Met m'n mega-badje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh jaaaaaaaa, die heb jij inderdaad![]()
meet bij ijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nee, vanmiddag nog 4 km gelopen. Ging prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie allemaal dood van de hitte?
Ik dacht dat ijsjes de hulp wasquote:
quote:
Ik moet m'n mama en m'n basisschoolrapporten meenemen, verder geen idee nog.quote:
* AirwiN wuift met een ijsje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben nog helemaal niet ready voor dit weer, ik weet niet waarom niet???? normaal ben ik meer dan ready
Ik vind het niet heel erg hoor, scheelt weer gekloot met werk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
hoezo is dat allemaal in het weekend
Misschien is dat juist de test.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet m'n mama en m'n basisschoolrapporten meenemen, verder geen idee nog.
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?quote:
Wellicht wat warm, zo knus op elkaar.quote:
Ik ben nooit ready voor dit weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben nog helemaal niet ready voor dit weer, ik weet niet waarom niet???? normaal ben ik meer dan ready
Was dat de test maar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?
Neem je moeder en je rapporten mee maar we vertellen niet wat we gaan doen. Dat was vroeger met kinderfeestjes waar je ging zwemmen toch makkelijker.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?
O dan heb ik geen ADHDquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat de test maar.
Nee, één van de maskeringstechnieken is juist dat je teveel tijd inbouwt om ergens te komen.
Ik sowieso niet want er is niemand om mee te matchen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij de meeste in deze sc wel?al zijn het dan weer geen kampeerders volgens mij
[..]
jaaaaaaaaa dat is fantastisch
nog nietquote:
oh oke, gelukkigquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel erg hoor, scheelt weer gekloot met werk.
Ohquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was dat de test maar.
Nee, één van de maskeringstechnieken is juist dat je teveel tijd inbouwt om ergens te komen.
Gewoon overal te laat komen blijft nog steeds een eigenschap.quote:
Ik voel me sowieso een mongool, dat terzijde.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/strohoed-2235635/3
Ik vind hem mooi maar voel me echt een mongool als ik daarmee ergens ga zitten.
daarvoor is het waterquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wellicht wat warm, zo knus op elkaar.
waarom? ziet er leuk uitquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou je iig Luffy gaan noemen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Wou net zeggen, heb je dat met andere hoeden niet dan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voel me sowieso een mongool, dat terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |