Kan een steentje zijn. Of een doorntje.quote:Op woensdag 11 juni 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had een raar huppeltje bij het wandelen alsof hij zijn pootje had bezeerd.
Maar als je voelt is er niets.
Oke geen feest dus dit jaarquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef mario390 het volgende:
j
[..]
ja tentfeest met muzik elke weekend in ander ort ,maar ik laat het
Wat een uitvindingquote:
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedragquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:59 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan een steentje zijn. Of een doorntje.
Misschien een scheurtje in een voetbedje.
Iets met een nageltje,
Misschien verstapt?
sow een rotslinger nog welquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
Ja, koter hier ff een rotslinger naar boven geven!
Komt wel goed muis.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedrag
Het moet wel heel erg zijn, wil je het aan het gedrag zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon even iets verstapt, want ik zie verder geen verandering in gedrag
typisch moedergedrag als ze hun eerste kind hebbenquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomt
quote:Op woensdag 11 juni 2025 20:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
typisch moedergedrag als ze hun eerste kind hebben
Dat is prachtigquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zit ook de kijken hoe hij slaapt nu en hij droomt
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaaquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke geen feest dus dit jaar
hoe is het met de nicht van mutti?
O sorryquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel zijn feeste maar geen idee of ik en gaa
niks verder weten we, en niet de nicht is ziek,zondern haar moeder zei ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |