blijkbaar werkte schreeuwen want is wel een puntjequote:
Ik dacht dat er 3 dagen van nationale rouw waren ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaa
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ik
Ik zat bij de burenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijkbaar werkte schreeuwen want is wel een puntje
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat er 3 dagen van nationale rouw waren ?
Amyzzzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
AmyzzzzGreyyyyysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
quote:
Oke duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
dat met staatstrauer is anders bedoelt dann je denkt
ja in steiermark zijn feeste abgesagt , maar niet in hele oostenrijk
en in vele städte is de fahne op halbmast
Apartquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
dat met staatstrauer is anders bedoelt dann je denkt
ja in steiermark zijn feeste abgesagt , maar niet in hele oostenrijk
en in vele städte is de fahne op halbmast
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel Oostenrijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apart
Ze zeiden in heel Oostenrijk
Zo dan, lekker hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik besef me net he
DAT IK WEEKEND HEB![]()
![]()
![]()
![]()
duitsland dan ook maar, is het hetzelfde.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel Oostenrijk
Oostenrijk is toch ietwat apartquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel Oostenrijk
moet nog wel de koffer gaan inpakkenquote:
ja marioquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:22 schreef mario390 het volgende:
staatstrauer bedoelt dat de Fahnen op Halbmast zijn
Oh, het was flowquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]now you make me blush
vraagje nog wel, was het mercure tilburg iets? ik overweeg volgend jaar voor mijn verjaardag naar tilburg te komen maar niet terug naar huis te gaan daarna
Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zou je niet lekker bloot mogen zwemmen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
De receptioniste zei dat er een zwembad was, maar badkleding was wel verplicht
de kamer en het bed is het belangrijkste hequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het was flow
Bekijk deze YouTube-video
Euhm ik heb weinig van het hotel gezien. Het bed was prima, de douche ook, met regendouche en 3 standen massage. Er was wel heel veel lawaai s nachts, maar denk dat dat kwam door al die mensen die naar dat festival geweest waren.
De receptioniste zei dat er een zwembad was, maar badkleding was wel verplicht, dus dat heb ik ook niet gezien (en ok, had ook geen tijd ervoor) en omdat ik de volgende dag om 12:30 in het van der valk in Deventer moest zijn voor de lunch daar, heb ik het ontbijt ook overgeslagen
Tja, niet iedereen kan blootheid waarderen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zou je niet lekker bloot mogen zwemmen?
Dan zwemmen dat soort mensen maar met hun ogen dichtquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, niet iedereen kan blootheid waarderen?
zag vandaag een redditpost waarin ze in antwerpen klaagde over de achterlijke hoeveelheid nederlanders in vlaanderen, moest aan je denkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik raad hotel Krone in Aken aan als je masochist bent
Weet niet, ik vond het wel vergelijkbaar met de van der valks waar ik geweest benquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de kamer en het bed is het belangrijkste he
van der valk tilburg lijkt me wel beter maar dat is niet echt op loopafstand dus of dat nou makkelijker is
Het valt me trouwens wel op dat daar zo'n beetje overal Nederlands wordt gesproken door personeel vergeleken met Rotterdam.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag vandaag een redditpost waarin ze in antwerpen klaagde over de achterlijke hoeveelheid nederlanders in vlaanderen, moest aan je denken
Haha maar daar betaalde je dan ook geen 194 euro per nachtquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
Ik raad hotel Krone in Aken aan als je masochist bent
regendouchequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, het was flow
Bekijk deze YouTube-video
Euhm ik heb weinig van het hotel gezien. Het bed was prima, de douche ook, met regendouche en 3 standen massage. Er was wel heel veel lawaai s nachts, maar denk dat dat kwam door al die mensen die naar dat festival geweest waren.
De receptioniste zei dat er een zwembad was, maar badkleding was wel verplicht, dus dat heb ik ook niet gezien (en ok, had ook geen tijd ervoor) en omdat ik de volgende dag om 12:30 in het van der valk in Deventer moest zijn voor de lunch daar, heb ik het ontbijt ook overgeslagen
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat slaat toch echt nergens op. Waarom zou je niet lekker bloot mogen zwemmen?
Heb voor zelfde geld ook eens een Mercure geboekt in Bratislava die was gewoon goedquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha maar daar betaalde je dan ook geen 194 euro per nacht
Prijs kwaliteit verhouding he
ik heb meestal de extravagante kamers bij het van der valkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet niet, ik vond het wel vergelijkbaar met de van der valks waar ik geweest ben
nee, geld apart zettenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Random vraag: verzekering voor de dierenarts: ja of nee?
Ligt aan zijn leeftijd. Als ze jong zijn is de verzekering niet zo hoog. Je kunt ook altijd zelf maandelijks iets opzij zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O, ik wel, vanuit het noorden van het land is het nogal een stuk rijden naar Rotterdam en verder.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Heb nog nooit hotel geboekt in Nederland
wowquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik had vorig jaar een keer zin in rust en alleen zijn dus een nachtje hotel geboekt,quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
Nope, en ben ook in beide plaatsen geweest. Ook Groningen en Leeuwardenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wow
ook niet voor uithoeken zoals zwolle of maastricht?
of texel
misschien toch maar beter van welquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had ik cursus in Rotterdam of Arnhem, is er keurig een hotel geboekt door mijn werkgever. Niet te doen om eerst 3 uur door de spits naar de cursuslocatie te rijden voor een cursus die om 9 uur begint.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
Wel een keertje elders verbleven voor cursus van werk maar die is ook door werk geboekt
Bij de ArenA of hotel Arena tegen het centrum aan?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
ook wel eens een arena hotel na een concert want trein terug naar brabant is onmogelijk
Euhm ja en nee, maar niets dat niet opgelost kan wordenquote:
Ik denk dat ik dat ook nodig zal hebben als ik niet alleen zou zijn. Ik heb alleen zijn echt mijn lifestyle van gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar een keer zin in rust en alleen zijn dus een nachtje hotel geboekt,
Drukke werkdag, verder niks eigenlijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Euhm ja en nee, maar niets dat niet opgelost kan worden![]()
Bij jou?
Er zijn 2 zelfstandige dierenklinieken in Wageningen dus geen ketensquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
misschien toch maar beter van wel
en bekijk goed naar welke dierenarts je gaat; er is een hoop over te doen
https://nos.nl/artikel/25(...)n-in-dierenklinieken
en misschien hier een topic openen: https://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/45
Ik had alleen geen zin al teveel uit te geven dus kamer in Bastion Hotel in Amsterdam Overamstel. Met de metro naar centrum geweest en een beetje over de wallen struinen en frietje etenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat ook nodig zal hebben als ik niet alleen zou zijn. Ik heb alleen zijn echt mijn lifestyle van gemaakt
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Drukke werkdag, verder niks eigenlijk
mogelijk beidequote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij de ArenA of hotel Arena tegen het centrum aan?
Pfff.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgen.
En dan lekker over het strand lopen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
Maar denk dat mijn eerstvolgende keer naar de Waddeneilanden ga wel een hotel ga boeken. Toen ik naar Texel ging was het laatste dag vakantie en had ik gewoon spontaan besloten die dag
Hmmm that sucksquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah ik ook drukke werkdag en daar gezeur. Klachten over dingen die ik zou doen en na mn burnout niet weer heb opgepakt (of naja ze stonden nog op het to do lijstje). Mja volgende week zal ik het wel van mn manager te horen krijgen.
Hopen dat dat gesprek meevalt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund etenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan lekker over het strand lopen?
en X bierquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund eten
Dat klinkt heerlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja en de natuurgebieden en Texels lam en rund eten
Naja, je mag 3 aantekeningen krijgen voor je ontslagen wordt, ik heb er nog 0quote:
he bah ... en dan daar nog een paar dagen tegenaan moeten hikken ....quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Pffff. Da's lekker dan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Naja, je mag 3 aantekeningen krijgen voor je ontslagen wordt, ik heb er nog 0
En ik ga proberen het vrijdag alvast klaar te maken met wat excuses erbij enzo
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit om jou te doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.
Heel onmenselijk. Daar maakt een rechter gehakt van.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijk
Mijn dochter heeft het wel en die heeft er geen spijt vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Naja dat is kort door de bocht van me. Het is meer dat er 3 aantekeningen in je dossier moeten staan en je bij elke aantekening gelegenheid gekregen moet hebben om het te verbeteren, voordat ze er überhaupt over na mogen denken om je te ontslaan. Al is het in de praktijk dat er vaak gezamenlijk een vaststellingovereenkomst met financiële regeling, geheimhouding en goede referenties geregeld wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:55 schreef hemarookworst het volgende:
Heb hier gelukkig niet zo'n systeem van 3 aantekeningen voordat je wordt ontslagen. Eigenlijk ook best onmenselijk
Euhm ik heb misschien wel een paar keer gezegd dat ik er mee bezig wasquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Tenzij je met opzet of na diverse herinneringen die dingen niet hebt gedaan, lijkt het me sterk dat je leidinggevende daar een punt van gaat maken. Iedereen vergeet wel eens dingen te doen.
Op het moment heb ik ze niet meer. De meeste vleesetende planten hebben een koude rustperiode nodig in de winter. In het vorige huis was dat een enkelglas vensterbank in een onverwarmde slaapkamer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |