-10?!quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabel
De CV ketel is 2 jaar oud, de warmtepomp staat net een paar weken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik met een nieuwe warmtepomp en cv ketel. Ook al begon de cv ketel kuren te vertonen.
Lekker rustig koud weer, schaatsen, wandelen door de vrieskou en dan binnen opwarmen met warme drankjes, dekentjes en gezelligheidquote:
+25 vind ik al aan de hete kantquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabel
-10 is lekker frisquote:
Jij komt Friesland niet in als oan giet.quote:
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zitquote:
Nog ideaal buiten, maar binnen minder.quote:
Als er maar geen ijs op de weg ligt vind ik het prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker rustig koud weer, schaatsen, wandelen door de vrieskou en dan binnen opwarmen met warme drankjes, dekentjes en gezelligheid![]()
Het kan Friezen of dooienquote:
Dan heb je gewoon geen goede jasquote:
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zwetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog ideaal buiten, maar binnen minder.
Windows zegt dat de temperaturen dalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zweten
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zitquote:
Ja net met rondje lopen was het in de zon al best warm.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zweten
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diarree, niet drinken en niet stabiel op de voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |