-10?!quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabel
De CV ketel is 2 jaar oud, de warmtepomp staat net een paar weken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik met een nieuwe warmtepomp en cv ketel. Ook al begon de cv ketel kuren te vertonen.
Lekker rustig koud weer, schaatsen, wandelen door de vrieskou en dan binnen opwarmen met warme drankjes, dekentjes en gezelligheidquote:
+25 vind ik al aan de hete kantquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind (buiten)temperaturen tussen de -10 en +25 acceptabel
-10 is lekker frisquote:
Jij komt Friesland niet in als oan giet.quote:
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zitquote:
Nog ideaal buiten, maar binnen minder.quote:
Als er maar geen ijs op de weg ligt vind ik het prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker rustig koud weer, schaatsen, wandelen door de vrieskou en dan binnen opwarmen met warme drankjes, dekentjes en gezelligheid![]()
Het kan Friezen of dooienquote:
Dan heb je gewoon geen goede jasquote:
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zwetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nog ideaal buiten, maar binnen minder.
Windows zegt dat de temperaturen dalen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zweten
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zitquote:
Ja net met rondje lopen was het in de zon al best warm.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mijn telefoon is het nu 23. met de wind er bij is dat prima, maar in de zon is het toch al zweten
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijnquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Diarree, niet drinken en niet stabiel op de voeten.
gekke windowsquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Windows zegt dat de temperaturen dalen.
hier onder de airco waait het ook bestquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, dat is voor als je in de schaduw met een briesje zit
[..]
Ja net met rondje lopen was het in de zon al best warm.
Gelukkig waait het hier en liep ik toch grotendeels in de schaduw
Antibiotica ook. Bijna van kuur afquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijn
Heb jij dat ook na je mangosapje?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ja dat kan idd gevaarlijk zijn
Als je daar complicaties van krijgt?quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Antibiotica ook. Bijna van kuur af
niet licht op de voetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij dat ook na je mangosapje?
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:32 schreef Recce het volgende:
Het kan morgenavond redelijk gaan spoken in het westen. Flink onweerscomplex met pittige windstoten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een rare aanname amaquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt graag bijtende honden om je heen?
Hopelijk knap je daarna snel weer opquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Antibiotica ook. Bijna van kuur af
veel te warm voor.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn weer aan het oefenen op de hei.
Straks fikt heel Ede af.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:47 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn weer aan het oefenen op de hei.
Yup, ernstig bijwerkingenquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je daar complicaties van krijgt?
Ligt er aan wat "het" isquote:
1 dag en vorige week een weekquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk knap je daarna snel weer op
Hoe lang lig je al in het ziekenhuis?
De warmtequote:
ik voelde toch echt al een zweetplekje op mn rugquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
De warmte
De wind is best hard dus je koelt ook
Amateur.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik voelde toch echt al een zweetplekje op mn rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |