De ergernis van die vriendin snap ik, maar de actie is wel een beetje meh. Doe het dan andersom en schuif de boel naar voren.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:00 schreef CherryLips het volgende:
O ja, over dat te laat komen, daar ergert zich iedereen altijd dood aan. Snap ik, ik doe het niet expres, echt niet. Ik doe echt m'n bestMaar ik had dus een vriendin die het zo zat was dat ze zelf een keertje twee uur te laat kwam met het idee 'jij bent ook altijd te laat'.
natuurlijk kun je het!!quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen zondag had ik met m'n zus afgesproken op het station en toen was ik tien minuten eerder, dus ik kan het wel.
ik heb ook een vriendin die altijd 30 min te laat komt. Daar irriteerde ik me echt kapot aan, ook aan de 'haha ja sorry'. Ja wat sorry, je doet het volgende keer weerquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:14 schreef Ama het volgende:
Een vriendin van mij komt standaard een half uur te laat ongeacht wat we gaan doen behalve als we naar de dierenarts moeten want dan lukt het haar wel om gewoon op tijd te komen.
Je zus kennende krijg je er ook maximaal verbaal van langs als je te laat komt.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen zondag had ik met m'n zus afgesproken op het station en toen was ik tien minuten eerder, dus ik kan het wel.
meidquote:Gezien de ernstige gevolgen
Ik heb hier echt meer context voor nodigquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meidplease
een herkansing is geen ernstig gevolg hoor, en als iemand zn werk niet aan de eisen voldoet dan is het een onvoldoende ongeacht welke gevolgen daar aan zouden hangen
dit komt naar mijn idee echt te vaak voor
docenten die geen onvoldoende willen geven bij werk dat echt teringslecht is 'want is zielig'quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hier echt meer context voor nodig
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
docenten die geen onvoldoende willen geven bij werk dat echt teringslecht is 'want is zielig'
Hadden ze bij mij nooit moeite mee andersquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
docenten die geen onvoldoende willen geven bij werk dat echt teringslecht is 'want is zielig'
Ik geloof dat ik even moet teruglezenquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vanmorgen wilde een boom graag grmblknuffelen, maar die miste gelukkig net
Dat is naar mijn idee echt het grote verschil met vroeger. Dat ligt niet zo zeer aan de studenten maar meer aan de docenten die hun eigen werk niet serieus nemenquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hadden ze bij mij nooit moeite mee anders![]()
Op de Uni hadden we zelfs een prof die gewoon stopte met nakijken als je genoeg fouten had om een 4 te krijgen. Om te voorkomen dat het gemiddelde zo laag werd dat hij er zelf op aangekeken werd
Mensen een diploma geven terwijl ze niks kunnen is nog veel zieligerger.quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jupquote:Op donderdag 12 juni 2025 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mensen een diploma geven terwijl ze niks kunnen is nog veel zieligerger.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, wat boeit het als de kwaliteit naar beneden gaatquote:
Dan krijgen we steeds meer mensen die op populistische partijen die gaan stemmen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, wat boeit het als de kwaliteit naar beneden gaat
ja, als dat is wat men wil dan is dat zoquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan krijgen we steeds meer mensen die op populistische partijen die gaan stemmen.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant, wat boeit het als de kwaliteit naar beneden gaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |