Dronepak?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat je toch weer het dronepak moet gaan dragen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef LTVDK het volgende:
Nee, dat is wat anders.quote:
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingenquote:
Had het laatst toevallig opgezochtquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou niet weten hoe die larven er uit zien
[..]
die vervelende aziaten
Moderne vorm van stalking.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingen
Je zit niet meer in Rotterdamquote:
Volgens mij was ik het daar niet mee eensquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet je nog. Tijd terug had ik het goede plan dat je gevolgd moest worden door een drone tijdens je wandelingen
Naar Bosniëquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ga je voor leuks doen?
Inb4 "groepsreis".
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar zitten er wel veel ja.quote:
nee maar dat betekent niet dat het een slecht idee is natuurlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij was ik het daar niet mee eens
ik weet niet hoequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ku
[..]
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?
Oh, klinkt leuk. Niet zo lang, maar zou ook niet weten wat er is Bosnië te doen is.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Naar Bosniëiemand vroeg me mee en toen heb ik eigenlijk bijna meteen ja gezegd want leek me wel leuk. Lijkt me alsnog leuk maar het is vier dagen waarvan we op de vierde dag al vroeg vertrekken. Dan is het beetje duur denk ik. Of niet want gun mezelf toch nooit iets (muv tattoo's en tuinspul en ok nvm)
Maar hoeveel fatbikes hebben ze daar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hier zijn ze echt op 1 hand te tellen :p
Legale?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hoeveel fatbikes hebben ze daar?
Gelukkig zit ik in dat donker paarse gedeelte met 3-cijferige neerslag in w-brabantquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
Het kan morgenavond redelijk gaan spoken in het westen. Flink onweerscomplex met pittige windstoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer zo'n naar plannetje dat je samen met essie een het plannen bent zekerquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat betekent niet dat het een slecht idee is natuurlijk
Hmm, lastig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
@:kaneelstokje worden er bij jullie minder onvoldoendes uitgedeeld tegen het einde van het schooljaar?
Ik ook nietquote:
Die tweede foto ziet er wel goed uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
Het kan morgenavond redelijk gaan spoken in het westen. Flink onweerscomplex met pittige windstoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hohoquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer zo'n naar plannetje dat je samen met essie een het plannen bent zeker
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
Ballie en ik hebben nooit nare plannetjes
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:33 schreef essnhills het volgende:
Ku
[..]
Kunnen we niet gewoon zijn prik 5g chip hacken?
1953 herbelevenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tweede foto ziet er wel goed uit
Maar wel plannetjes.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
ja zie je nu ook wat vaker voorkomenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hoeveel fatbikes hebben ze daar?
Gnorf.quote:
Hoezo naar?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer zo'n naar plannetje dat je samen met essie een het plannen bent zeker
We willen gewoon weten dat je veilig bentquote:
Echt hequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
precies!11quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
We willen gewoon weten dat je veilig bent
Ik bedoel, als je met de auto bent dan ga je spontaan boomknuffelen
En als je gaat wandelen dan gaat de boom spontaan grmblknuffelen
Jaquote:
Ik zie de littekens er nog elke dag vanquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je nu ook wat vaker voorkomen
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
We willen gewoon weten dat je veilig bent
Ik bedoel, als je met de auto bent dan ga je spontaan boomknuffelen
En als je gaat wandelen dan gaat de boom spontaan grmblknuffelen
quote:
* TheStigsDutchCousin raises eyebrowquote:
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpen
Heerlijk.quote:
Sow.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangen
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, klinkt leuk. Niet zo lang, maar zou ook niet weten wat er is Bosnië te doen is.
Oh, maar opzich wel te onderbouwen waarom die mensen toch doorgaan, dat is minder erg?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, lastig.
Er zijn kinderen die tegen het einde beter gaan presteren door de druk van over gaan, of van de extra aangeboden hulp.
Voor sommige vallen (zoals bio) zijn de laatste 2 hoofdstukken eenvoudiger.
Dat, plus het feit dat alle leerlingen in de onderbouw op 2 niveaus getest worden (dakpanklassen) en tegen het einde van het jaar veel leerlingen nog maar op 1 niveau getest worden...
Er zijn zeker gesprekken geweest over dat er teveel leerlingen op afstroom of doubleren staan, en het zal best voorkomen dat er ergens docenten of management wat sjoemelen.
zodat we je kunnen reddenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wat gaat permanent tracken met 5g en volgens met drones daarbij helpen
Die is hier al de hele dag vrij stevig, best prettig tijdens het wandelenquote:
Die is hier niet weggeweest.quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kunnen we snel alarm slaan als je verdacht lang onder een boom blijft hangen
Uhuh ...quote:
Ja dat windje is wel lekkerquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier al de hele dag vrij stevig, best prettig tijdens het wandelen
dacht even dat dit over jouw littekens gingquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de littekens er nog elke dag vanEn dan letterlijk doordat het zout dat in de muren zit weer door het gips aan het trekken is
Polderwindgenotquote:
Ja die zijn ook zichtbaar, maar die komen niet door de Watersnoodramp van 1953quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over jouw littekens ging
Oh, da's wel crap. Valt niet te fixen ook zeker?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie de littekens er nog elke dag vanEn dan letterlijk doordat het zout dat in de muren zit weer door het gips aan het trekken is
Ik ookquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dacht even dat dit over jouw littekens ging
Ze laten je gewoon hangenquote:
quote:
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatiequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze laten je gewoon hangen
Ik snap hem nietquote:
met het huidige hooikoorts niveau zijn grassen bij mij zelfs al gevaarlijkquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, Grmbl en bomen zijn nou eenmaal een gevaarlijke combinatie
vond je er al goed uitzien voor je leeftijdquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die zijn ook zichtbaar, maar die komen niet door de Watersnoodramp van 1953
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook
Snapte al niet wat dat met zout te maken had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |