SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GG tijdens de hele meet:quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo bloten tetten tent, je weet het maar nooit natuurlijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
GG tijdens de hele meet:
[ afbeelding ]
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
GG tijdens de hele meet:
[ afbeelding ]Hoevaak zou @gebrokenglas zich verslikt hebben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zo zit zijn hoofd gewoon lekker jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
GG tijdens de hele meet:
[ afbeelding ]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
What happened on the meet stays on the meet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hoevaak zou @:Gebrokenglas zich verslikt hebben
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee een of andere bom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had vandaag slagroom, moest toch even aan de meet denkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet je die bosjes naast dat bankje nog? Daar lag mijn informant.quote:
Want zelf kom ik niet van mijn zolderkamer af natuurlijk.
Zo zit mijn oor niet trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo zit zijn hoofd gewoon lekker jaHow can I make this topic about me?![]()
Dan moet ik je telleurstellen, dat is al niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What happened on the meet stays on the meet.
Nopequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Genoeg voor een jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hoevaak zou @:Gebrokenglas zich verslikt hebben
de grap is dat harrie goed lag te snurken naast het bankje bij de bosjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je die bosjes naast dat bankje nog? Daar lag mijn informant.
*Lust geen koffie*![]()
Whuuut?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je die bosjes naast dat bankje nog? Daar lag mijn informant.
O even in de gaten houden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi fabeltje is dat altijd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What happened on the meet stays on the meet.
Ik krijg gelijk flashbacks naar heupdysplasie enzoquote:
Trotste mama van Ambar
Kon je het drinken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja thuis gevonden bij de kutvent gistern maar de heeft niet funktioniertOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O ook al, jemig. Maar goed dat die niet werktenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja thuis gevonden bij de kutvent gistern maar de heeft niet funktioniertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Constant of heel eventjes?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je voelt is er niets.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Verbaast niemand denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de grap is dat harrie goed lag te snurken naast het bankje bij de bosjesOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Rhor is pijp dan zou het een pijpbom zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar is hij toch op onderzocht?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk flashbacks naar heupdysplasie enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte.![]()
dat wat jij bedoelt is en rohrreiniger
![]()
dat wil ik niet drinkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt maar dat heet zo blijkbaar, want ik Google dat op de naamquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
dat wat jij bedoelt is en rohrreiniger
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Pijpbom dus dat bestaat dus echt
Eerst kudgatjes en nu iets over zijn roerstaafje. Het moet niet gekker worden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Croftybom dus @mario390quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte.![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij begon hard met de paters klappenquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
match made in dtsquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef aeque het volgende:
Eerst kudgatjes en nu iets over zijn roerstaafje. Het moet niet gekker worden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht eerst Mario heeft een foutje gemaakt met pijpbom daarom noemde ik alleen een bom
Maar een pijpbom bestaat dus echt
Wist je dat niet?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht eerst Mario heeft een foutje gemaakt met pijpbom daarom noemde ik alleen een bom
Maar een pijpbom bestaat dus echtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja en dat allemaal op een erotisch magazinequote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef aeque het volgende:
Eerst kudgatjes en nu iets over zijn roerstaafje. Het moet niet gekker worden.![]()
Bij deze wandeling wel constant, ook wisselend per pootjequote:Trotste mama van Ambar
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreemd dat het daar niet klopt
@:Bondage weet jij hoe dat kan?![]()
Nee, ik ben niet zo op de hoogte met bommenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Maar een pijpbom bestaat dus echt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja klopt. Dus vandaar dat ik het ook daar vind.quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. In Duke Nukem 3D had je ze ook, goed wapen wel tegen aliensquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Pijpbom dus dat bestaat dus echt
[ afbeelding ]![]()
![]()
Oh dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze wandeling wel constant, ook wisselend per pootje
Honden van mijn ouders hadden het weleens en dan zat er een steentje of stekel van een plant ofzo dwars. Maar dat was niet bij meerdere poten of wisselend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Misschien verkeerd gelegen of verstaptquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus vandaar dat ik het ook daar vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh nu moeten we trouwenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is toch iets wat ook af en toe in het nieuws te horen is hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo op de hoogte met bommen
oke maar alleen als dudje me dit jaar niet ten huwelijk vraagtquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Best mogelijk, ik had het nog niet gehoordquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Is toch iets wat ook af en toe in het nieuws te horen is hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
QFTquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke maar alleen als dudje me dit jaar niet ten huwelijk vraagtOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Hij vanochtend wel van het hoge bed afgesprongen dus dat moet hij niet vaker doenTrotste mama van Ambar
Regel ik welquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke maar alleen als dudje me dit jaar niet ten huwelijk vraagtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Brian Wilson voormailig zanger van The Beach Boys is overledenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mario heeft onterecht punten gepakt in de nacht. Haal jij ze er even af?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
De stand in de OP is het meest up-to-date, daarop maar F5'en dan
Misschien iets verstuikt, even in de gaten houden en anders even naar de dierenarts?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij vanochtend wel van het hoge bed afgesprongen dus dat moet hij niet vaker doen
Heb je dat sowieso niet gedaan, hem even nalaten kijken hier bij een DA ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
De stand in de OP is het meest up-to-date, daarop maar F5'en dan
*Lust geen koffie*![]()
Nope, kannie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Mario heeft onterecht punten gepakt in de nacht. Haal jij ze er even af?![]()
Duke is een leuke gozerquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duke Nukem kwam ook met regelmaat in de NachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet gelijk de eerste dag nee. Hij is vrijdag nog bij de dierenarts in Portugal geweestquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien iets verstuikt, even in de gaten houden en anders even naar de dierenarts?
Heb je dat sowieso niet gedaan, hem even nalaten kijken hier bij een DA ?Trotste mama van Ambar
Zoiets inderdaad. Zie sommige het hier ook nog wel op die manier doen, helemaal als er veel koffie geconsumeerd is.quote:![]()
en ik drink niet eens koffiequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Zie sommige het hier ook nog wel op die manier doen, helemaal als er veel koffie geconsumeerd is.
moet je eens voorstellen hoe eng de wereld zou zijn als ik koffie zou drinkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ok,wat ik dus al dachtquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekkere muziekquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Brian Wilson voormailig zanger van The Beach Boys is overledenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
muziek die niet op de radio mocht in de USAquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zoiets hardcoded in een script zetten is niet netjes en lastig bij te houden indien er nog meer 'onterechte' punten afgetrokken moeten worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
if user is mario then -1000 puncten![]()
oh ja maar dit mag gewoon ieder seizoen dan zo zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets hardcoded in een script zetten is niet netjes en lastig bij te houden indien er nog meer 'onterechte' punten afgetrokken moeten worden.
*Lust geen koffie*![]()
Als jij koffie zou drinken dan wordt de wereld daar alleen maar beter vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik drink niet eens koffie
moet je eens voorstellen hoe eng de wereld zou zijn als ik koffie zou drinken![]()
![]()
zou het mij ook wel humor lijken als het spel iedere maand aangepast zou kunnen worden dat 'als user laatste seizoen is #1, dan start met -1000 punten'
maar het is maar goed dat ik het niet voor het zeggen hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, beginnen met -1000 punten. Dan weet je in ieder geval zeker dat iemand niet zomaar in de top terechtkomtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja maar dit mag gewoon ieder seizoen dan zo zijn
[ afbeelding ]![]()
![]()
Of minus het aantal punten waarmee de nr 1 gewonnen heeft. Maak je het jezelf erg lastig de opvolgende rondequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou het mij ook wel humor lijken als het spel iedere maand aangepast zou kunnen worden dat 'als user laatste seizoen is #1, dan start met -1000 punten'
maar het is maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef mario390 het volgende:
vandaag beginnte novarock festival burgenland oostenrijk
morgen spelt iggy pop en linkin park
frijdag slipknot ,powerwoolf![]()
Wist ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
muziek die niet op de radio mocht in de USA
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ga jij daarna toe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Te ver weg van jou woonplaats?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het ook zo mooi dat hij even aankondigt dat hij gaat slapen met wat geluid: een diepe zucht en een beetje gebromTrotste mama van Ambar
Jullie hebben toch ook altijd een festival in de buurt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja burgenland, dat is naast steiermarkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mannenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het ook zo mooi dat hij even aankondigt dat hij gaat slapen met wat geluid: een diepe zucht en een beetje gebrom
![]()
Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:
quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
wat niet is kan nog komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
![]()
Hey Lovely
Kijk jij de bondgenoten ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoihoi
![]()
![]()
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.![]()
![]()
vleeseters?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zullen ze genoeg eten krijgen buitenquote:
Nogal, zitten al heel veel vliegen inquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze genoeg eten krijgen buiten![]()
![]()
Love of my lifeDon't follow me. I am lost too
ALs ze groeien voor het eten heb je straks reuzeplantenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal, zitten al heel veel vliegen in
![]()
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.
[ afbeelding ]![]()
GAAF!!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik heb er een paar bij tuincentra gekocht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.
Leefden nooit lang!
Van die hangende deden het het beste, maar dan nog....![]()
Ben er een tijdje uitgeweest maar vind het nu wel weerleukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant stekenquote:![]()
Te weinig vliegenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er een paar bij tuincentra gekocht.
Leefden nooit lang!
Van die hangende deden het het beste, maar dan nog....
Heb je daar wel een zalfje voor gekregen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant steken![]()
![]()
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.quote:
Verder geen idee of ik ze te veel of te weinig water heb gegeven.![]()
ja maar meestal schlager en ook niet in de buurt , 104 kilometer bad kleinkirchheimquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook altijd een festival in de buurt?![]()
@DeZwabber vindt dit leukquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Ah, ik wacht wel tot er weer een andere rls op komtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een tijdje uitgeweest maar vind het nu wel weerleuk"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Tot nu toe doen ze het erg goed. We hebben deze van een beurs en daar hadden ze ook een deel moeras waar deze planten staan en die doen het ook prima.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.![]()
Goed dat je het zegt. Ik was al opzoek naar een klein exemplaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant stekenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jammer, misschien kan bondage je tips geven moet je ze nog een keer willenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.
Verder geen idee of ik ze te veel of te weinig water heb gegeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dacht ook een of ander feest vlak bij jou in de buurtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar meestal schlager en ook niet in de buurt , 104 kilometer bad kleinkirchheimWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Totaal ongerelateerde vraag. Maar heb jij ook iets wat niet roze of groen is in huis?quote:
Behalve Ambar dan.
Kan ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, ik wacht wel tot er weer een andere rls op komt
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal ongerelateerde vraag. Maar heb jij ook iets wat niet roze of groen is in huis?
Behalve Ambar dan.
*Lust geen koffie*![]()
Een mini vleesetertjequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik was al opzoek naar een klein exemplaar.
Ze houden van natte voeten, zijn moerasplanten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.
Verder geen idee of ik ze te veel of te weinig water heb gegeven.![]()
De vloer. Het plafond is wit. Wat meubels zijn wit en zwart.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal ongerelateerde vraag. Maar heb jij ook iets wat niet roze of groen is in huis?
Behalve Ambar dan.Trotste mama van Ambar
Vast niet, dan kunnen daar mannen verstopt zitten!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Behalve Ambar dan.![]()
![]()
Was de stoep niet "gewoon" veel te heet?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je voelt is er niets.![]()
Hij liep ook zo op gras.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Was de stoep niet "gewoon" veel te heet?
Maar we gaan het vanavond nog een keer zien bij het laatste rondje van de dag.Trotste mama van Ambar
Een kameraad van me heeft ook een raar huppeltje, maar die is ook van de heren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Was de stoep niet "gewoon" veel te heet?Misschien is Woef dat ook dan?
![]()
![]()
Wel handig, we hoeven je nooit te vragen wat je favoriete kleuren zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De vloer. Het plafond is wit. Wat meubels zijn wit en zwart.
wat zijn de jouwe?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel handig, we hoeven je nooit te vragen wat je favoriete kleuren zijn.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Groen en roze.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel handig, we hoeven je nooit te vragen wat je favoriete kleuren zijn.![]()
In mijn hoofd is groen ook een neutrale kleur en wit bijvoorbeeld nietTrotste mama van Ambar
Ik weet waarom je dit vraagt.quote:
Maar vooruit. Groen denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ductquote:Don't follow me. I am lost too
Apequote:Don't follow me. I am lost too
jja tentfeest met muzik elke weekend in ander ort ,maar ik laat hetquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ook een of ander feest vlak bij jou in de buurt![]()
Kan een steentje zijn. Of een doorntje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar als je voelt is er niets.
Misschien een scheurtje in een voetbedje.
Iets met een nageltje,
Misschien verstapt?![]()
Oke geen feest dus dit jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
j
[..]
ja tentfeest met muzik elke weekend in ander ort ,maar ik laat het
hoe is het met de nicht van mutti?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een uitvindingquote:
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedragquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan een steentje zijn. Of een doorntje.
Misschien een scheurtje in een voetbedje.
Iets met een nageltje,
Misschien verstapt?Trotste mama van Ambar
sow een rotslinger nog welquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
Ja, koter hier ff een rotslinger naar boven geven!
![]()
Komt wel goed muis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedragWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het moet wel heel erg zijn, wil je het aan het gedrag zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedrag
Vaak nemen ze het gewoon ter kennis aan en gaan gewoon door alsof er niks aan de hand is.
Met soms zo'n huppeltje als enig vertoon.![]()
typisch moedergedrag als ze hun eerste kind hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedrag
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomtTrotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomtquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
typisch moedergedrag als ze hun eerste kind hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is prachtigquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomt![]()
![]()
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke geen feest dus dit jaar
hoe is het met de nicht van mutti?
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ik![]()
O sorryquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaa
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ik
![]()
blijkbaar werkte schreeuwen want is wel een puntjequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dacht dat er 3 dagen van nationale rouw waren ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaa
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zat bij de burenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijkbaar werkte schreeuwen want is wel een puntje
Dus niet opgeletThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat er 3 dagen van nationale rouw waren ?grees
![]()
![]()
Amyzzzzquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:hi sexy lady
I like your style
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
AmyzzzzGreyyyyysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
dat met staatstrauer is anders bedoelt dann je denkt
ja in steiermark zijn feeste abgesagt , maar niet in hele oostenrijk
en in vele städte is de fahne op halbmast![]()
quote:now you make me blush
vraagje nog wel, was het mercure tilburg iets? ik overweeg volgend jaar voor mijn verjaardag naar tilburg te komen maar niet terug naar huis te gaan daarnaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
OOke duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
en in vele städte is de fahne op halbmast![]()
![]()
Apartquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
en in vele städte is de fahne op halbmast
Ze zeiden in heel OostenrijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel Oostenrijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apart
Ze zeiden in heel Oostenrijk![]()
Zo dan, lekker hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik besef me net he
DAT IK WEEKEND HEB![]()
![]()
![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
duitsland dan ook maar, is het hetzelfde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel OostenrijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oostenrijk is toch ietwat apartquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel OostenrijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja maarmoet nog wel de koffer gaan inpakkenquote:
*Lust geen koffie*![]()
ja marioquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:22 schreef mario390 het volgende:
staatstrauer bedoelt dat de Fahnen op Halbmast zijn![]()
Oh, het was flowquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]now you make me blush
vraagje nog wel, was het mercure tilburg iets? ik overweeg volgend jaar voor mijn verjaardag naar tilburg te komen maar niet terug naar huis te gaan daarna
Bekijk deze YouTube-video
Euhm ik heb weinig van het hotel gezien. Het bed was prima, de douche ook, met regendouche en 3 standen massage. Er was wel heel veel lawaai s nachts, maar denk dat dat kwam door al die mensen die naar dat festival geweest waren.
De receptioniste zei dat er een zwembad was, maar badkleding was wel verplicht, dus dat heb ik ook niet gezien (en ok, had ook geen tijd ervoor) en omdat ik de volgende dag om 12:30 in het van der valk in Deventer moest zijn voor de lunch daar, heb ik het ontbijt ook overgeslagen
Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zou je niet lekker bloot mogen zwemmen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
De receptioniste zei dat er een zwembad was, maar badkleding was wel verplicht![]()
de kamer en het bed is het belangrijkste hequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het was flow
Euhm ik heb weinig van het hotel gezien. Het bed was prima, de douche ook, met regendouche en 3 standen massage. Er was wel heel veel lawaai s nachts, maar denk dat dat kwam door al die mensen die naar dat festival geweest waren.
De receptioniste zei dat er een zwembad was, maar badkleding was wel verplicht, dus dat heb ik ook niet gezien (en ok, had ook geen tijd ervoor) en omdat ik de volgende dag om 12:30 in het van der valk in Deventer moest zijn voor de lunch daar, heb ik het ontbijt ook overgeslagen
van der valk tilburg lijkt me wel beter maar dat is niet echt op loopafstand dus of dat nou makkelijker isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik raad hotel Krone in Aken aan als je masochist bentUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Tja, niet iedereen kan blootheid waarderen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zou je niet lekker bloot mogen zwemmen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dan zwemmen dat soort mensen maar met hun ogen dichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen kan blootheid waarderen?![]()
zag vandaag een redditpost waarin ze in antwerpen klaagde over de achterlijke hoeveelheid nederlanders in vlaanderen, moest aan je denkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik raad hotel Krone in Aken aan als je masochist bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet niet, ik vond het wel vergelijkbaar met de van der valks waar ik geweest benquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kamer en het bed is het belangrijkste he
van der valk tilburg lijkt me wel beter maar dat is niet echt op loopafstand dus of dat nou makkelijker isIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Het valt me trouwens wel op dat daar zo'n beetje overal Nederlands wordt gesproken door personeel vergeleken met Rotterdam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag vandaag een redditpost waarin ze in antwerpen klaagde over de achterlijke hoeveelheid nederlanders in vlaanderen, moest aan je denkenUw ADH vitamine Worst
Haha maar daar betaalde je dan ook geen 194 euro per nachtquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik raad hotel Krone in Aken aan als je masochist bent
Prijs kwaliteit verhouding heIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
regendouchequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het was flow
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zou je niet lekker bloot mogen zwemmen?
Heb voor zelfde geld ook eens een Mercure geboekt in Bratislava die was gewoon goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar daar betaalde je dan ook geen 194 euro per nacht
Prijs kwaliteit verhouding heUw ADH vitamine Worst
ik heb meestal de extravagante kamers bij het van der valkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet niet, ik vond het wel vergelijkbaar met de van der valks waar ik geweest ben
*Lust geen koffie*![]()
nee, geld apart zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ligt aan zijn leeftijd. Als ze jong zijn is de verzekering niet zo hoog. Je kunt ook altijd zelf maandelijks iets opzij zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
O, ik wel, vanuit het noorden van het land is het nogal een stuk rijden naar Rotterdam en verder.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog nooit hotel geboekt in NederlandHow can I make this topic about me?![]()
wowquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog nooit hotel geboekt in Nederland
ook niet voor uithoeken zoals zwolle of maastricht?
of texelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel een keertje elders verbleven voor cursus van werk maar die is ook door werk geboektUw ADH vitamine Worst
Ik had vorig jaar een keer zin in rust en alleen zijn dus een nachtje hotel geboekt,quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog nooit hotel geboekt in NederlandSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nope, en ben ook in beide plaatsen geweest. Ook Groningen en Leeuwardenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wow
ook niet voor uithoeken zoals zwolle of maastricht?
of texelUw ADH vitamine Worst
ook wel eens een arena hotel na een concert want trein terug naar brabant is onmogelijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
misschien toch maar beter van welquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?
en bekijk goed naar welke dierenarts je gaat; er is een hoop over te doen
https://nos.nl/artikel/25(...)n-in-dierenklinieken
en misschien hier een topic openen: https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/45![]()
Had ik cursus in Rotterdam of Arnhem, is er keurig een hotel geboekt door mijn werkgever. Niet te doen om eerst 3 uur door de spits naar de cursuslocatie te rijden voor een cursus die om 9 uur begint.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een keertje elders verbleven voor cursus van werk maar die is ook door werk geboektHow can I make this topic about me?![]()
Bij de ArenA of hotel Arena tegen het centrum aan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
ook wel eens een arena hotel na een concert want trein terug naar brabant is onmogelijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
Euhm ja en nee, maar niets dat niet opgelost kan wordenquote:![]()
Bij jou?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik denk dat ik dat ook nodig zal hebben als ik niet alleen zou zijn. Ik heb alleen zijn echt mijn lifestyle van gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een keer zin in rust en alleen zijn dus een nachtje hotel geboekt,Uw ADH vitamine Worst
Drukke werkdag, verder niks eigenlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm ja en nee, maar niets dat niet opgelost kan worden![]()
Bij jou?Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben alleen en boek toch nog regelmatig een hotel in Nederland, vaak met iemand anders, maar ook wel gewoon in mn eentje.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Er zijn 2 zelfstandige dierenklinieken in Wageningen dus geen ketensquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
misschien toch maar beter van wel
en bekijk goed naar welke dierenarts je gaat; er is een hoop over te doen
https://nos.nl/artikel/25(...)n-in-dierenklinieken
en misschien hier een topic openen: https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/45Trotste mama van Ambar
Ik had alleen geen zin al teveel uit te geven dus kamer in Bastion Hotel in Amsterdam Overamstel. Met de metro naar centrum geweest en een beetje over de wallen struinen en frietje etenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nodig zal hebben als ik niet alleen zou zijn. Ik heb alleen zijn echt mijn lifestyle van gemaakt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drukke werkdag, verder niks eigenlijk.
Maar denk dat mijn eerstvolgende keer naar de Waddeneilanden ga wel een hotel ga boeken. Toen ik naar Texel ging was het laatste dag vakantie en had ik gewoon spontaan besloten die dagUw ADH vitamine Worst
mogelijk beidequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij de ArenA of hotel Arena tegen het centrum aan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pfff.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgen.
En dan lekker over het strand lopen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
Maar denk dat mijn eerstvolgende keer naar de Waddeneilanden ga wel een hotel ga boeken. Toen ik naar Texel ging was het laatste dag vakantie en had ik gewoon spontaan besloten die dagHow can I make this topic about me?![]()
Hmmm that sucksquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hopen dat dat gesprek meevalt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund etenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan lekker over het strand lopen?
Uw ADH vitamine Worst
en X bierquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund eten
Misschien ga ik dat ook eens doen.How can I make this topic about me?![]()
Naja, je mag 3 aantekeningen krijgen voor je ontslagen wordt, ik heb er nog 0quote:
En ik ga proberen het vrijdag alvast klaar te maken met wat excuses erbij enzo
he bah ... en dan daar nog een paar dagen tegenaan moeten hikken ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
duimen dat het toch meevalt!!![]()
![]()
Morgen ook weer aan het werk na twee weken en heb ook gesprek gepland met leidinggevende, al was het wel mijn eigen initiatiefUw ADH vitamine Worst
Pffff. Da's lekker dan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, je mag 3 aantekeningen krijgen voor je ontslagen wordt, ik heb er nog 0
En ik ga proberen het vrijdag alvast klaar te maken met wat excuses erbij enzo
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
![]()
Ik vergeet nooit om jou te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijkUw ADH vitamine Worst
Heel onmenselijk. Daar maakt een rechter gehakt van.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijk
Als je dan überhaupt nog voor dat bedrijf wil werken trouwens.How can I make this topic about me?![]()
Mijn dochter heeft het wel en die heeft er geen spijt vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja dat is kort door de bocht van me. Het is meer dat er 3 aantekeningen in je dossier moeten staan en je bij elke aantekening gelegenheid gekregen moet hebben om het te verbeteren, voordat ze er überhaupt over na mogen denken om je te ontslaan. Al is het in de praktijk dat er vaak gezamenlijk een vaststellingovereenkomst met financiële regeling, geheimhouding en goede referenties geregeld wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijkIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Euhm ik heb misschien wel een paar keer gezegd dat ik er mee bezig wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.klopte ook wel, maar er zat maar heel weinig vooruitgang in, dus moet wel beetje het boetekleed aantrekken vrees ik
Op het moment heb ik ze niet meer. De meeste vleesetende planten hebben een koude rustperiode nodig in de winter. In het vorige huis was dat een enkelglas vensterbank in een onverwarmde slaapkamer.quote:
Dit huis heeft echter isolatie. En in de tuin mag ik niets doen.
We hebben nog een tijdje een sarracenia (die orgelpijpen) meeverhuisd. Maar na een paar jaar is de koek dan een soort van op.
Het staat hoog op de lijst voor als ik een eigen plek heb.🐙
Forum Opties Forumhop: Hop naar: