blijkbaar werkte schreeuwen want is wel een puntjequote:
Ik dacht dat er 3 dagen van nationale rouw waren ?quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaa
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ik
Ik zat bij de burenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blijkbaar werkte schreeuwen want is wel een puntje
Snap ik ook nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik dacht dat er 3 dagen van nationale rouw waren ?
Amyzzzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
AmyzzzzGreyyyyysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lemme hear you say this shit is bananas
B-A-N-A-N-A-S 🎶
quote:
Oke duidelijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
dat met staatstrauer is anders bedoelt dann je denkt
ja in steiermark zijn feeste abgesagt , maar niet in hele oostenrijk
en in vele städte is de fahne op halbmast
Apartquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:19 schreef mario390 het volgende:
dat met staatstrauer is anders bedoelt dann je denkt
ja in steiermark zijn feeste abgesagt , maar niet in hele oostenrijk
en in vele städte is de fahne op halbmast
Dat had ik hier ook gelezen. Voor heel Oostenrijkquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apart
Ze zeiden in heel Oostenrijk
Zo dan, lekker hoorquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ik besef me net he
DAT IK WEEKEND HEB![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |