Ja, en dan gaat het van de mand op De Stoel™quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarna verdwijnt het dus in een mand "om op te vouwen/op te bergen".
En vis ik dus alles uit die mand tot ik de mand nodig heb voor m'n volgende was van het rek halen.
oh jaaaaaaaa, die heb jij inderdaadquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik.
Moet 'm alleen opblazen. Bleh.
Met m'n mega-badje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh jaaaaaaaa, die heb jij inderdaad![]()
meet bij ijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Nee, vanmiddag nog 4 km gelopen. Ging prima.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:45 schreef bitterbal het volgende:
gaan jullie allemaal dood van de hitte?
Ik dacht dat ijsjes de hulp wasquote:
quote:
Ik moet m'n mama en m'n basisschoolrapporten meenemen, verder geen idee nog.quote:
* AirwiN wuift met een ijsje.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben nog helemaal niet ready voor dit weer, ik weet niet waarom niet???? normaal ben ik meer dan ready
Ik vind het niet heel erg hoor, scheelt weer gekloot met werk.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja
[..]
hoezo is dat allemaal in het weekend
Misschien is dat juist de test.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet m'n mama en m'n basisschoolrapporten meenemen, verder geen idee nog.
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?quote:
Wellicht wat warm, zo knus op elkaar.quote:
Ik ben nooit ready voor dit weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben nog helemaal niet ready voor dit weer, ik weet niet waarom niet???? normaal ben ik meer dan ready
Was dat de test maar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
En als je dan zaterdag netjes op tijd daar verschijnt dan heb je geen ADHD?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |