SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap ze wel, we hebben dat onlangs ook neergelegd voor een non-voetballer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:52 schreef fetX het volgende:
Groningen wil rond de 10 miljoen voor Valente. Laat maar lekker lopen dan
Vragen mag altijd, maar of je het moet willen betalen is een tweede. Dat ventje heeft nog niet zoveel laten zien dus ik vind het ook wel ietwat onrealistisch.quote:Op woensdag 11 juni 2025 09:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ze wel, we hebben dat onlangs ook neergelegd voor een non-voetballer.
Die zijn niet goed wijs gewordenquote:Op woensdag 11 juni 2025 09:52 schreef fetX het volgende:
Groningen wil rond de 10 miljoen voor Valente. Laat maar lekker lopen dan
ik heb alle vertrouwen in deze spelerquote:Feyenoord-spits (19) deelt vuistslag uit aan tegenstander tijdens jeugdtoernooi
met videoFeyenoord-spits Stephano Carrillo zal niet met een heel fijn gevoel aan zijn vakantie beginnen. De 19-jarige aanvaller kreeg in een jeugdinterland met Mexico Onder 20 tegen Congo Onder 20 een rode kaart, nadat hij een klap had uitgedeeld aan een tegenstander.
Sportredactie 11-06-25, 08:49 Laatste update: 10:45
Carrillo doet met Mexico Onder 20 mee aan het Maurice Revello-toernooi in Frankrijk. Tijdens een wedstrijd met de leeftijdsgenoten van Congo kreeg de aanvaller het aan de stok met zijn tegenstander. Nadat de tegenstander tegen hem aan was gelopen, sloeg Carrillo hem met een vuist op zijn borst. De tegenstander ging vervolgens naar de grond.
In totaal werden er drie rode kaarten uitgedeeld in de verhitte wedstrijd, die eindigde in een 3-3-gelijkspel. Mexico plaatste zich daardoor wel voor de halve finale tegen Frankrijk.
Daarin zal Carrillo in elk geval ontbreken. De spits speelt sinds afgelopen zomer voor Feyenoord, dat hem overnam van het Mexicaanse Santos. Tot dusver kwam hij driemaal in actie voor de Rotterdammers. Scoren deed hij nog niet.
ik was eigenlijk wel verbaast over het bedrag van 4 miljoenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:57 schreef Wotte het volgende:
Een miljoen of acht voor Valente is wel re๋el in deze markt, lijkt mij.
Ik gok ergens tussen de 200 - 400.000. Die pakt bij Feyenoord dan al gauw een miljoen meer per jaar. Denk dat het contract geen probleem wordt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik was eigenlijk wel verbaast over het bedrag van 4 miljoen
Ik was eigenlijk er vanuit gegaan van een bedrag rond de 7 tot 10 miljoen voor deze speler
maar ik weet niet wat valente verdient bij groningen
Ze waren al dichtbij, maar nu zijn ze echt heeeeeeeeeel dichtbijquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
As always mentioned since late April
met een miljoenenbodquote:Op woensdag 11 juni 2025 12:31 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
As always mentioned since late April
Dat laatste kan ik echt niet begrijpen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Zechi๋l waarschijnlijk op huurbasis naar Utrecht, met optie tot koop.
Dat laatste vind ik heel raar.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:22 schreef hhh38 het volgende:
Zechi๋l waarschijnlijk op huurbasis naar Utrecht, met optie tot koop.
Klinkt als geld weggooien.quote:Feyenoord heeft echter ook een terugkoopclausule laten opnemen in het contract van Zechi๋l, waardoor de Rotterdammers hem onder bepaalde voorwaarden weer terug kunnen halen naar De Kuip.
Onder de juiste voorwaarden wel een slimme move, tuurlijk is het wat krom om straks weer geld neer te leggen voor een jeugdspeler maar als hij het daar echt goed doet en je kan hem voor 5-6 terugkopen en er een volwassen middenvelder voor terugkrijgt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als geld weggooien.
Hopelijk zonder een terugkoopclausule.quote:Op woensdag 11 juni 2025 13:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van den Belt gaat bij FC Twente verder hockeyen.
Wat moeten ze daar nou weer met die tweedehands autoverkoperquote:
Ik denk trainen/voetballen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 14:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moeten ze daar nou weer met die tweedehands autoverkoper
Lijkt me een prima stap voor hem om zich verder te blijven ontwikkelen. Heeft wel een contract tot 2027, dus daar mag Don Dennis dan wel tijdig naar kijken.quote:
Was ook wel echt zonde geweest. Uitstekend talent.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Schijnbaar toch geen koopoptie bij Zechiel, dat is mooi.
De grote schoonmaak gaat door en daar zijn voornamelijk de jonge talenten van Verkenoord slachtoffer van lijkt hetquote:Benita verlaat Feyenoord: "Herinneringen die ik mijn hele leven zal koesteren"
11/06/2025 15:00 835 reacties
Mimeirhel Benita blijft bij Heracles Almelo. De 21-jarige verdediger werd afgelopen seizoen gehuurd van Feyenoord waar hij tot medio 2026 onder contract stond. Heracles Almelo neemt de rechtsback nu definitief over, zo is te lezen op de site van zijn nieuwe club.
Slachtoffer? Gewoon niet goed genoeg klaasquote:Op donderdag 12 juni 2025 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De grote schoonmaak gaat door en daar zijn voornamelijk de jonge talenten van Verkenoord slachtoffer van lijkt het
quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:19 schreef Qarrad het volgende:
https://1908.nl/artikelen(...)sprekken-over-diarra
Nog eentje voor de landenbingo. Laat bloeiende Malinees die in eerste instantie aan het studeren was in Istanbul. Linksbuiten.
Onzin Klaas. Er is gewoon een dikke bezetting op de rechtsback positie met Read en Lotomba. Dan kan je Nieuwkoop als 3e keus gebruiken. Benita is een prima speler maar komt gewoon (nog) net te kort. Prima keuze om dus naar Heracles te gaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De grote schoonmaak gaat door en daar zijn voornamelijk de jonge talenten van Verkenoord slachtoffer van lijkt het
Als we dan ook eens succesvol gaan doorverkopen , dikke prima. Maar we hebben helaas nog heel wat Hassanwisjos lopen die nog opgeruimd moeten worden.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:27 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:Duveldrinker gespot
quote:'Feyenoord brengt officieel bod uit bij Istanbulspor'
vandaag, 12:02 620 reacties
Feyenoord heeft concrete stappen gezet in de poging om Gaoussou Diarra over te nemen van Istanbulspor. De Rotterdamse club heeft inmiddels een officieel bod uitgebracht op de buitenspeler. Dat meldt 1908.nl.
De gesprekken tussen Feyenoord en zowel de speler als diens entourage zijn al opgestart. Ook met Istanbulspor wordt onderhandeld over de voorwaarden van een eventuele transfer. Inmiddels heeft Feyenoord een bod van ongeveer ้้n miljoen euro ingediend bij de Turkse club. Daarbovenop komen nog variabelen en een doorverkooppercentage.
Diarra heeft een uitstekend seizoen achter de rug bij Istanbulspor, de nummer vier van de Turkse 1. Lig. De 22-jarige aanvaller scoorde zestien keer en gaf daarnaast drie assists. Binnen Feyenoord wordt hij gezien als een interessante versterking voor de aanvalslinie.
Heel bizar en vervreemdend dat Feyenoord lijkt te leren van haar fouten en het nu beter aanpakt. Dit is mijn club niet meer.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:45 schreef fetX het volgende:
Feyenoord is prima bezig met transfers OP ALLE FRONTEN.
Zoveel is er nou ook nog niet binnen, maar de signalen zijn bemoedigendquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel bizar en vervreemdend dat Feyenoord lijkt te leren van haar fouten en het nu beter aanpakt. Dit is mijn club niet meer.
Het geeft alleen maar aan dat Te Kloesse zijn eigen fouten toegeeft van de vorige transferzomerquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel bizar en vervreemdend dat Feyenoord lijkt te leren van haar fouten en het nu beter aanpakt. Dit is mijn club niet meer.
Hij is een sterrenmaaltijd aan het kokenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft ophouden met dat koken geleuter.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is een sterrenmaaltijd aan het koken
Mooi, kan ie RvP opvolgen over 2 jaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio wordt assistent van Slot
2 kampioenstrainers gaan samenwerken
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Heb je hier ook nog een mening over? Daar gaat je kitmanager.quote:Vertrekkende medewerkers Feyenoord
Koen Stam (head of methodology & transitiecoach), Ibrahim Afellay (assistent-trainer Onder-19), Rogier Veenstra (assistent-trainer Onder-14), Dencho Narcisio (trainer Onder-11), Jay Vries (assistent -trainer Onder-11), Quinten Dbendorfer (trainer Onder-10), Justin Tyrol (assistent-trainer Onder-10), Kevin Goes (assistent-trainer Onder-9), Ferdinand Claessen (co๖rdinator topsportbegeleiding), Ben de Visser (fysiotherapeut), Robert Constantinovici (performance Coach), Loes Meulemans (fysiotherapeut), Driekus Betzold (scout), Jo๋lle van den Berg (teammanager Onder-8), Max Weterings (fysiotherapeut Onder-13), Jacques van der Kleij (chauffeur), Henk Biest (chauffeur), Max Baartman (assistent-scheidsrechter Onder-14), Destiny Snoek (assistent-scheidsrechter MO16), Dylan Vermeeren (teammanager JO11) en Sherifa Dorder (kitmanager).
Steijn is natuurlijk wel een hapsnap transfer ja, alhoewel een scorende middenvelder welkom is. Hancko en Milambo ga je wel een prima bedrag voor krijgen. Verder zie ik van de goede veldspelers enkel nog Stengs (als iemand er in tuint), Hartman, Trauner en Paixao gaan. Het zou mij overigens niks verbazen als er uiteindelijk geen enkele club echt dat topbedrag voor Paixao wel neerleggen, maar door zijn contract en met Sauer achter de hand zit je ook wel in een uniek fijne situatie waar je eigenlijk alle kaarten in eigen handen hebt. En Paixao heb je er graag bij tijdens de VCL.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel is er nou ook nog niet binnen, maar de signalen zijn bemoedigend
AD heeft de kop al klaar:quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio wordt assistent van Slot
2 kampioenstrainers gaan samenwerken
Dus we gaan binnenkort Gio terughalen als hoofdcoach voor een ‘vleugje Arne Slot’.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
AD heeft de kop al klaar:
[ afbeelding ]
Henk de Jong is opgeleid door Goeroe Ate Bouma. Ate Boumaball.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
Slot is opgeleid door Henk de Jong dus eigenlijk speelt de hele wereld Henk de Jongball.
machtig mooi
quote:Ajax dreigt opnieuw een groot talent kwijt te raken aan Feyenoord. De aartsrivalen zijn in een slag verwikkeld om Ilai Grootfaam, meldt Ajax Showtime. Grootfaam speelt momenteel in Ajax O15, maar hij geniet nu nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. In Rotterdam kan de creatieve middenvelder een contract voor drie jaar tekenen en aansluiten bij de O17. Hij overweegt de stap serieus, maar moet de definitieve knoop nog doorhakken, aldus het fanmedium.
Grootfaam zou bij Ajax doorschuiven naar de O16. Het veelbelovende talent scoorde afgelopen seizoen twaalf keer en gaf tien assists. Een vertrek naar Feyenoord zou een bittere pil zijn voor de Amsterdammers, die met Jivayno Zinhagel en Tim de Koning ook al twee andere toptalenten naar de aartsrivaal zagen vertrekken. Daartegenover staat dat een ander talent, Milan Verhoeven, de omgekeerde weg bewandelt.
10 miljoen voor een speler die af en toe een leuk potje bij een rechterrijtje club heeft gespeeld. Het is allemaal wel wat overdreven als je net 10 hebt neergelegd voor de topscorer van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:26 schreef Gert het volgende:
Groningen leunt natuurlijk lekker achterover nu. Blinkt Valente tegen Denemarken wederom uit dan hebben ze de clubs die 10 mln of zelfs meer voor hem willen betalen voor het uitkiezen.
Prima toch. Die jongen heeft nog 4 jaar contract.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Denk niet dat iemand Paixao wil hebben voor een goed bedrag.
Wat is een goed bedrag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop dat hij minuten kan gaan maken op het WK volgend jaar, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Gevoelsmatig vind ik dat je een aanvaller met deze statistieken voor 35-40m moet willen verkopen. Je moet hem iig voor een hoger bedrag verkopen dan Santi.quote:
Ik verwacht echt dat je voor hem niet meer gaat krijgen dan 30, eerder 25.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik dat je een aanvaller met deze statistieken voor 35-40m moet willen verkopen. Je moet hem iig voor een hoger bedrag verkopen dan Santi.
Hij is gelinkt aan Napoli en Marseille, maar het lijkt erop alsof hij hooguit een backup is voor het geval Lang niet komt.
Maar goed, clubs zullen ook wel zien dat hij qua spel, los van de statistieken, wisselvallig is.
Voor Paixao ga je wel rond de 35 uitkomenquote:Op zondag 15 juni 2025 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat je voor hem niet meer gaat krijgen dan 30, eerder 25.
En dat is al een bedrag wat ik een jaar geleden al niet voor mogelijk had gehouden.
Feyenoord heeft vooral ook geen enkele reden om hem voor minder te verkopen en zeker niet zo snel mogelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Paixao ga je wel rond de 35 uitkomen
Tenzij hij eieren voor zijn geld kiest in de zandbak wel een bizarre keuze. Wat verwacht ie nou precies wat er voor hem gaat komen na een zware blessure en een halfjaar op RKC-niveau spelen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:32 schreef Caland het volgende:
Uit de Krabby-bode
-Hartman gaat niet verlengen, vertrek aanstaande
Lees net dit:quote:Op zondag 15 juni 2025 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat je voor hem niet meer gaat krijgen dan 30, eerder 25.
En dat is al een bedrag wat ik een jaar geleden al niet voor mogelijk had gehouden.
Hoe werkt "op rij" in het hoofd van Krabby?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lees net dit:
Igor Paixใo staat er zo goed op in Europa dat Feyenoord verwacht de Braziliaanse aanvaller voor een recordbedrag te kunnen verkopen. Dat zou na Luis Sinisterra (Leeds United), Orkun K๖kc (Benfica), Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion) en Santiago Gimenez (AC Milan) de vijfde recorddeal op rij betekenen.
Aldus de heer Krab.
Nou, ben benieuwd.
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:32 schreef Caland het volgende:
Uit de Krabby-bode
-Hartman gaat niet verlengen, vertrek aanstaande
-Verwachting is dat de Hancko-deal de komende week rond komt
-Prioriteiten zijn linksback (Bueno als prio), linker centrale, middenvelder, spits
-Romulo is meer hoop dat verwachting
-Gaan niet gek veel meer verhogen voor Valente
Mag toch hopen dat ze spelers als Bullaude en Kasanwirjo gewoon proberen te verkopen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de algemeen directeur van Excelsior het daar ook wel mee eens isquote:Op zondag 15 juni 2025 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haen verhuren aan Excelsior straks? Neem aan dat ze hem in de Eredivisie willen zien.
quote:Op zondag 15 juni 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hadj Moussa gevaarlijk dom?
Ik ben de schuimbekkende reacties op X al met popcorn aan het bestuderen makkerquote:
Heb jij als medewerker van een sportmerk ook duizenden supporters die je volgen niet per definitie bekend staan om hun genuanceerde reacties als het concurrenten betreft?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik draag als medewerker van een sportmerk in mijn vrije tijd ook wel eens Nikes, het is allemaal wat.
Waarom ziet Perisic eruit als de gemiddelde basejunk op Zuid?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:46 schreef PSVCL het volgende:
Perisic op de foto met een fan
[ afbeelding ]
Iemand die spreekt in termen als basejunk kan het weten.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ziet Perisic eruit als de gemiddelde basejunk op Zuid?
-3 miljoenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:26 schreef Gert het volgende:
Groningen leunt natuurlijk lekker achterover nu. Blinkt Valente tegen Denemarken wederom uit dan hebben ze de clubs die 10 mln of zelfs meer voor hem willen betalen voor het uitkiezen.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
VIquote:Burnley denkt aan Hartman
Quilindschy Hartman staat in de belangstelling van Burnley. Hoewel de nieuwbakken Premier League-club zich nog niet officieel heeft gemeld, zijn de verwachtingen wel dat dit snel zal gaan gebeuren. Feyenoord staat open voor een vertrek van Hartman, nu de linksback zijn volgend jaar aflopende contract niet wil verlengen.
Mocht de interesse van Burnley zich concretiseren, heeft Hartman tegen RKC Waalwijk zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. Robin van Persie gunde hem toen een publiekswissel. Hartman zelf vertelde na afloop dat hij ook rekening mee hield dat zijn laatste wedstrijd was geweest in De Kuip. Sinds de rentree na zijn kruisbandblessure slaagde hij er niet in een basisplaats te veroveren. Van Persie rouleerde voor de linksbackpositie met Hugo Bueno, Gijs Smal en Hartman. 'Ik vind dat ik de beste ben en moet spelen', sprak Hartman na afloop van het duel met RKC Waalwijk.
Voor zijn blessure toonde Chelsea nog belangstelling voor Hartman, maar nu krijgt hij met Burnley wellicht een nieuwe kans op een avontuur in de Premier League. De club van manager Scott Parker promoveerde naast kampioen Leeds United als de nummer twee van het Championship. Bij Burnley speelt ook Zian Flemming, die onlangs definitief werd overgenomen van Millwall.
Ome oliesjeik gaat deze week ook zo'n 40 miljoen in ้้n keer op de rekening storten.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:51 schreef Solispolar het volgende:
7 miljoen voor Valente.. dat is dan in totaal een kleine 20 miljoen voor Valente en Steijn? Dat is een hele hoop middelmaat voor heel veel geld.
Jullie kochten Bruma voor 15, Baumgartl voor 15, Nagalo voor 7 en Romero voor 15. Is gewoon een kleine 150 miljoen!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 11:51 schreef Solispolar het volgende:
7 miljoen voor Valente.. dat is dan in totaal een kleine 20 miljoen voor Valente en Steijn? Dat is een hele hoop middelmaat voor heel veel geld.
Erg jammer. Op een gegeven moment leek dit een 25m+ transfer te worden.quote:
Ik denk dat Valente de ideale vervanger is van Stengs, die misschien wel eenmalig een transferbedrag kost, maar ook veel goedkoper is in loonkosten. Wel zaak om Stengs dan zsm te lozen.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het blijven veel centen voor 2 spelers uit de Eredivisie waarvan we nog maar moeten zien of ze ons verder gaan helpen op Europees niveau.
Gaat ook maar zelden goed bij ons, veel betalen binnen de landagrenzen.
Ik zie hem eigenlijk meer als de vervanger van Milamboquote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Valente de ideale vervanger is van Stengs, die misschien wel eenmalig een transferbedrag kost, maar ook veel goedkoper is in loonkosten. Wel zaak om Stengs dan zsm te lozen.
Die zal ergens anders minimaal 50% salaris moeten inleveren. Ik begrijp hem wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs ga je aan de straatstenen niet kwijtraken (en hij wil vooral zelf ook niet weg)
Milambo was al de vervanger van Stengs (terwijl zijn kwaliteiten daar eigenlijk niet liggen), maar goedquote:Op maandag 16 juni 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk meer als de vervanger van Milambo
Stengs ga je aan de straatstenen niet kwijtraken (en hij wil vooral zelf ook niet weg)
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik denk dat het een buitenkans is om een speler met zo veel ‘creativiteit’ toe te voegen aan je ploeg die ook bereid is de vuile meters te maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Valente de ideale vervanger is van Stengs, die misschien wel eenmalig een transferbedrag kost, maar ook veel goedkoper is in loonkosten. Wel zaak om Stengs dan zsm te lozen.
Een beetje ook het probleem, Stengs ga je niet kwijtraken want die kwam al niet door een Amerikaanse medische keuring. Dan heb je met Steijn ook al stevig ge๏nvesteerd in speler voor de vergelijkbare positie en loopt de linie nu al over met Moder, Hwang, Timber, Zerrouki, Milambo en Targhaline. Afgezien van onze grote vriend Rambo toch allemaal materiaal die we graag zien spelen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar heeft wel aangetoond dat het belangrijk is om het middenveld dubbel bezet te hebben. Kijk naar PSV die ook gewoon Schouten, Veerman, Tillman, Saibari, Til en Mauro Junior hebben. Eigenlijk moeten we blij zijn dat er al wordt ingekocht zonder dat er eerst een speler hoeft te vertrekken. Maar je wil absoluut niet dat je straks een jaar lang met een overbodige Zerrouki en Stengs zit.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje ook het probleem, Stengs ga je niet kwijtraken want die kwam al niet door een Amerikaanse medische keuring. Dan heb je met Steijn ook al stevig ge๏nvesteerd in speler voor de vergelijkbare positie en loopt de linie nu al over met Moder, Hwang, Timber, Zerrouki, Milambo en Targhaline. Afgezien van onze grote vriend Rambo toch allemaal materiaal die we graag zien spelen.
Peuterey is gewoon een bekend merk?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Peutery, Castore, Prijsvrij. Het wil nog niet echt lukken op dat vlak he
Nu staat er wel PCP.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Dan is het nog verstandig om het geld uit te geven aan goede spelers.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ome oliesjeik gaat deze week ook zo'n 40 miljoen in ้้n keer op de rekening storten.
Dat klopt. En dat was ook 3 keer niks toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 11:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie kochten Bruma voor 15, Baumgartl voor 15, Nagalo voor 7 en Romero voor 15. Is gewoon een kleine 150 miljoen!!!
Ik vind Valente juist wel een speler die heel veel potentie heeft, snap wat minder van het bedrag voor Steijn al mis je zo'n type ook wel weer in de selectie.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan is het nog verstandig om het geld uit te geven aan goede spelers.
[..]
Dat klopt. En dat was ook 3 keer niks toch?
Terughalen voor 15 miljoenquote:Santiago Gim้nez staat mogelijk na een half jaar alweer voor een vertrek bij AC Milan. De Rossoneri zijn op zoek naar een nieuwe eerste spits en hebben daarbij drie namen omcirkelt. Daarnaast wil Milan een reservespits halen, waardoor er - althans volgens Tuttosport - geen plek meer is voor de oud-Feyenoorder.
Gim้nez kwam afgelopen winter over van Feyenoord voor 32 miljoen euro, met drie miljoen euro aan bonussen. In het shirt van AC Milan speelde hij tot dusver negentien wedstrijden en maakte hij zes doelpunten en leverde drie assists af. De inmiddels ontslagen S้rgio Concei็ใo wilde de Mexicaan graag hebben, maar naar verluidt ziet kersverse trainer Massimiliano Allegri het nog niet zitten in Gim้nez.
AC Milan kon dit seizoen ook beschikken over Luka Jovic en Tammy Abraham, maar zij nemen afscheid. De Servi๋r heeft een aflopend contract, de Belg keert na een huurperiode terug naar AS Roma. Gimenez lijkt echter niet te profiteren van het vertrek van de twee concurrenten. Allegri is van plan om twee nieuwe spitsen naar San Siro te halen, weet het Italiaanse Tuttosport.
Je moet het geld vooral uitgeven aan exotische talenten die je eerst moet uitleggen hoe een vaatwasser werkt!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Valente juist wel een speler die heel veel potentie heeft, snap wat minder van het bedrag voor Steijn al mis je zo'n type ook wel weer in de selectie.
Een dergelijk bedrag werd ook voor Timber neergelegd bijvoorbeeld, of Veerman. Dat altijd maar downlplayen van eredivisiespelers is ook maar wat gek.
En het is nu al 3x niks omdat?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan is het nog verstandig om het geld uit te geven aan goede spelers.
[..]
Dat klopt. En dat was ook 3 keer niks toch?
Maar hij moest en zou naar AC Milan.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Terughalen voor 15 miljoen
Jovic zal ook z'n carriere wel uit het slop willen trekken in een Micky Mouse competitie - onder een wereldspits:
[ afbeelding ]
Ik vind het ook wel wat veel geld hoor voor iemand die het ook met name de tweede seizoenshelft liet zien bij een rechterrijtje club. Dat er potentie in zit is wel duidelijk. Het is daarom ook wat oneerlijk om nu al te stellen dat die jongen 'middelmaat' is, maar ik vind de verhouding met een Steijn niet helemaal kloppen qua centen. Al blijft dat altijd lastig.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Valente juist wel een speler die heel veel potentie heeft, snap wat minder van het bedrag voor Steijn al mis je zo'n type ook wel weer in de selectie.
Een dergelijk bedrag werd ook voor Timber neergelegd bijvoorbeeld, of Veerman. Dat altijd maar downlplayen van eredivisiespelers is ook maar wat gek.
Ik hoop ook niet dat men voor Valente qua vast bedrag richting de 10 gaat neerleggen, maar rond de 7 lijkt me wel redelijkquote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat veel geld hoor voor iemand die het ook met name de tweede seizoenshelft liet zien bij een rechterrijtje club. Dat er potentie in zit is wel duidelijk. Het is daarom ook wat oneerlijk om nu al te stellen dat die jongen 'middelmaat' is, maar ik vind de verhouding met een Steijn niet helemaal kloppen qua centen. Al blijft dat altijd lastig.
Ik vind Steijn - als je puur kijkt naar zijn statistieken ten opzichte van het bedrag - ook wel een uitstekende deal eigenlijk. Ik zou die vergelijking niet zo stug trekken.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat veel geld hoor voor iemand die het ook met name de tweede seizoenshelft liet zien bij een rechterrijtje club. Dat er potentie in zit is wel duidelijk. Het is daarom ook wat oneerlijk om nu al te stellen dat die jongen 'middelmaat' is, maar ik vind de verhouding met een Steijn niet helemaal kloppen qua centen. Al blijft dat altijd lastig.
Laten we het op een brainfart houden.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Oliedom, maar verder ongevaarlijk.quote:
Het gaat om de inkomsten ouwe jongen. En die zijn alleen maar hoger geworden de laatste jaren. Dus ik zou juist zeggen dat het heel goed lukt.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Ssssst.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord wil Nadje betrekken in de deal met FC Groningen.
Zullen ze daar echt zo dom zijn?
NEE NIET BABY POGBA!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 20:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ssssst.
NEE NIET ONZE BESTE SPELER! NIET ONZE GROTE STOERE STERKE MOTOR VAN HET MIDDENVELD MET ZIJN DRIVE EN INZICHT! NEEEEEE!
Zou wel leuk zijn. Als het echt wat is hebben we volgend jaar een aardige speler terug, zo niet dan is het ook prima.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mwah. Uiteindelijk gaat het natuurlijk inderdaad om de knaken, maar vind het gewoon geen geile merken.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat om de inkomsten ouwe jongen. En die zijn alleen maar hoger geworden de laatste jaren. Dus ik zou juist zeggen dat het heel goed lukt.
Dat drijft de prijs alleen maar verder opquote:Op maandag 16 juni 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Houdt wel lekker opruiming zoquote:Ilias Sebaoui is rond met het Belgsiche Sint-Truidense VV. Na eerdere berichtgeving over verregaande onderhandelingen met de club, bevestigen bronnen aan 1908.nl dat de deal rond is. De buitenspeler vertrekt voor een definitieve transfer, maar Feyenoord behoudt de optie om hem in de toekomst terug te halen.
De 23-jarige Marokkaan keert hiermee terug naar zijn geboorteland en tekent een contract voor drie jaar met een optie voor nog een extra jaar. STVV betaald ongeveer 1 miljoen euro exclusief bonussen en doorverkooppercentage voor Sebaoui.
Feyenoord heeft tevens een terugkoopclausule weten te bedingen in de deal. Hiermee kan de club Sebaoui in de toekomst mogelijk terughalen naar Rotterdam. De aanvaller kwam niet in actie voor de Rotterdammers tijdens zijn periode bij Feyenoord. Sebaoui werd dit seizoen verhuurd aan SC Heerenveen.
One down, two to go.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 07:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sebaoui, Tsoungui en 't Zand kan je volgend seizoen prima doorschuiven naar het eerste elftal van Feyenoord. Alledrie hartstikke goede spelers die dat niveau gewoon aankunnen.
Maar goed, zal vast niet gebeuren onder Slot.
Hij zou toch niet zo dom zijn dat hij het sentiment niet snapt? Maar goed hij komt uit Parijs en is voor Marseille, kennelijk heeft hij inderdaad wat onder ontwikkelde voelsprieten….quote:
Peutery is ook gewoon een meer dan prima merk.quote:Op maandag 16 juni 2025 16:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Het gaat om de inkomsten ouwe jongen. En die zijn alleen maar hoger geworden de laatste jaren. Dus ik zou juist zeggen dat het heel goed lukt.
32 miljoen... Mehhhquote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Haringkop het volgende:
De Ten Hag bonus![]()
Wat is de duurste transfer van Leverkussen tot nu toe?
Ze hebben net een speler voor 116 miljoen euro verkocht, dus geld zatquote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Haringkop het volgende:
De Ten Hag bonus![]()
Wat is de duurste transfer van Leverkussen tot nu toe?
quote:Leverkusen is na de aanstaande recordtransfer - van naar verluidt 116 miljoen euro - van Florian Wirtz naar Liverpool op zoek naar aanvallende versterking.
Men gaat het de hele zomer proberen bij die lompe Braziliaan en vervolgens start Uedaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:08 schreef onlogisch het volgende:
ANNOUNCE spelers aub.
Wie wordt onze nieuwe spits boys?
Dat zou geweldig nieuws zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Men gaat het de hele zomer proberen bij die lompe Braziliaan en vervolgens start Ueda
Ik kan Ueda niet meer aan makker. Hopelijk toveren ze een tropische verrassing uit den hoge hoed.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Men gaat het de hele zomer proberen bij die lompe Braziliaan en vervolgens start Ueda
Dat zijn 12 duizend mensen, dat drukt wat zwaar op de begroting vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien kunnen ze Zierikzee huren....
Bedankt voor deze matige start van mijn dag.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ivanusec is voorlopig geblesseerd, die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat strontruimen gaat tot nu toe alleraardigst.
Zijn Zerrouki en Ivanusec inmiddels al weg?
quote:Feyenoord geeft gas voor de komst van Gaoussou Diarra. De Rotterdammers hebben hun bod op de aanvaller van Istanbulspor opnieuw verhoogd, meldt 1908.nl.
Volgens het fanmedium wil Feyenoord een vast bedrag betalen van 3,5 miljoen euro. Daarmee breekt een beslissende fase aan in de onderhandelingen. Als de voorzitter van Istanbulspor de lichten op groen zet, kan de Nederlandse topclub de deal afronden.
Feyenoord is al enige tijd persoonlijk akkoord met Diarra, die in De Kuip een contract voor vijf seizoenen kan tekenen. De 22-jarige buitenspeler uit Mali kan de duurste uitgaande transfer worden van de Turkse club. Hij kan วağlar S๖ync en Zeki วelik overtreffen, die elk 2,5 miljoen euro opleverden. Dat was een belangrijke wens van Istanbulspor en daar gaan de Rotterdammers nu in mee.
Diarra maakte afgelopen seizoen indruk op het tweede niveau van Turkije met zestien goals en twee assists in 37 optredens. Het leverde hem inmiddels ook een uitnodiging voor het nationale elftal van Mali op. Feyenoord ziet in hem een veelzijdige aanvaller, al speelt de rechtspoot voornamelijk vanaf links, die op termijn moet uitgroeien tot vaste kracht.
De verbeterde versie van Mintehquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:21 schreef Caland het volgende:
Lekker man, onontdekt Afrikaantje op de vleugels.
Bohh genotquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Minteh
Net als Osman.
En een transferrecord en de CL-inkomsten ten koste van AC Milan gepakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Monsterlijk goeie deal van te Kloesoe
Geen idee, maar ik krijg de indruk dat iedereen zich altijd rijk rekent met bonussen terwijl ze volgens mij niet heel vaak worden behaald.quote:
Ligt aan de bonussen, de ontwikkeling van de speler en de club waar ie voor speelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg de indruk dat iedereen zich altijd rijk rekent met bonussen terwijl ze volgens mij niet heel vaak worden behaald.
Eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou inmiddels wel wat erkenning en excuses verdienen.
Hij heeft het eigenlijk niet eens bijzonder slecht gedaan bij een zwalkend Milanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Toen hij net vertrok was iedereen ervan overtuigd dat hij het goed zou doen en leek het iedereen leuk om hem te blijven volgen. Nu blijkt dat het pure bagger blijkt te zijn is iedereen alle interesse verloren.
Heel apart.
Vooral treurig hoe misgunners er gelijk op springen terwijl hij in 670 Serie A minuten 5 goals en 2 assists heeft. Milan eindigt 9e en dan ligt het aan Gimenez?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk niet eens bijzonder slecht gedaan bij een zwalkend Milan
Verder geloof ik er ook weinig van dat ze Gimenez met een prijskaartje van 35 mio na een paar maanden al volledig afschrijven.
Ach, Wotte, de Wotte van het PSV-topic en gij Ren้.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral treurig hoe misgunners er gelijk op springen terwijl hij in 670 Serie A minuten 5 goals en 2 assists heeft. Milan eindigt 9e en dan ligt het aan Gimenez?
Pepi heeft 10 goals in de Daffy Duck League.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Wotte, de Wotte van het PSV-topic en gij Ren้.
ONzin verhaalquote:
Papieren werkelijkheid natuurlijk hij scoorde drie van die goals tegen laagvliegers als Venezia, Hellas Verona en Empoli. Staat vaker niet dan wel in de basis. Heeft tot op heden, zoals verwacht, weinig impact. Vrij beperkte spits mist snelheid en teert nog altijd op dat half jaar dat alles goed viel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Wotte, de Wotte van het PSV-topic en gij Ren้.
Ik ken een spits die dat soort cijfers niet eens haalt terwijl hij een seizoen lang in de basis staat in de eredivisie, ter referentie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Papieren werkelijkheid natuurlijk hij scoorde drie van die goals tegen laagvliegers als Venezia, Hellas Verona en Empoli. Staat vaker niet dan wel in de basis. Heeft tot op heden, zoals verwacht, weinig impact. Vrij beperkte spits mist snelheid en teert nog altijd op dat half jaar dat alles goed viel.
Soort Donny van de Beek.
Ja en je bent ook niet klein naast een lilliputter.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een spits die dat soort cijfers niet eens haalt terwijl hij een seizoen lang in de basis staat in de eredivisie, ter referentie.
De nieuwe Robben kwam bij de nummer 16 van de PL niet eens aan de bak.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja en je bent ook niet klein naast een lilliputter.
Jij hebt ook geen klein pikkie in vergelijking met je buurmeisjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja en je bent ook niet klein naast een lilliputter.
Beetje zorgwekkende vergelijking vriend.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen klein pikkie in vergelijking met je buurmeisje
1908.nlquote:Al Nassr verhoogt Hancko-bod: deal snel verwacht
Al Nassr heeft zich opnieuw gemeld bij Feyenoord met een verhoogd bod op Dแvid Hancko. De club uit Saudi-Arabi๋ kwam na het ontslag van CEO Majed Jaman Al-Sorour terug aan tafel en zette de onderhandelingen kracht bij onder leiding van sportief directeur Fernando Hierro. De verwachting is dat een deal snel tot stand gaat komen.
Volgens ingewijden bedraagt het laatste bod ‘al een stuk meer’ dan de eerder geboden 32 miljoen euro, waarbij de Saoedi๋rs, zoals gebruikelijk, nauwelijks tot geen bonussen hanteren. Het gaat om een vrijwel volledig gegarandeerde transfersom, wat het voor Feyenoord aantrekkelijk maakt. Bovendien is het bedrag nagenoeg direct beschikbaar, wat de Rotterdammers ruimte geeft om op de transfermarkt door te schakelen.
Drukte voor Joris van Benthem
Binnen de club is het juridisch team onder leiding van Joris van Benthem momenteel druk in de weer met de details van de deal. De verwachting is dat er snel witte rook kan komen: Feyenoord, Hancko en Al Nassr werken gezamenlijk toe naar een akkoord.
Hancko, die sinds zijn komst in 2022 is uitgegroeid tot een absolute leider in het elftal van Feyenoord, staat nog tot 2028 onder contract in De Kuip. Desondanks lijkt een vertrek onvermijdelijk nu ook de speler zelf zich kan vinden in de voorwaarden van een overstap naar het Midden-Oosten en duidelijk gedurende het seizoen heeft aangegeven heeft een volgende stap te willen maken.
Feyenoord schakelt door op versterkingen
Met de verwachte miljoenen uit Saudi-Arabi๋ op komst, is Feyenoord op dit moment concreet voor vier versterkingen. De club werkt achter de schermen aan de komst van Valente, Diarra, Gasiarowski en Romulo, allen potenti๋le versterkingen voor het team van Robin van Persie. Daarnaast bereid Feyenoord een bod voor op een nieuwe, jonge rechter centrale verdediger. Meer informatie daarover volgt binnenkort.
Eerst gaarne de directe vervanger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
1908.nl
Lekker man, zo’n Albert Heijn tassie vol met geld en dan trrrrt, trrrrt
Bekijk deze YouTube-video
Ik mis de hoogtijdagen van VI![]()
Mochten we uit de VCL vliegen, dan zie ik het nog best gebeuren dat een deel van die wedstrijden naar zondag gaan. Voor wat het waard is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Al die zaterdag wedstrijden. Gadverdamme.
Dat is wel zeker. Maar ik speel toch liever CL en op zaterdag.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mochten we uit de VCL vliegen, dan zie ik het nog best gebeuren dat een deel van die wedstrijden naar zondag gaan. Voor wat het waard is.
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar bij de KNVB.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:22 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:alaphilippe_
Gewoon weer 17 keer uit en thuis
Dat Malineesje zal wel denken, wat is dit voor competitiequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel fijn dat we pas in speelronde 6 Rotterdam hoeven te verlaten.
Makkelijk eerste
Ja heel kutquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Al die zaterdag wedstrijden. Gadverdamme.
Vanavond is-ie weer duurder geworden: openingstreffer. Ok้ het was een intikkertje, dus niet h้้l veel duurder.quote:
Ik heb zaterdagen vaak andere plannen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef H.FR het volgende:
Lekker man, zaterdag potjes. Stukken beter dan de zondagmiddag.
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wilde volgend seizoen weer wat vaker gaan vanuit mijn Brabantse boerendorp, dan is 21:00 wel lekker. Met potjes om 16:30 en 14:30 is je hele dag weg als je wat verder moet reizen. Nu ik getrouwd ben en een kind heb wil ik een vrije dag ook nog wel eens met m'n gezin doorbrengen in plaats van oogaids en 47 hartaanvallen oplopen.
Al begint mijn dochtertje inmiddels bijna te lopen en dingen te begrijpen dus nog maar een paar jaar en we kunnen samen oogaids en hartaanvallen krijgen
Waarom begon je pa te vechten dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?
Ik mocht aan het handje van mijn vader mee naar de Kuip.
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
Mijn moeder was heel boos op mijn vader.
Klinkt gezellig jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig ja
Ik weet nog wel dat mijn eerste pot thuis tegen Heerenveen was en dat het 2-0 werd. Het zal seizoen 2000-2001 zijn geweest (want het UEFA Cup-seizoen was mijn eerste seizoenskaart samen met m'n pa).
Wat me vooral bijstaat is dat er in het vak ook een Heerenveen-supporter zat met een shirt met Lurling achterop. Op een gegeven moment werd Lurling gewisseld en die Heerenveen-supporter liep gelijk het stadion uit.
Ik heb een gezin, zaterdag kost mij geen tijd met het gezin, want savonds. Zondag kost de hele dag. Voor een ieder zal het anders zijn, maar voor mij is zaterdag dus veel beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagen vaak andere plannen.
Thuis om 16:30 gaat nog vaak wel, maar die potjes om 21:00 zijn echt bloedirritant
Tegen Den Haag ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ik dacht altijd dat ik het verzonnen had in alle chaos als kind, maar jaren later kreeg ik een boek over de geschiedenis van de politie onder ogen en toen bleek er echt een charge geweest te zijn met paarden op trappen van een legendarische commandant die het ge๋ikel met die hooligans toen (jaren '80) zat was geweest.quote:
Totaal andere tijden dan nu iig. Wat dat betreft is er veel veranderd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ik dacht altijd dat ik het verzonnen had in alle chaos als kind, maar jaren later kreeg ik een boek over de geschiedenis van de politie onder ogen en toen bleek er echt een charge geweest te zijn met paarden op trappen van een legendarische commandant die het ge๋ikel met die hooligans toen (jaren '80) zat was geweest.
Daar heeft Milambo waarschijnlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:35 schreef De_Pel het volgende:
Volgens Krabby wil Milambo niet meer verlengen omdat hij z’n kans ruikt naar de PL te kunnen - en met nog 2 jaar contract zou dit de laatste kans op de hoofdprijs zijn.
Dit laatste zin is van Krabby neem ik aan.quote:'Feyenoord wilde hem absoluut niet laten gaan, maar je hebt ook te maken met wat een speler zelf wil. Als Milambo zegt: ok้, ik wil gaan en heb geen zin om mijn contract te verlengen. Ik zit nu drie jaar bij de selectie. Champions League gespeeld en alles meegemaakt, ik voel dat het tijd is voor een volgende stap. Als club moet je dan ook gewoon meedenken.''
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
Als supporter heb ik inmiddels ook alles wel meegemaakt bij Feyenoord.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
quote:Officieel: Kalokoh maakt overstap van PSV naar Feyenoord
vandaag, 15:04 329 reacties
Feyenoord heeft zich verzekerd van de komst van Alex Kalokoh. De vijftienjarige aanvaller tekende deze week in De Kuip een contract tot medio 2028. Kalokoh komt over van PSV en sluit na de zomerstop aan bij Feyenoord Onder 17.
De jeugdinternational liet zich na zijn handtekening dankbaar uit over het vertrouwen van de club. ''Het is heel fijn dat mijn familie en vrienden bij de ondertekening aanwezig konden zijn'', aldus Kalokoh op de clubwebsite van de Rotterdammers. ''Het is mooi om hen trots te maken. Ik ben blij met het vertrouwen dat ik van de club krijg en ben ervan overtuigd dat ik me hier goed kan door ontwikkelen.''
Kalokoh begon zijn jeugdopleiding bij VVV-Venlo en vervolgde zijn weg via Borussia M๖nchengladbach naar PSV, waar hij vorig jaar aansloot. In Eindhoven maakte hij indruk in de jeugdopleiding en werd hij opgeroepen voor Oranje Onder 15. Tijdens zijn debuut scoorde hij tweemaal in een oefeninterland tegen Luxemburg.
Ervaring in drie jeugdopleidingen
Met zijn ervaring bij zowel Nederlandse als Duitse jeugdopleidingen hoopt Feyenoord in Kalokoh een talentvolle aanvaller te hebben aangetrokken die zich in Rotterdam verder kan ontwikkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krabby-logics.quote:Dat de transferwaarde van Valente veel lager ligt dan die van Steijn, heeft te maken met het feit dat de aanvallende middenvelder zich bij FC Twente heeft bewezen met veertig goals in twee jaar en als topscorer van de Eredivisie naar De Kuip komt. Overigens lijkt een deel van de transfersom voor Steijn ook te liggen in het vertrek van de overbodige middenvelder Thomas van den Belt naar FC Twente.
Het is natuurlijk maar krabbiepraat, maar mocht dat echt zo zijn....quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Dat horen we al een tijdje, maar het schiet nog niet errug op is het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De inschatting is en was: deze week, of anders na het weekeinde. [...] Bij Feyenoord weten ze dat technisch directeur Fernando Hierro wil doorpakken.
Scheelt voor je hart als je niet achter elk gerucht aanrent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica die ook ineens achter Hadj-Moussa aan zou zitten.
Dit dreigt een GIGANTISCHE leegloop te worden.
Mijn hart heeft er gelukkig helemaal geen last van.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scheelt voor je hart als je niet achter elk gerucht aanrent.
Ik kom op 120 tot 150 miljoen zo. Dikke prima.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica die ook ineens achter Hadj-Moussa aan zou zitten.
Dit dreigt een GIGANTISCHE leegloop te worden.
Hee doei h้quote:Benfica aast op Hadj Moussa en zou zelfs al in gesprek zijn met het management van de dribbelaar. Dat nieuws meldde 1908 donderdag. In Portugal sijpelde dat nieuws ook door en A Bola heeft meer informatie. Volgens de Portugese krant is Hadj Moussa 'slechts een naam op de lijst'.
Bovendien zet Feyenoord in op een bedrag van twintig miljoen euro. Dat zou via bonussen nog op moeten lopen. Dat is in de ogen van Benfica een te hoge vraagprijs. De Portugezen zijn ge๏nteresseerd, 'maar niet tegen elke prijs'. Feyenoord moet 'de lat lager leggen om het proces op gang te brengen'.
Is dat zo'n megatalent?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ZinhagelGod, product van Varkenoord
Wij wensen Lausanne veel sterkte met deze non-voetballer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Nadje schijnt dicht bij een transfer naar Lausanne te zijn. Ben benieuwd of dat dan betekent dat Valente ook van de baan is.
Waarom zou Valente niet komen omdat Nadje vertrekt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Nadje schijnt dicht bij een transfer naar Lausanne te zijn. Ben benieuwd of dat dan betekent dat Valente ook van de baan is.
Die wilden ze toch betrekken in de transfer?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:58 schreef IsGoedHoor het volgende:
[..]
Waarom zou Valente niet komen omdat Nadje vertrekt?
Oh geen idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die wilden ze toch betrekken in de transfer?
Mental image.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:06 schreef IsGoedHoor het volgende:
[..]
Als ze met zon bedrag niet akkoord kunnen gaan mogen ze Kloesoe zijn Mexicaans gebraden ballen kussen.
Ja, ze wilden de prijs drukken naar die miljoen of 6-7 door speler(s) naar Groningen te sturen. Nadje is eigenlijk de enige naam die concreet genoemd werd daarbij, dus ik ben benieuwd of dit betekent dat Valente niet meer komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:06 schreef IsGoedHoor het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Denk vooral dat het niet door zal gaan als Groningen blijft doen alsof ze een soort AZ of Twente zijn.
En prima dan om het niet te doen, Valente is talentvol maar er loopt genoeg rond op het middenveld momenteel.
Voor 7 miljoen kun je altijd wel een talentvol spelertje scoren. Als ze met zon bedrag niet akkoord kunnen gaan mogen ze Kloesoe zijn Mexicaans gebraden ballen kussen.
ik vond die 85 miljoen van frenkie ook best wel veel voor iemand die alleen maar balletjes breed geeftquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:00 schreef Wotte het volgende:
Als je het mij vraagt vind ik de gevraagde vijfentwintig miljoen voor Milambo bijzonder veel geld voor ่่n fantastisch Champions League potje.
Marktconform voor een speler met zijn kwaliteiten. (Of mag je dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vond die 85 miljoen van frenkie ook best wel veel voor iemand die alleen maar balletjes breed geeft
quote:Nadje bereikt akkoord: middenvelder op weg naar Zwitserland'
vandaag, 14:13 1232 reacties
Chris-K้vin Nadje lijkt Feyenoord deze zomer alweer te gaan verlaten. De 23-jarige middenvelder heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Lausanne-Sport, dat uitkomt in de Zwitserse Super League. Dit meldt L'ษquipe.
Nadje werd afgelopen zomer voor een bedrag van 500.000 euro overgenomen van het Franse Versailles. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord kwam de Frans-Ivoriaanse middenvelder tot dertien offici๋le optredens in het eerste elftal. Een vaste waarde wist hij echter niet te worden.
De Rotterdammers en Lausanne-Sport zijn momenteel in gesprek over een constructie waarbij Nadje op huurbasis zou vertrekken, met een optie tot koop. Bij een akkoord zou Lausanne de zesde club worden in de loopbaan van de in Abidjan geboren speler.
Ik wil ook wel eens wat. In dit geval stel ik voor dat ze die 8 miljoen ergens stoppen waar de Portugese zon niet schijntquote:
Bijzondere stap. Ene kant snap ik het wel, want als hij bijtekent weer zo’n zware blessure krijgt (zn derde dan al) dan gaat hij nooit meer die kans krijgen. Nu kan hij nog flink cashen.quote:
Je moet vooral zorgen voor een goed doorverkoop percentagequote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Bijzondere stap. Ene kant snap ik het wel, want als hij bijtekent weer zo’n zware blessure krijgt (zn derde dan al) dan gaat hij nooit meer die kans krijgen. Nu kan hij nog flink cashen.
Andere kant, hij kan zomaar degraderen met Burnley en dan een Kongolo carriere krijgen. Of we zien hem over 3/4 jaar in Eindhoven.
Voor Feyenoord verder prima. Prima te vervangen en als je er 10/12 miljoen voor krijgt. Gewoon doen.
Ik moet het nog maar zien. Als je Smal en Bueno bij ons niet uit de basis kan spelen, heb je simpelweg niet zo veel te zoeken in de Premier League. Bovendien is de kans tegenwoordig niet meer zo groot dat promovendi in de PL erin blijven, hij zal dan uitzonderlijk goed moeten spelen om in de kijker te komen bij de top van de PL. Ik verwacht niet dat hij daar de tijd en ruimte voor gaat krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vooral jammer dat het zo gelopen is. Voor z'n blessure gewoon een uitstekende speler die anders naar Chelsea was gegaan en zich gezien de concurrentie ook wel in de basis van oranje had geknokt. Daarna helaas nooit meer op niveau gekomen. Dan is een transfer naar een Premier League gewoon een hele mooie en een goede kans om die transfer naar Chelsea later alsnog af te dwingen.
quote:
Op de groene zijde (poort 1-6) wacht ik vrijwel altijd rond de 15~20 minuten en vaak zelfs meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je de gele zijde even negeert klopt het op zich wel.
Of gewoon naar z'n 3e knieblessure, dus ik begrijp wel dat hij gaat, of hij daar de kans krijgt om echt goed wedstrijdfit de worden is wel de vraag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vooral jammer dat het zo gelopen is. Voor z'n blessure gewoon een uitstekende speler die anders naar Chelsea was gegaan en zich gezien de concurrentie ook wel in de basis van oranje had geknokt. Daarna helaas nooit meer op niveau gekomen. Dan is een transfer naar een Premier League gewoon een hele mooie en een goede kans om die transfer naar Chelsea later alsnog af te dwingen.
Had niet verwacht dat hij zo moeilijk zou doen qua verlengen. Heb het gevoel dat er meer aan de hand is.quote:
Dat laatste hoor je hier vaak, en klopt ook, maar hij kwam pas na de winterstop terug in een elftal waar net de trainer ontslagen was. Ik vond de kritiek op Hartman in elk geval wat te hard.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij zo moeilijk zou doen qua verlengen. Heb het gevoel dat er meer aan de hand is.
Heeft eigenlijk zijn niveau van voor de blessure ook nauwelijks of niet gehaald.
Wellicht heeft ie onder Slot al gepiekt. 12 miljoen voor een speler die twee zware knieband blessures heeft gehad en ook nog maar een 1-jarig contract heeft, is gewoon prima.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Als je Smal en Bueno bij ons niet uit de basis kan spelen, heb je simpelweg niet zo veel te zoeken in de Premier League. Bovendien is de kans tegenwoordig niet meer zo groot dat promovendi in de PL erin blijven, hij zal dan uitzonderlijk goed moeten spelen om in de kijker te komen bij de top van de PL. Ik verwacht niet dat hij daar de tijd en ruimte voor gaat krijgen.
Ik denk eigenlijk dat hij nooit helemaal die transfer naar Chelsea uit zijn hoofd heeft kunnen zetten, en dat hij zichzelf nu een tikkeltje overschat. Voor ons is het geen gemis op dit moment, met als kanttekening dat hij op zijn oude niveau wel onze beste linksback zou zijn. En het is tamelijk jammer om een zelf opgeleide speler voor weinig geld te zien vertrekken.
Is ook best moeilijk als je er bijna een jaar uit bent, dan heb je eigenlijk weer een jaar nodig om op niveau te komen, maar begrijp ook wel dat een trainer daar niet op kan wachten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je hier vaak, en klopt ook, maar hij kwam pas na de winterstop terug in een elftal waar net de trainer ontslagen was. Ik vond de kritiek op Hartman in elk geval wat te hard.
tja ik twijfel daar over. Voor zn blessure natuurlijk wel, maar gewoon geen idee hoe hij terug komt. Die paar potjes had hij in ieder geval nog geen vorm. Dus met nog 1 jaar contract zie ik dit ook wel als iets wat prima is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Zonde hoor. Die had komend seizoen gewoon weer onbetwist in de basis gestaan.
Wie zou jij halen klaas?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Goed bedrag om te kunnen investeren in een nieuwe speler
Wat voor felle reacties?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Maar Q was toch zo een lieve jonge en een echte echte feyenooder, hoe kan dit dan gebeuren? En wat een felle reacties naar Q toe
Huhquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Maar Q was toch zo een lieve jonge en een echte echte feyenooder, hoe kan dit dan gebeuren? En wat een felle reacties naar Q toe
Wie reageert er fel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Vermoedelijk is hij tegen het smeren van zonnebrandcr่mequote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:PSVCL gaat niet zo goed in deze warmte.
Die 12 miljoen gebruiken voor een spitsquote:
Ach als je anderhalf uur van te voren komt is er idd geen wachtrij en gok dat meneer de directeur waarschijnlijk een uurtje of twee van te voren eens naar de poortjes kijkt om daarna de bitterballen naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
[..]
Op de groene zijde (poort 1-6) wacht ik vrijwel altijd rond de 15~20 minuten en vaak zelfs meer.
Hoeveel echte PSVers staan er eigenlijk bij jullie onder contract?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
En met alleen Smal het jaar in gaan? Je zal toch iets als 2e daar achter moeten gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die 12 miljoen gebruiken voor een spits
Hopelijk weten we Bueno daadwerkelijk binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
En met alleen Smal het jaar in gaan? Je zal toch iets als 2e daar achter moeten gaan zetten.
Allemaal kampioenen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Hoeveel echte PSVers staan er eigenlijk bij jullie onder contract?
Op die positie zal heus wel iemand voor gehaald wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
En met alleen Smal het jaar in gaan? Je zal toch iets als 2e daar achter moeten gaan zetten.
Ueda is meer dan voldoende lieve Klaasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op die positie zal heus wel iemand voor gehaald worden
Feyenoord heeft er geld genoeg voor
Misschien loopt er ook iemand in de jeugd, Read kwam vorig seizoen ook ineens plotseling bovendrijven
Maar een spits heeft een hogere prioriteit wat mij betreft
Onzinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is meer dan voldoende lieve Klaas
Die spits zal er gewoon komen en ueda zal wel weer 2 spits wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is meer dan voldoende lieve Klaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |