quote:Nadje bereikt akkoord: middenvelder op weg naar Zwitserland'
vandaag, 14:13 1232 reacties
Chris-Kévin Nadje lijkt Feyenoord deze zomer alweer te gaan verlaten. De 23-jarige middenvelder heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Lausanne-Sport, dat uitkomt in de Zwitserse Super League. Dit meldt L'Équipe.
Nadje werd afgelopen zomer voor een bedrag van 500.000 euro overgenomen van het Franse Versailles. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord kwam de Frans-Ivoriaanse middenvelder tot dertien officiële optredens in het eerste elftal. Een vaste waarde wist hij echter niet te worden.
De Rotterdammers en Lausanne-Sport zijn momenteel in gesprek over een constructie waarbij Nadje op huurbasis zou vertrekken, met een optie tot koop. Bij een akkoord zou Lausanne de zesde club worden in de loopbaan van de in Abidjan geboren speler.
Ik wil ook wel eens wat. In dit geval stel ik voor dat ze die 8 miljoen ergens stoppen waar de Portugese zon niet schijntquote:
Bijzondere stap. Ene kant snap ik het wel, want als hij bijtekent weer zo’n zware blessure krijgt (zn derde dan al) dan gaat hij nooit meer die kans krijgen. Nu kan hij nog flink cashen.quote:
Je moet vooral zorgen voor een goed doorverkoop percentagequote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Bijzondere stap. Ene kant snap ik het wel, want als hij bijtekent weer zo’n zware blessure krijgt (zn derde dan al) dan gaat hij nooit meer die kans krijgen. Nu kan hij nog flink cashen.
Andere kant, hij kan zomaar degraderen met Burnley en dan een Kongolo carriere krijgen. Of we zien hem over 3/4 jaar in Eindhoven.
Voor Feyenoord verder prima. Prima te vervangen en als je er 10/12 miljoen voor krijgt. Gewoon doen.
Ik moet het nog maar zien. Als je Smal en Bueno bij ons niet uit de basis kan spelen, heb je simpelweg niet zo veel te zoeken in de Premier League. Bovendien is de kans tegenwoordig niet meer zo groot dat promovendi in de PL erin blijven, hij zal dan uitzonderlijk goed moeten spelen om in de kijker te komen bij de top van de PL. Ik verwacht niet dat hij daar de tijd en ruimte voor gaat krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vooral jammer dat het zo gelopen is. Voor z'n blessure gewoon een uitstekende speler die anders naar Chelsea was gegaan en zich gezien de concurrentie ook wel in de basis van oranje had geknokt. Daarna helaas nooit meer op niveau gekomen. Dan is een transfer naar een Premier League gewoon een hele mooie en een goede kans om die transfer naar Chelsea later alsnog af te dwingen.
quote:
Op de groene zijde (poort 1-6) wacht ik vrijwel altijd rond de 15~20 minuten en vaak zelfs meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je de gele zijde even negeert klopt het op zich wel.
Of gewoon naar z'n 3e knieblessure, dus ik begrijp wel dat hij gaat, of hij daar de kans krijgt om echt goed wedstrijdfit de worden is wel de vraag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vooral jammer dat het zo gelopen is. Voor z'n blessure gewoon een uitstekende speler die anders naar Chelsea was gegaan en zich gezien de concurrentie ook wel in de basis van oranje had geknokt. Daarna helaas nooit meer op niveau gekomen. Dan is een transfer naar een Premier League gewoon een hele mooie en een goede kans om die transfer naar Chelsea later alsnog af te dwingen.
Had niet verwacht dat hij zo moeilijk zou doen qua verlengen. Heb het gevoel dat er meer aan de hand is.quote:
Dat laatste hoor je hier vaak, en klopt ook, maar hij kwam pas na de winterstop terug in een elftal waar net de trainer ontslagen was. Ik vond de kritiek op Hartman in elk geval wat te hard.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 15:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij zo moeilijk zou doen qua verlengen. Heb het gevoel dat er meer aan de hand is.
Heeft eigenlijk zijn niveau van voor de blessure ook nauwelijks of niet gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |