Dat Malineesje zal wel denken, wat is dit voor competitiequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel fijn dat we pas in speelronde 6 Rotterdam hoeven te verlaten.
Makkelijk eerste
Ja heel kutquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Al die zaterdag wedstrijden. Gadverdamme.
Vanavond is-ie weer duurder geworden: openingstreffer. Oké het was een intikkertje, dus niet héél veel duurder.quote:
Ik heb zaterdagen vaak andere plannen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef H.FR het volgende:
Lekker man, zaterdag potjes. Stukken beter dan de zondagmiddag.
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wilde volgend seizoen weer wat vaker gaan vanuit mijn Brabantse boerendorp, dan is 21:00 wel lekker. Met potjes om 16:30 en 14:30 is je hele dag weg als je wat verder moet reizen. Nu ik getrouwd ben en een kind heb wil ik een vrije dag ook nog wel eens met m'n gezin doorbrengen in plaats van oogaids en 47 hartaanvallen oplopen.
Al begint mijn dochtertje inmiddels bijna te lopen en dingen te begrijpen dus nog maar een paar jaar en we kunnen samen oogaids en hartaanvallen krijgen
Waarom begon je pa te vechten dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?
Ik mocht aan het handje van mijn vader mee naar de Kuip.
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
Mijn moeder was heel boos op mijn vader.
Klinkt gezellig jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig ja
Ik weet nog wel dat mijn eerste pot thuis tegen Heerenveen was en dat het 2-0 werd. Het zal seizoen 2000-2001 zijn geweest (want het UEFA Cup-seizoen was mijn eerste seizoenskaart samen met m'n pa).
Wat me vooral bijstaat is dat er in het vak ook een Heerenveen-supporter zat met een shirt met Lurling achterop. Op een gegeven moment werd Lurling gewisseld en die Heerenveen-supporter liep gelijk het stadion uit.
Ik heb een gezin, zaterdag kost mij geen tijd met het gezin, want savonds. Zondag kost de hele dag. Voor een ieder zal het anders zijn, maar voor mij is zaterdag dus veel beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagen vaak andere plannen.
Thuis om 16:30 gaat nog vaak wel, maar die potjes om 21:00 zijn echt bloedirritant
Tegen Den Haag ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ik dacht altijd dat ik het verzonnen had in alle chaos als kind, maar jaren later kreeg ik een boek over de geschiedenis van de politie onder ogen en toen bleek er echt een charge geweest te zijn met paarden op trappen van een legendarische commandant die het geëikel met die hooligans toen (jaren '80) zat was geweest.quote:
Totaal andere tijden dan nu iig. Wat dat betreft is er veel veranderd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ik dacht altijd dat ik het verzonnen had in alle chaos als kind, maar jaren later kreeg ik een boek over de geschiedenis van de politie onder ogen en toen bleek er echt een charge geweest te zijn met paarden op trappen van een legendarische commandant die het geëikel met die hooligans toen (jaren '80) zat was geweest.
Daar heeft Milambo waarschijnlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:35 schreef De_Pel het volgende:
Volgens Krabby wil Milambo niet meer verlengen omdat hij z’n kans ruikt naar de PL te kunnen - en met nog 2 jaar contract zou dit de laatste kans op de hoofdprijs zijn.
Dit laatste zin is van Krabby neem ik aan.quote:'Feyenoord wilde hem absoluut niet laten gaan, maar je hebt ook te maken met wat een speler zelf wil. Als Milambo zegt: oké, ik wil gaan en heb geen zin om mijn contract te verlengen. Ik zit nu drie jaar bij de selectie. Champions League gespeeld en alles meegemaakt, ik voel dat het tijd is voor een volgende stap. Als club moet je dan ook gewoon meedenken.''
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
Als supporter heb ik inmiddels ook alles wel meegemaakt bij Feyenoord.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
quote:Officieel: Kalokoh maakt overstap van PSV naar Feyenoord
vandaag, 15:04 329 reacties
Feyenoord heeft zich verzekerd van de komst van Alex Kalokoh. De vijftienjarige aanvaller tekende deze week in De Kuip een contract tot medio 2028. Kalokoh komt over van PSV en sluit na de zomerstop aan bij Feyenoord Onder 17.
De jeugdinternational liet zich na zijn handtekening dankbaar uit over het vertrouwen van de club. ''Het is heel fijn dat mijn familie en vrienden bij de ondertekening aanwezig konden zijn'', aldus Kalokoh op de clubwebsite van de Rotterdammers. ''Het is mooi om hen trots te maken. Ik ben blij met het vertrouwen dat ik van de club krijg en ben ervan overtuigd dat ik me hier goed kan door ontwikkelen.''
Kalokoh begon zijn jeugdopleiding bij VVV-Venlo en vervolgde zijn weg via Borussia Mönchengladbach naar PSV, waar hij vorig jaar aansloot. In Eindhoven maakte hij indruk in de jeugdopleiding en werd hij opgeroepen voor Oranje Onder 15. Tijdens zijn debuut scoorde hij tweemaal in een oefeninterland tegen Luxemburg.
Ervaring in drie jeugdopleidingen
Met zijn ervaring bij zowel Nederlandse als Duitse jeugdopleidingen hoopt Feyenoord in Kalokoh een talentvolle aanvaller te hebben aangetrokken die zich in Rotterdam verder kan ontwikkelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |