quote:
Het wordt gewoon veel te heetquote:
ik ben al rond aan het kijken voor airco's thuisquote:
Ik lig nooit in de zon.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog helemaal niet in de zon gelegen dit jaar. Jullie wel? Muv van bitterbal
ik probeer dit sowieso te vermijdenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog helemaal niet in de zon gelegen dit jaar. Jullie wel? Muv van bitterbal
Ja, gister nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Nee, m'n hangmat staat nog op zolder.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
daar is het misschien wel goed warm nuquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n hangmat staat nog op zolder.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
Alleen in de zon getuinierd.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
quote:
Oh, wel beter voor het huidjequote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer dit sowieso te vermijden
was het genieten?quote:
op zolder klinkt ook als een PFFFFFFFquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n hangmat staat nog op zolder.
Crackiequote:
Dirty cat.quote:
oke oke, hoe vaak heb jij afgelopen jaar in NL in de zon gelegen? Gezond is het juiste werkwoord maarja, dat vind ik maar raarquote:
Ja, kerel zou 'm nog voor me naar beneden halen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar is het misschien wel goed warm nu
Ik heb in maart in de zon gezetenquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
hee poepiescheetquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval een klein beetje bruin geworden.
Nee alleen gewandeld, heb een opsporing verzocht tintje op mijn onderarmen en benen en mijn hoofd, maar de rest is melkwitquote:Op donderdag 12 juni 2025 13:01 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |