Dat zou geweldig nieuws zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Men gaat het de hele zomer proberen bij die lompe Braziliaan en vervolgens start Ueda
Ik kan Ueda niet meer aan makker. Hopelijk toveren ze een tropische verrassing uit den hoge hoed.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Men gaat het de hele zomer proberen bij die lompe Braziliaan en vervolgens start Ueda
Dat zijn 12 duizend mensen, dat drukt wat zwaar op de begroting vrees ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien kunnen ze Zierikzee huren....
Bedankt voor deze matige start van mijn dag.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ivanusec is voorlopig geblesseerd, die gaat nergens heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat strontruimen gaat tot nu toe alleraardigst.
Zijn Zerrouki en Ivanusec inmiddels al weg?
quote:Feyenoord geeft gas voor de komst van Gaoussou Diarra. De Rotterdammers hebben hun bod op de aanvaller van Istanbulspor opnieuw verhoogd, meldt 1908.nl.
Volgens het fanmedium wil Feyenoord een vast bedrag betalen van 3,5 miljoen euro. Daarmee breekt een beslissende fase aan in de onderhandelingen. Als de voorzitter van Istanbulspor de lichten op groen zet, kan de Nederlandse topclub de deal afronden.
Feyenoord is al enige tijd persoonlijk akkoord met Diarra, die in De Kuip een contract voor vijf seizoenen kan tekenen. De 22-jarige buitenspeler uit Mali kan de duurste uitgaande transfer worden van de Turkse club. Hij kan Çağlar Söyüncü en Zeki Çelik overtreffen, die elk 2,5 miljoen euro opleverden. Dat was een belangrijke wens van Istanbulspor en daar gaan de Rotterdammers nu in mee.
Diarra maakte afgelopen seizoen indruk op het tweede niveau van Turkije met zestien goals en twee assists in 37 optredens. Het leverde hem inmiddels ook een uitnodiging voor het nationale elftal van Mali op. Feyenoord ziet in hem een veelzijdige aanvaller, al speelt de rechtspoot voornamelijk vanaf links, die op termijn moet uitgroeien tot vaste kracht.
De verbeterde versie van Mintehquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:21 schreef Caland het volgende:
Lekker man, onontdekt Afrikaantje op de vleugels.
Bohh genotquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De verbeterde versie van Minteh
Net als Osman.
En een transferrecord en de CL-inkomsten ten koste van AC Milan gepakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Monsterlijk goeie deal van te Kloesoe
Geen idee, maar ik krijg de indruk dat iedereen zich altijd rijk rekent met bonussen terwijl ze volgens mij niet heel vaak worden behaald.quote:
Ligt aan de bonussen, de ontwikkeling van de speler en de club waar ie voor speelt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:41 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik krijg de indruk dat iedereen zich altijd rijk rekent met bonussen terwijl ze volgens mij niet heel vaak worden behaald.
Eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou inmiddels wel wat erkenning en excuses verdienen.
Hij heeft het eigenlijk niet eens bijzonder slecht gedaan bij een zwalkend Milanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Toen hij net vertrok was iedereen ervan overtuigd dat hij het goed zou doen en leek het iedereen leuk om hem te blijven volgen. Nu blijkt dat het pure bagger blijkt te zijn is iedereen alle interesse verloren.
Heel apart.
Vooral treurig hoe misgunners er gelijk op springen terwijl hij in 670 Serie A minuten 5 goals en 2 assists heeft. Milan eindigt 9e en dan ligt het aan Gimenez?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft het eigenlijk niet eens bijzonder slecht gedaan bij een zwalkend Milan
Verder geloof ik er ook weinig van dat ze Gimenez met een prijskaartje van 35 mio na een paar maanden al volledig afschrijven.
Ach, Wotte, de Wotte van het PSV-topic en gij René.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:36 schreef CR7 het volgende:
[..]
Vooral treurig hoe misgunners er gelijk op springen terwijl hij in 670 Serie A minuten 5 goals en 2 assists heeft. Milan eindigt 9e en dan ligt het aan Gimenez?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |