Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund etenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan lekker over het strand lopen?
en X bierquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund eten
Dat klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund eten
Naja, je mag 3 aantekeningen krijgen voor je ontslagen wordt, ik heb er nog 0quote:
he bah ... en dan daar nog een paar dagen tegenaan moeten hikken ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgen.
Pffff. Da's lekker dan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, je mag 3 aantekeningen krijgen voor je ontslagen wordt, ik heb er nog 0
En ik ga proberen het vrijdag alvast klaar te maken met wat excuses erbij enzo
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgen.
Ik vergeet nooit om jou te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.
Heel onmenselijk. Daar maakt een rechter gehakt van.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijk
Mijn dochter heeft het wel en die heeft er geen spijt vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?
Naja dat is kort door de bocht van me. Het is meer dat er 3 aantekeningen in je dossier moeten staan en je bij elke aantekening gelegenheid gekregen moet hebben om het te verbeteren, voordat ze er überhaupt over na mogen denken om je te ontslaan. Al is het in de praktijk dat er vaak gezamenlijk een vaststellingovereenkomst met financiële regeling, geheimhouding en goede referenties geregeld wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijk
Euhm ik heb misschien wel een paar keer gezegd dat ik er mee bezig wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.
Op het moment heb ik ze niet meer. De meeste vleesetende planten hebben een koude rustperiode nodig in de winter. In het vorige huis was dat een enkelglas vensterbank in een onverwarmde slaapkamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |