quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ik dacht gisteren slim te zijn door m'n schone was op bed te storten.
Ik heb het later gewoon weer in m'n wasmand gestort.
Mijn was hangt al sinds zaterdag aan het wasrek.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Immer.
Ik dacht gisteren slim te zijn door m'n schone was op bed te storten.
Ik heb het later gewoon weer in m'n wasmand gestort.
Je zonnehoed?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Heb net in een half uurtje tijd even de kleren op de planken in m'n kast gesorteerd en een groot deel weggelegd dat wegkanHyperfocus is oke. Was alleen het verkeerde onderwerp.
En ik zocht gewoon iets wat ik niet kon vinden
Wat verwacht je dan met deze temperaturenquote:
Oh god, doet me er aan denken dat ik boven ook nog een mand met was heb staan. Kerel wilde m'n rek gebruiken, dus even snel m'n was van het rek gehaald.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn was hangt al sinds zaterdag aan het wasrek.
een zwembadquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan met deze temperaturen
Heb ik.quote:
Heb je je haar groen geverfd?quote:
Mijn was hangt daar gewoon tot ik nieuwe was moet ophangenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn was hangt al sinds zaterdag aan het wasrek.
Ok?quote:
Maar heb je die nu al gevondenquote:
Dat gaat nu ook gebeuren vermoed ik.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn was hangt daar gewoon tot ik nieuwe was moet ophangen
Ik ben inmiddels ondood.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie allemaal dood van de hitte?
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef CherryLips het volgende:
Zonnehoedje ist verschwunden.
Zodra ik een nieuwe heb gekocht vind ik 'm. Hij ligt ook niet bij m'n ouders, zeggen ze.
Nee valt mee binnen. Er staat een fris windje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Ja, stuur hulpquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
Daarna verdwijnt het dus in een mand "om op te vouwen/op te bergen".quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn was hangt daar gewoon tot ik nieuwe was moet ophangen
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
morgen zijn jullie pas echt het haasje
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |