Te ver weg van jou woonplaats?quote:
Jullie hebben toch ook altijd een festival in de buurt?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja burgenland, dat is naast steiermark
Mannenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het ook zo mooi dat hij even aankondigt dat hij gaat slapen met wat geluid: een diepe zucht en een beetje gebrom
quote:
quote:
quote:
quote:
Kijk jij de bondgenoten ook?quote:
vleeseters?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.
[ afbeelding ]
Dan zullen ze genoeg eten krijgen buitenquote:
Nogal, zitten al heel veel vliegen inquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze genoeg eten krijgen buiten
ALs ze groeien voor het eten heb je straks reuzeplantenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal, zitten al heel veel vliegen in
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.
[ afbeelding ]
GAAF!!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er een paar bij tuincentra gekocht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.
Ben er een tijdje uitgeweest maar vind het nu wel weerleukquote:
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant stekenquote:
Te weinig vliegenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er een paar bij tuincentra gekocht.
Leefden nooit lang!
Van die hangende deden het het beste, maar dan nog....
Heb je daar wel een zalfje voor gekregen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant steken
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.quote:
ja maar meestal schlager en ook niet in de buurt , 104 kilometer bad kleinkirchheimquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook altijd een festival in de buurt?
@DeZwabber vindt dit leukquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ik wacht wel tot er weer een andere rls op komtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een tijdje uitgeweest maar vind het nu wel weerleuk
Tot nu toe doen ze het erg goed. We hebben deze van een beurs en daar hadden ze ook een deel moeras waar deze planten staan en die doen het ook prima.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.
Goed dat je het zegt. Ik was al opzoek naar een klein exemplaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant steken
Jammer, misschien kan bondage je tips geven moet je ze nog een keer willenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.
Verder geen idee of ik ze te veel of te weinig water heb gegeven.
O dacht ook een of ander feest vlak bij jou in de buurtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar meestal schlager en ook niet in de buurt , 104 kilometer bad kleinkirchheim
Totaal ongerelateerde vraag. Maar heb jij ook iets wat niet roze of groen is in huis?quote:
Kan ookquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, ik wacht wel tot er weer een andere rls op komt
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal ongerelateerde vraag. Maar heb jij ook iets wat niet roze of groen is in huis?
Behalve Ambar dan.
Een mini vleesetertjequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik was al opzoek naar een klein exemplaar.
Ze houden van natte voeten, zijn moerasplanten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.
Verder geen idee of ik ze te veel of te weinig water heb gegeven.
De vloer. Het plafond is wit. Wat meubels zijn wit en zwart.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Totaal ongerelateerde vraag. Maar heb jij ook iets wat niet roze of groen is in huis?
Behalve Ambar dan.
Vast niet, dan kunnen daar mannen verstopt zitten!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Behalve Ambar dan.
Was de stoep niet "gewoon" veel te heet?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.
Hij liep ook zo op gras.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Was de stoep niet "gewoon" veel te heet?
Een kameraad van me heeft ook een raar huppeltje, maar die is ook van de heren.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:50 schreef maily het volgende:
[..]
Was de stoep niet "gewoon" veel te heet?
Wel handig, we hoeven je nooit te vragen wat je favoriete kleuren zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De vloer. Het plafond is wit. Wat meubels zijn wit en zwart.
wat zijn de jouwe?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel handig, we hoeven je nooit te vragen wat je favoriete kleuren zijn.
Groen en roze.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Wel handig, we hoeven je nooit te vragen wat je favoriete kleuren zijn.
Ik weet waarom je dit vraagt.quote:
Maar vooruit. Groen denk ik.quote:
Ductquote:
Apequote:
ja tentfeest met muzik elke weekend in ander ort ,maar ik laat hetquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht ook een of ander feest vlak bij jou in de buurt
Kan een steentje zijn. Of een doorntje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.
Oke geen feest dus dit jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
j
[..]
ja tentfeest met muzik elke weekend in ander ort ,maar ik laat het
Wat een uitvindingquote:
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedragquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan een steentje zijn. Of een doorntje.
Misschien een scheurtje in een voetbedje.
Iets met een nageltje,
Misschien verstapt?
sow een rotslinger nog welquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
Ja, koter hier ff een rotslinger naar boven geven!
Komt wel goed muis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedrag
Het moet wel heel erg zijn, wil je het aan het gedrag zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedrag
typisch moedergedrag als ze hun eerste kind hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomt
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
typisch moedergedrag als ze hun eerste kind hebben
Dat is prachtigquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomt
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke geen feest dus dit jaar
hoe is het met de nicht van mutti?
O sorryquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaa
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |