okquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik sowieso niet want er is niemand om mee te matchen.
YOLO AAN DE FROYOquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb mezelf er uitgepraat. Misschien later deze zomer. Ik maak morgen wel froyo met de blendert.
Daarom wuif ik met een ijsje, om je naar buiten te lokken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog nietik ben te weinig buiten geweest gok ik
Jij bent altijd drie uur te vroeg.quote:
Straks wijs je mij weer afquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom wuif ik met een ijsje, om je naar buiten te lokken.
Dan maakt dat hoedje ook niet meer uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso een mongool, dat terzijde.
je was op tijd op de meetquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent altijd drie uur te vroeg.
Ik ben AL-TIJD te laat. Ik kan geen tijd inschatten.
ja denk altijd meer tijd nodig te hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denk ik 'o hoef alleen nog maar dit te doen en dan kan ik gaan en ben ik echt netjes op tijd vertrokken' en dan trek ik m'n schoenen aan en ineens ben ik een kwartier te laat.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
je was op tijd op de meet
toch
ohnee
hahahahahaha
Deze sc is wel food motivated.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:53 schreef CherryLips het volgende:
Als ik nou een keertje naar de dierenwinkel ga kan ik bij de AHXL froyo halen.
Ik heb ook zo mijn onzekerheden.quote:
Bij mij overheerst de drang om op tijd te komen, dus compenseer ik door eigenlijk altijd een kwartier te vroeg te zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is een beetje een elastiekje ofzo.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ligt het aan mij of beweegt/doet/weet ik veel die zanger bijzonder? Kan er uren naar kijkenniet op de 'hnggg' manier maar gewoon op de 'hmmmm interesting' manier
quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan denk ik 'o hoef alleen nog maar dit te doen en dan kan ik gaan en ben ik echt netjes op tijd vertrokken' en dan trek ik m'n schoenen aan en ineens ben ik een kwartier te laat.
Zo even spieken.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ligt het aan mij of beweegt/doet/weet ik veel die zanger bijzonder? Kan er uren naar kijkenniet op de 'hnggg' manier maar gewoon op de 'hmmmm interesting' manier
Nee maar zo spreken anderen wel met me afquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]oke maar jouw brein is nog niet zo ver dat je tegenwoordig 15 min eerder vertrekt en dan ben je 15 minuten te laat ne dan ben je op tijd?
oh, ja vandaag is weer niet mijn dagquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn onzekerheden.Maar niet vandaag.
een elastiekje!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij is een beetje een elastiekje ofzo.Wel erg leuk om live te zien daardoor.
Welnee, het is nu heerlie de peerliequote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie allemaal dood van de hitte?
Misschien is het ook de zware rugzak, maar ik zweet wel als een gek als ik in de zon loop nu.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, het is nu heerlie de peerlie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |