Kijk jij de bondgenoten ook?quote:
vleeseters?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.
[ afbeelding ]
Dan zullen ze genoeg eten krijgen buitenquote:
Nogal, zitten al heel veel vliegen inquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zullen ze genoeg eten krijgen buiten
ALs ze groeien voor het eten heb je straks reuzeplantenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Nogal, zitten al heel veel vliegen in
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
Beste planten die we ooit hebben aangeschaft, hebben al heel wat vliegen en wespen in de val gelokt.
[ afbeelding ]
GAAF!!!quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er een paar bij tuincentra gekocht.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.
Ben er een tijdje uitgeweest maar vind het nu wel weerleukquote:
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant stekenquote:
Te weinig vliegenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb er een paar bij tuincentra gekocht.
Leefden nooit lang!
Van die hangende deden het het beste, maar dan nog....
Heb je daar wel een zalfje voor gekregen?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant steken
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.quote:
ja maar meestal schlager en ook niet in de buurt , 104 kilometer bad kleinkirchheimquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jullie hebben toch ook altijd een festival in de buurt?
@DeZwabber vindt dit leukquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:37 schreef bondage het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ik wacht wel tot er weer een andere rls op komtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er een tijdje uitgeweest maar vind het nu wel weerleuk
Tot nu toe doen ze het erg goed. We hebben deze van een beurs en daar hadden ze ook een deel moeras waar deze planten staan en die doen het ook prima.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Groeien die dingen goed bij jullie? Ik ken ze eigenlijk alleen van weides bij sommige bossen hier.
Goed dat je het zegt. Ik was al opzoek naar een klein exemplaar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
En ik weet dat je deze vraag wilde stellen, maar je kunt beter niet je piemel in die plant steken
Jammer, misschien kan bondage je tips geven moet je ze nog een keer willenquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En die Venus fly traps moet je verder sowieso ook gewoon met rust laten.
Verder geen idee of ik ze te veel of te weinig water heb gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |