De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreemd dat het daar niet klopt
@:Bondage weet jij hoe dat kan?
Nee, ik ben niet zo op de hoogte met bommenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht eerst Mario heeft een foutje gemaakt met pijpbom daarom noemde ik alleen een bom
Maar een pijpbom bestaat dus echt
Ja klopt. Dus vandaar dat ik het ook daar vind.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.
Klopt. In Duke Nukem 3D had je ze ook, goed wapen wel tegen aliensquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Pijpbom dus dat bestaat dus echt
[ afbeelding ]
Oh dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze wandeling wel constant, ook wisselend per pootje
Misschien verkeerd gelegen of verstaptquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus vandaar dat ik het ook daar vind.
Oeh nu moeten we trouwenquote:
Is toch iets wat ook af en toe in het nieuws te horen is hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo op de hoogte met bommen
oke maar alleen als dudje me dit jaar niet ten huwelijk vraagtquote:
Best mogelijk, ik had het nog niet gehoordquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Is toch iets wat ook af en toe in het nieuws te horen is hoor.
QFTquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke maar alleen als dudje me dit jaar niet ten huwelijk vraagt
Regel ik welquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oke maar alleen als dudje me dit jaar niet ten huwelijk vraagt
Mario heeft onterecht punten gepakt in de nacht. Haal jij ze er even af?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
De stand in de OP is het meest up-to-date, daarop maar F5'en dan
Misschien iets verstuikt, even in de gaten houden en anders even naar de dierenarts?quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij vanochtend wel van het hoge bed afgesprongen dus dat moet hij niet vaker doen
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:01 schreef bondage het volgende:
[..]
De stand in de OP is het meest up-to-date, daarop maar F5'en dan
Nope, kannie.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Mario heeft onterecht punten gepakt in de nacht. Haal jij ze er even af?
Duke is een leuke gozerquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Duke Nukem kwam ook met regelmaat in de Nacht
Niet gelijk de eerste dag nee. Hij is vrijdag nog bij de dierenarts in Portugal geweestquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien iets verstuikt, even in de gaten houden en anders even naar de dierenarts?
Heb je dat sowieso niet gedaan, hem even nalaten kijken hier bij een DA ?
Zoiets inderdaad. Zie sommige het hier ook nog wel op die manier doen, helemaal als er veel koffie geconsumeerd is.quote:
en ik drink niet eens koffiequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Zie sommige het hier ook nog wel op die manier doen, helemaal als er veel koffie geconsumeerd is.
Ah ok,wat ik dus al dachtquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.
Lekkere muziekquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
Brian Wilson voormailig zanger van The Beach Boys is overleden
muziek die niet op de radio mocht in de USAquote:
Zoiets hardcoded in een script zetten is niet netjes en lastig bij te houden indien er nog meer 'onterechte' punten afgetrokken moeten worden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
if user is mario then -1000 puncten
oh ja maar dit mag gewoon ieder seizoen dan zo zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets hardcoded in een script zetten is niet netjes en lastig bij te houden indien er nog meer 'onterechte' punten afgetrokken moeten worden.
Als jij koffie zou drinken dan wordt de wereld daar alleen maar beter vanquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en ik drink niet eens koffie
moet je eens voorstellen hoe eng de wereld zou zijn als ik koffie zou drinken
Ah ja, beginnen met -1000 punten. Dan weet je in ieder geval zeker dat iemand niet zomaar in de top terechtkomtquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja maar dit mag gewoon ieder seizoen dan zo zijn
[ afbeelding ]
Of minus het aantal punten waarmee de nr 1 gewonnen heeft. Maak je het jezelf erg lastig de opvolgende rondequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
zou het mij ook wel humor lijken als het spel iedere maand aangepast zou kunnen worden dat 'als user laatste seizoen is #1, dan start met -1000 punten'
maar het is maar goed dat ik het niet voor het zeggen heb
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:04 schreef mario390 het volgende:
vandaag beginnte novarock festival burgenland oostenrijk
morgen spelt iggy pop en linkin park
frijdag slipknot ,powerwoolf
Wist ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
muziek die niet op de radio mocht in de USA
Ga jij daarna toe?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |