quote:
Ja, je gelooft het niet hé Maar gelukkig verslikt hij zich minder.quote:
waar ben ik ? moet toch op 1 zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:34 schreef Dotteke het volgende:
@:Lovely kijk in de stats![]()
[ afbeelding ]
Zou ik toch niet echt doen.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog bij bolken blijft.
Ik kreeg een keer een klap met een van die kanonskogels, pas 5/6 maanden later kon ik hier weer posten.
Ja, valt je het op?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je gelooft het niet hé Maar gelukkig verslikt hij zich minder.
Ja ik dus ook.. want het is heel apartquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belangrijkste is die in de OP die telt dus niets aan de hand. Maar ben wel benieuwd hoe het kan
Dat zijn de totaal scores er is geen stats waarin de dagwinnaar op 1 staatquote:
Echt niet, dat is wel weer liefquote:
@Dotteke weer zoiets dat pas na de meet naar voren kwam. Er is iets gebeurd op die meet met hem hoor.quote:
was toch altijdquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn de totaal scores er is geen stats waarin de dagwinnaar op 1 staat
Ja je bent bijna kind aan huis nu hierquote:
Jij dus ook, anders kun je dat niet weten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je bent bijna kind aan huis nu hier
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef mario390 het volgende:
na bravo rohrbombe gevonden bij de kutjongthuis de niet funktioniert heeft
Zellufquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef mario390 het volgende:
na bravo rohrbombe gevonden bij de kutjongthuis de niet funktioniert heeft
Zou je denken? Of hij heeft daar zoveel gehoord en gezien dat hij nergens meer van schriktquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:45 schreef aeque het volgende:
[..]
@:Dotteke weer zoiets dat pas na de meet naar voren kwam. Er is iets gebeurd op die meet met hem hoor.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je denken? Of hij heeft daar zoveel gehoord en gezien dat hij nergens meer van schrikt
Niet dat ik weet, die is de enige die de dagscore geeft zover ik weetquote:
Ja zo bloten tetten tent, je weet het maar nooit natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |