quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.
Slechte accu.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk niet groot genoeg.
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Designflawquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voornamelijk niet groot genoeg.
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefdquote:
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar loop ik altijd enorm mee te klooien en te knoeien.
Die smelten snel en lekken en vallen uit elkaarquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefd
[..]hoe dan?
huhquote:Op donderdag 12 juni 2025 14:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die smelten snel en lekken en vallen uit elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
Lol mijn ouders zitten in Frankrijk want de koffie van mn vader is op en het wordt niet dichterbij verkocht dan Frankrijk. Ja oke, andere dingen zijn ook wel leuk nu ze er toch zijn maar de voornaamste reden was koffie![]()
.
En dan denk je misschien, ohhhhhhh wat is dat voor hele bijzondere koffie!!!!oke, deze zag ik niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lol mijn ouders zitten in Frankrijk want de koffie van mn vader is op en het wordt niet dichterbij verkocht dan Frankrijk. Ja oke, andere dingen zijn ook wel leuk nu ze er toch zijn maar de voornaamste reden was koffie![]()
.
En dan denk je misschien, ohhhhhhh wat is dat voor hele bijzondere koffie!!!!Dat ziet er uit als iets dat de Lidl verkoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Lekker fruitig.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? waarom? Die heb ik nog nooit geproefd
[..]hoe dan?
.
En dan denk je misschien, ohhhhhhh wat is dat voor hele bijzondere koffie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Dat is ook van de leidl.quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als iets dat de Lidl verkoopt.
quote:
Het is ook van de Lidl!quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als iets dat de Lidl verkoopt.
heb ik nu ook zin inquote:
Al matchende anwb jassen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ze worden oud en krijgen echt van die oude mensen fratsen
Leidl?quote:
uiteraard maar dat zie ik meer bij mensen van middelbare leeftijd beginnen dan bij oudjesquote:
Zoals Stig dusquote:Op donderdag 12 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uiteraard maar dat zie ik meer bij mensen van middelbare leeftijd beginnen dan bij oudjes
Ik heb wel matchende shirts met kerel...?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
uiteraard maar dat zie ik meer bij mensen van middelbare leeftijd beginnen dan bij oudjes
Bandshirts?quote:Op donderdag 12 juni 2025 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb wel matchende shirts met kerel...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |