SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GG tijdens de hele meet:quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo bloten tetten tent, je weet het maar nooit natuurlijk
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
GG tijdens de hele meet:
[ afbeelding ]
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
GG tijdens de hele meet:
[ afbeelding ]Hoevaak zou @gebrokenglas zich verslikt hebben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
zo zit zijn hoofd gewoon lekker jaquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:49 schreef aeque het volgende:
[..]
GG tijdens de hele meet:
[ afbeelding ]
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
What happened on the meet stays on the meet.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hoevaak zou @:Gebrokenglas zich verslikt hebben
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nee een of andere bom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
had vandaag slagroom, moest toch even aan de meet denkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet je die bosjes naast dat bankje nog? Daar lag mijn informant.quote:
Want zelf kom ik niet van mijn zolderkamer af natuurlijk.
Zo zit mijn oor niet trouwens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zo zit zijn hoofd gewoon lekker jaHow can I make this topic about me?![]()
Dan moet ik je telleurstellen, dat is al niet meerquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What happened on the meet stays on the meet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Genoeg voor een jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hoevaak zou @:Gebrokenglas zich verslikt hebben
de grap is dat harrie goed lag te snurken naast het bankje bij de bosjesquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je die bosjes naast dat bankje nog? Daar lag mijn informant.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Whuuut?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Weet je die bosjes naast dat bankje nog? Daar lag mijn informant.
O even in de gaten houden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop het welquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooi fabeltje is dat altijd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
What happened on the meet stays on the meet.
Ik krijg gelijk flashbacks naar heupdysplasie enzoquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Kon je het drinken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja thuis gevonden bij de kutvent gistern maar de heeft niet funktioniertOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O ook al, jemig. Maar goed dat die niet werktenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja thuis gevonden bij de kutvent gistern maar de heeft niet funktioniertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: