volgens mij de meeste in deze sc wel?quote:
jaaaaaaaaa dat is fantastischquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel matchende shirts met kerel...?
Ja, maar dan ipv zo'n machine waarmee je langzaam je natjes tot een ijsmix roert, is het zo'n pacojet kloon waarmee je een bevroren puck tot ijs schraapt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat zo'n ijsmaakmachine?
Nee, da's de BLÅVINGADquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eoa knuffelinktvis was of zo. Blijkt het een koffiezetter te zijn
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik dacht dat het eoa knuffelinktvis was of zo. Blijkt het een koffiezetter te zijn
Jaquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
huh
of ben jij iemand die je ijsjes likt?
Volgens mij heb ik daar van de week reclame van voorbij zien komen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, maar dan ipv zo'n machine waarmee je langzaam je natjes tot een ijsmix roert, is het zo'n pacojet kloon waarmee je een bevroren puck tot ijs schraapt.
Sterker nog, het is het geen van beide.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een meer vervelende klus die je probeert te ontwijken toevallig?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Heb net in een half uurtje tijd even de kleren op de planken in m'n kast gesorteerd en een groot deel weggelegd dat wegkanHyperfocus is oke. Was alleen het verkeerde onderwerp.
En ik zocht gewoon iets wat ik niet kon vinden
Ik moet naar de dierenwinkel.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is er een meer vervelende klus die je probeert te ontwijken toevallig?
Werkt hier ook altijd wel goed.
Oh niet?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sterker nog, het is het geen van beide.
Over twee maanden checken we of de 'dit kan weg' stapel er nog ligt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:34 schreef CherryLips het volgende:
Heb net in een half uurtje tijd even de kleren op de planken in m'n kast gesorteerd en een groot deel weggelegd dat wegkanHyperfocus is oke. Was alleen het verkeerde onderwerp.
En ik zocht gewoon iets wat ik niet kon vinden
De stapel van twee jaar geleden ligt er ook nog.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over twee maanden checken we of de 'dit kan weg' stapel er nog ligt.
Zag er uit de verte uit als een koffiezetterquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik detecteer een hint van belangenverstrengeling hier.
Nee waarom? Kost maar drie dagen huur voor een pand waar je voor in aanmerking komt dus peanutsquote:
truequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zag er uit de verte uit als een koffiezetter
I rest my case.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De stapel van twee jaar geleden ligt er ook nog.
Immer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanavond klagen dat de stapel met kleren die weg kunnen nog op m'n bed ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |