Hij is een sterrenmaaltijd aan het kokenquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel bizar en vervreemdend dat Feyenoord lijkt te leren van haar fouten en het nu beter aanpakt. Dit is mijn club niet meer.
Laten we alsjeblieft ophouden met dat koken geleuter.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is een sterrenmaaltijd aan het koken
Mooi, kan ie RvP opvolgen over 2 jaar.quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio wordt assistent van Slot
2 kampioenstrainers gaan samenwerken
quote:Op donderdag 12 juni 2025 09:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De grote schoonmaak gaat door en daar zijn voornamelijk de jonge talenten van Verkenoord slachtoffer van lijkt het
Heb je hier ook nog een mening over? Daar gaat je kitmanager.quote:Vertrekkende medewerkers Feyenoord
Koen Stam (head of methodology & transitiecoach), Ibrahim Afellay (assistent-trainer Onder-19), Rogier Veenstra (assistent-trainer Onder-14), Dencho Narcisio (trainer Onder-11), Jay Vries (assistent -trainer Onder-11), Quinten Dübendorfer (trainer Onder-10), Justin Tyrol (assistent-trainer Onder-10), Kevin Goes (assistent-trainer Onder-9), Ferdinand Claessen (coördinator topsportbegeleiding), Ben de Visser (fysiotherapeut), Robert Constantinovici (performance Coach), Loes Meulemans (fysiotherapeut), Driekus Betzold (scout), Joëlle van den Berg (teammanager Onder-8), Max Weterings (fysiotherapeut Onder-13), Jacques van der Kleij (chauffeur), Henk Biest (chauffeur), Max Baartman (assistent-scheidsrechter Onder-14), Destiny Snoek (assistent-scheidsrechter MO16), Dylan Vermeeren (teammanager JO11) en Sherifa Dorder (kitmanager).
Steijn is natuurlijk wel een hapsnap transfer ja, alhoewel een scorende middenvelder welkom is. Hancko en Milambo ga je wel een prima bedrag voor krijgen. Verder zie ik van de goede veldspelers enkel nog Stengs (als iemand er in tuint), Hartman, Trauner en Paixao gaan. Het zou mij overigens niks verbazen als er uiteindelijk geen enkele club echt dat topbedrag voor Paixao wel neerleggen, maar door zijn contract en met Sauer achter de hand zit je ook wel in een uniek fijne situatie waar je eigenlijk alle kaarten in eigen handen hebt. En Paixao heb je er graag bij tijdens de VCL.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zoveel is er nou ook nog niet binnen, maar de signalen zijn bemoedigend
AD heeft de kop al klaar:quote:Op donderdag 12 juni 2025 19:43 schreef klaasweetalles het volgende:
Gio wordt assistent van Slot
2 kampioenstrainers gaan samenwerken
Dus we gaan binnenkort Gio terughalen als hoofdcoach voor een ‘vleugje Arne Slot’.quote:Op donderdag 12 juni 2025 23:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
AD heeft de kop al klaar:
[ afbeelding ]
Henk de Jong is opgeleid door Goeroe Ate Bouma. Ate Boumaball.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 11:17 schreef De_Kraam het volgende:
Slot is opgeleid door Henk de Jong dus eigenlijk speelt de hele wereld Henk de Jongball.
machtig mooi
quote:Ajax dreigt opnieuw een groot talent kwijt te raken aan Feyenoord. De aartsrivalen zijn in een slag verwikkeld om Ilai Grootfaam, meldt Ajax Showtime. Grootfaam speelt momenteel in Ajax O15, maar hij geniet nu nadrukkelijke belangstelling van Feyenoord. In Rotterdam kan de creatieve middenvelder een contract voor drie jaar tekenen en aansluiten bij de O17. Hij overweegt de stap serieus, maar moet de definitieve knoop nog doorhakken, aldus het fanmedium.
Grootfaam zou bij Ajax doorschuiven naar de O16. Het veelbelovende talent scoorde afgelopen seizoen twaalf keer en gaf tien assists. Een vertrek naar Feyenoord zou een bittere pil zijn voor de Amsterdammers, die met Jivayno Zinhagel en Tim de Koning ook al twee andere toptalenten naar de aartsrivaal zagen vertrekken. Daartegenover staat dat een ander talent, Milan Verhoeven, de omgekeerde weg bewandelt.
10 miljoen voor een speler die af en toe een leuk potje bij een rechterrijtje club heeft gespeeld. Het is allemaal wel wat overdreven als je net 10 hebt neergelegd voor de topscorer van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:26 schreef Gert het volgende:
Groningen leunt natuurlijk lekker achterover nu. Blinkt Valente tegen Denemarken wederom uit dan hebben ze de clubs die 10 mln of zelfs meer voor hem willen betalen voor het uitkiezen.
Prima toch. Die jongen heeft nog 4 jaar contract.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Denk niet dat iemand Paixao wil hebben voor een goed bedrag.
Wat is een goed bedrag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Ik hoop dat hij minuten kan gaan maken op het WK volgend jaar, dan komt het wel goed.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:19 schreef bbuddybb het volgende:
Gevoelsmatig vind ik dat je een aanvaller met deze statistieken voor 35-40m moet willen verkopen. Je moet hem iig voor een hoger bedrag verkopen dan Santi.quote:
Ik verwacht echt dat je voor hem niet meer gaat krijgen dan 30, eerder 25.quote:Op zondag 15 juni 2025 09:55 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Gevoelsmatig vind ik dat je een aanvaller met deze statistieken voor 35-40m moet willen verkopen. Je moet hem iig voor een hoger bedrag verkopen dan Santi.
Hij is gelinkt aan Napoli en Marseille, maar het lijkt erop alsof hij hooguit een backup is voor het geval Lang niet komt.
Maar goed, clubs zullen ook wel zien dat hij qua spel, los van de statistieken, wisselvallig is.
Voor Paixao ga je wel rond de 35 uitkomenquote:Op zondag 15 juni 2025 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat je voor hem niet meer gaat krijgen dan 30, eerder 25.
En dat is al een bedrag wat ik een jaar geleden al niet voor mogelijk had gehouden.
Feyenoord heeft vooral ook geen enkele reden om hem voor minder te verkopen en zeker niet zo snel mogelijk.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor Paixao ga je wel rond de 35 uitkomen
Tenzij hij eieren voor zijn geld kiest in de zandbak wel een bizarre keuze. Wat verwacht ie nou precies wat er voor hem gaat komen na een zware blessure en een halfjaar op RKC-niveau spelen.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:32 schreef Caland het volgende:
Uit de Krabby-bode
-Hartman gaat niet verlengen, vertrek aanstaande
Lees net dit:quote:Op zondag 15 juni 2025 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik verwacht echt dat je voor hem niet meer gaat krijgen dan 30, eerder 25.
En dat is al een bedrag wat ik een jaar geleden al niet voor mogelijk had gehouden.
Hoe werkt "op rij" in het hoofd van Krabby?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:04 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Lees net dit:
Igor Paixão staat er zo goed op in Europa dat Feyenoord verwacht de Braziliaanse aanvaller voor een recordbedrag te kunnen verkopen. Dat zou na Luis Sinisterra (Leeds United), Orkun Kökcü (Benfica), Mats Wieffer (Brighton & Hove Albion) en Santiago Gimenez (AC Milan) de vijfde recorddeal op rij betekenen.
Aldus de heer Krab.
Nou, ben benieuwd.
quote:Op zondag 15 juni 2025 10:32 schreef Caland het volgende:
Uit de Krabby-bode
-Hartman gaat niet verlengen, vertrek aanstaande
-Verwachting is dat de Hancko-deal de komende week rond komt
-Prioriteiten zijn linksback (Bueno als prio), linker centrale, middenvelder, spits
-Romulo is meer hoop dat verwachting
-Gaan niet gek veel meer verhogen voor Valente
Mag toch hopen dat ze spelers als Bullaude en Kasanwirjo gewoon proberen te verkopen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat de algemeen directeur van Excelsior het daar ook wel mee eens isquote:Op zondag 15 juni 2025 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haen verhuren aan Excelsior straks? Neem aan dat ze hem in de Eredivisie willen zien.
quote:Op zondag 15 juni 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hadj Moussa gevaarlijk dom?
Ik ben de schuimbekkende reacties op X al met popcorn aan het bestuderen makkerquote:
Heb jij als medewerker van een sportmerk ook duizenden supporters die je volgen niet per definitie bekend staan om hun genuanceerde reacties als het concurrenten betreft?quote:Op zondag 15 juni 2025 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik draag als medewerker van een sportmerk in mijn vrije tijd ook wel eens Nikes, het is allemaal wat.
Waarom ziet Perisic eruit als de gemiddelde basejunk op Zuid?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:46 schreef PSVCL het volgende:
Perisic op de foto met een fan
[ afbeelding ]
Iemand die spreekt in termen als basejunk kan het weten.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ziet Perisic eruit als de gemiddelde basejunk op Zuid?
-3 miljoenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:26 schreef Gert het volgende:
Groningen leunt natuurlijk lekker achterover nu. Blinkt Valente tegen Denemarken wederom uit dan hebben ze de clubs die 10 mln of zelfs meer voor hem willen betalen voor het uitkiezen.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hadj Moussa gevaarlijk dom?
VIquote:Burnley denkt aan Hartman
Quilindschy Hartman staat in de belangstelling van Burnley. Hoewel de nieuwbakken Premier League-club zich nog niet officieel heeft gemeld, zijn de verwachtingen wel dat dit snel zal gaan gebeuren. Feyenoord staat open voor een vertrek van Hartman, nu de linksback zijn volgend jaar aflopende contract niet wil verlengen.
Mocht de interesse van Burnley zich concretiseren, heeft Hartman tegen RKC Waalwijk zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. Robin van Persie gunde hem toen een publiekswissel. Hartman zelf vertelde na afloop dat hij ook rekening mee hield dat zijn laatste wedstrijd was geweest in De Kuip. Sinds de rentree na zijn kruisbandblessure slaagde hij er niet in een basisplaats te veroveren. Van Persie rouleerde voor de linksbackpositie met Hugo Bueno, Gijs Smal en Hartman. 'Ik vind dat ik de beste ben en moet spelen', sprak Hartman na afloop van het duel met RKC Waalwijk.
Voor zijn blessure toonde Chelsea nog belangstelling voor Hartman, maar nu krijgt hij met Burnley wellicht een nieuwe kans op een avontuur in de Premier League. De club van manager Scott Parker promoveerde naast kampioen Leeds United als de nummer twee van het Championship. Bij Burnley speelt ook Zian Flemming, die onlangs definitief werd overgenomen van Millwall.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |