Papieren werkelijkheid natuurlijk hij scoorde drie van die goals tegen laagvliegers als Venezia, Hellas Verona en Empoli. Staat vaker niet dan wel in de basis. Heeft tot op heden, zoals verwacht, weinig impact. Vrij beperkte spits mist snelheid en teert nog altijd op dat half jaar dat alles goed viel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, Wotte, de Wotte van het PSV-topic en gij René.
Ik ken een spits die dat soort cijfers niet eens haalt terwijl hij een seizoen lang in de basis staat in de eredivisie, ter referentie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Papieren werkelijkheid natuurlijk hij scoorde drie van die goals tegen laagvliegers als Venezia, Hellas Verona en Empoli. Staat vaker niet dan wel in de basis. Heeft tot op heden, zoals verwacht, weinig impact. Vrij beperkte spits mist snelheid en teert nog altijd op dat half jaar dat alles goed viel.
Soort Donny van de Beek.
Ja en je bent ook niet klein naast een lilliputter.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken een spits die dat soort cijfers niet eens haalt terwijl hij een seizoen lang in de basis staat in de eredivisie, ter referentie.
De nieuwe Robben kwam bij de nummer 16 van de PL niet eens aan de bak.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja en je bent ook niet klein naast een lilliputter.
Jij hebt ook geen klein pikkie in vergelijking met je buurmeisjequote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ja en je bent ook niet klein naast een lilliputter.
Beetje zorgwekkende vergelijking vriend.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen klein pikkie in vergelijking met je buurmeisje
1908.nlquote:Al Nassr verhoogt Hancko-bod: deal snel verwacht
Al Nassr heeft zich opnieuw gemeld bij Feyenoord met een verhoogd bod op Dávid Hancko. De club uit Saudi-Arabië kwam na het ontslag van CEO Majed Jaman Al-Sorour terug aan tafel en zette de onderhandelingen kracht bij onder leiding van sportief directeur Fernando Hierro. De verwachting is dat een deal snel tot stand gaat komen.
Volgens ingewijden bedraagt het laatste bod ‘al een stuk meer’ dan de eerder geboden 32 miljoen euro, waarbij de Saoediërs, zoals gebruikelijk, nauwelijks tot geen bonussen hanteren. Het gaat om een vrijwel volledig gegarandeerde transfersom, wat het voor Feyenoord aantrekkelijk maakt. Bovendien is het bedrag nagenoeg direct beschikbaar, wat de Rotterdammers ruimte geeft om op de transfermarkt door te schakelen.
Drukte voor Joris van Benthem
Binnen de club is het juridisch team onder leiding van Joris van Benthem momenteel druk in de weer met de details van de deal. De verwachting is dat er snel witte rook kan komen: Feyenoord, Hancko en Al Nassr werken gezamenlijk toe naar een akkoord.
Hancko, die sinds zijn komst in 2022 is uitgegroeid tot een absolute leider in het elftal van Feyenoord, staat nog tot 2028 onder contract in De Kuip. Desondanks lijkt een vertrek onvermijdelijk nu ook de speler zelf zich kan vinden in de voorwaarden van een overstap naar het Midden-Oosten en duidelijk gedurende het seizoen heeft aangegeven heeft een volgende stap te willen maken.
Feyenoord schakelt door op versterkingen
Met de verwachte miljoenen uit Saudi-Arabië op komst, is Feyenoord op dit moment concreet voor vier versterkingen. De club werkt achter de schermen aan de komst van Valente, Diarra, Gasiarowski en Romulo, allen potentiële versterkingen voor het team van Robin van Persie. Daarnaast bereid Feyenoord een bod voor op een nieuwe, jonge rechter centrale verdediger. Meer informatie daarover volgt binnenkort.
Eerst gaarne de directe vervanger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
1908.nl
Lekker man, zo’n Albert Heijn tassie vol met geld en dan trrrrt, trrrrt
Bekijk deze YouTube-video
Ik mis de hoogtijdagen van VI![]()
Mochten we uit de VCL vliegen, dan zie ik het nog best gebeuren dat een deel van die wedstrijden naar zondag gaan. Voor wat het waard is.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Al die zaterdag wedstrijden. Gadverdamme.
Dat is wel zeker. Maar ik speel toch liever CL en op zaterdag.quote:Op woensdag 18 juni 2025 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mochten we uit de VCL vliegen, dan zie ik het nog best gebeuren dat een deel van die wedstrijden naar zondag gaan. Voor wat het waard is.
Hoe krijgen ze het weer voor elkaar bij de KNVB.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:22 schreef Caland het volgende:
[ x ]
@:alaphilippe_
Gewoon weer 17 keer uit en thuis
Dat Malineesje zal wel denken, wat is dit voor competitiequote:Op woensdag 18 juni 2025 10:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel fijn dat we pas in speelronde 6 Rotterdam hoeven te verlaten.
Makkelijk eerste
Ja heel kutquote:Op woensdag 18 juni 2025 09:47 schreef Scrummie het volgende:
Al die zaterdag wedstrijden. Gadverdamme.
Vanavond is-ie weer duurder geworden: openingstreffer. Oké het was een intikkertje, dus niet héél veel duurder.quote:
Ik heb zaterdagen vaak andere plannen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 17:14 schreef H.FR het volgende:
Lekker man, zaterdag potjes. Stukken beter dan de zondagmiddag.
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wilde volgend seizoen weer wat vaker gaan vanuit mijn Brabantse boerendorp, dan is 21:00 wel lekker. Met potjes om 16:30 en 14:30 is je hele dag weg als je wat verder moet reizen. Nu ik getrouwd ben en een kind heb wil ik een vrije dag ook nog wel eens met m'n gezin doorbrengen in plaats van oogaids en 47 hartaanvallen oplopen.
Al begint mijn dochtertje inmiddels bijna te lopen en dingen te begrijpen dus nog maar een paar jaar en we kunnen samen oogaids en hartaanvallen krijgen
Waarom begon je pa te vechten dan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?
Ik mocht aan het handje van mijn vader mee naar de Kuip.
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
Mijn moeder was heel boos op mijn vader.
Klinkt gezellig jaquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?
Ik mocht aan het handje van mijn vader mee naar de Kuip.
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
Mijn moeder was heel boos op mijn vader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |