Wellicht heeft ie onder Slot al gepiekt. 12 miljoen voor een speler die twee zware knieband blessures heeft gehad en ook nog maar een 1-jarig contract heeft, is gewoon prima.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moet het nog maar zien. Als je Smal en Bueno bij ons niet uit de basis kan spelen, heb je simpelweg niet zo veel te zoeken in de Premier League. Bovendien is de kans tegenwoordig niet meer zo groot dat promovendi in de PL erin blijven, hij zal dan uitzonderlijk goed moeten spelen om in de kijker te komen bij de top van de PL. Ik verwacht niet dat hij daar de tijd en ruimte voor gaat krijgen.
Ik denk eigenlijk dat hij nooit helemaal die transfer naar Chelsea uit zijn hoofd heeft kunnen zetten, en dat hij zichzelf nu een tikkeltje overschat. Voor ons is het geen gemis op dit moment, met als kanttekening dat hij op zijn oude niveau wel onze beste linksback zou zijn. En het is tamelijk jammer om een zelf opgeleide speler voor weinig geld te zien vertrekken.
Is ook best moeilijk als je er bijna een jaar uit bent, dan heb je eigenlijk weer een jaar nodig om op niveau te komen, maar begrijp ook wel dat een trainer daar niet op kan wachten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste hoor je hier vaak, en klopt ook, maar hij kwam pas na de winterstop terug in een elftal waar net de trainer ontslagen was. Ik vond de kritiek op Hartman in elk geval wat te hard.
tja ik twijfel daar over. Voor zn blessure natuurlijk wel, maar gewoon geen idee hoe hij terug komt. Die paar potjes had hij in ieder geval nog geen vorm. Dus met nog 1 jaar contract zie ik dit ook wel als iets wat prima is.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:03 schreef Scrummie het volgende:
Zonde hoor. Die had komend seizoen gewoon weer onbetwist in de basis gestaan.
Wie zou jij halen klaas?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Goed bedrag om te kunnen investeren in een nieuwe speler
Een verdediger die zijn mannetje staatquote:
Wat voor felle reacties?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Maar Q was toch zo een lieve jonge en een echte echte feyenooder, hoe kan dit dan gebeuren? En wat een felle reacties naar Q toe
Huhquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Maar Q was toch zo een lieve jonge en een echte echte feyenooder, hoe kan dit dan gebeuren? En wat een felle reacties naar Q toe
Wie reageert er fel?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
Vermoedelijk is hij tegen het smeren van zonnebrandcrèmequote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:PSVCL gaat niet zo goed in deze warmte.
Die 12 miljoen gebruiken voor een spitsquote:
Ach als je anderhalf uur van te voren komt is er idd geen wachtrij en gok dat meneer de directeur waarschijnlijk een uurtje of twee van te voren eens naar de poortjes kijkt om daarna de bitterballen naar binnen te werken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
[..]
Op de groene zijde (poort 1-6) wacht ik vrijwel altijd rond de 15~20 minuten en vaak zelfs meer.
Hoeveel echte PSVers staan er eigenlijk bij jullie onder contract?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:51 schreef PSVCL het volgende:
En met alleen Smal het jaar in gaan? Je zal toch iets als 2e daar achter moeten gaan zetten.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die 12 miljoen gebruiken voor een spits
Hopelijk weten we Bueno daadwerkelijk binnen te hengelen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
En met alleen Smal het jaar in gaan? Je zal toch iets als 2e daar achter moeten gaan zetten.
Allemaal kampioenen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:34 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Hoeveel echte PSVers staan er eigenlijk bij jullie onder contract?
Op die positie zal heus wel iemand voor gehaald wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 17:53 schreef snabbi het volgende:
[..]
En met alleen Smal het jaar in gaan? Je zal toch iets als 2e daar achter moeten gaan zetten.
Ueda is meer dan voldoende lieve Klaasquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op die positie zal heus wel iemand voor gehaald worden
Feyenoord heeft er geld genoeg voor
Misschien loopt er ook iemand in de jeugd, Read kwam vorig seizoen ook ineens plotseling bovendrijven
Maar een spits heeft een hogere prioriteit wat mij betreft
Onzinquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is meer dan voldoende lieve Klaas
Die spits zal er gewoon komen en ueda zal wel weer 2 spits wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2025 18:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ueda is meer dan voldoende lieve Klaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |