Constant of heel eventjes?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.
Verbaast niemand denk ikquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de grap is dat harrie goed lag te snurken naast het bankje bij de bosjes
Rhor is pijp dan zou het een pijpbom zijnquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte.
Daar is hij toch op onderzocht?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk flashbacks naar heupdysplasie enzo
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Rohrbombe" verwijst naar een vloeibaar reinigingsmiddel voor afvoeren, dat voornamelijk gebruikt wordt om verstoppingen door organisch afval zoals haren, vet en voedselresten op te lossen. Het is een zuren-vrije formule die zacht is voor leidingen en dichtingen, waardoor het een veilige optie is voor verschillende soorten afvoeren, waaronder de keukens, badkamers en zelfs de drains in de buitenruimte.
dat wil ik niet drinkenquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
Klopt maar dat heet zo blijkbaar, want ik Google dat op de naamquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
dat wat jij bedoelt is en rohrreiniger
Kan je beter ook niet doenquote:
Croftybom dus @mario390quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:52 schreef Lovely het volgende:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hij begon hard met de paters klappen
quote:
match made in dtsquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef aeque het volgende:
Eerst kudgatjes en nu iets over zijn roerstaafje. Het moet niet gekker worden.
Wist je dat niet?quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht eerst Mario heeft een foutje gemaakt met pijpbom daarom noemde ik alleen een bom
Maar een pijpbom bestaat dus echt
Ja en dat allemaal op een erotisch magazinequote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef aeque het volgende:
Eerst kudgatjes en nu iets over zijn roerstaafje. Het moet niet gekker worden.
Bij deze wandeling wel constant, ook wisselend per pootjequote:
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vreemd dat het daar niet klopt
@:Bondage weet jij hoe dat kan?
Nee, ik ben niet zo op de hoogte met bommenquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht eerst Mario heeft een foutje gemaakt met pijpbom daarom noemde ik alleen een bom
Maar een pijpbom bestaat dus echt
Ja klopt. Dus vandaar dat ik het ook daar vind.quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De ene wordt vaker geupdate dan de ander. Even afwachten en het klopt weer.
Klopt. In Duke Nukem 3D had je ze ook, goed wapen wel tegen aliensquote:Op woensdag 11 juni 2025 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Pijpbom dus dat bestaat dus echt
[ afbeelding ]
Oh dat is wel vreemd.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze wandeling wel constant, ook wisselend per pootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |