quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig ja
Ik weet nog wel dat mijn eerste pot thuis tegen Heerenveen was en dat het 2-0 werd. Het zal seizoen 2000-2001 zijn geweest (want het UEFA Cup-seizoen was mijn eerste seizoenskaart samen met m'n pa).
Wat me vooral bijstaat is dat er in het vak ook een Heerenveen-supporter zat met een shirt met Lurling achterop. Op een gegeven moment werd Lurling gewisseld en die Heerenveen-supporter liep gelijk het stadion uit.
Ik heb een gezin, zaterdag kost mij geen tijd met het gezin, want savonds. Zondag kost de hele dag. Voor een ieder zal het anders zijn, maar voor mij is zaterdag dus veel beter.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zaterdagen vaak andere plannen.
Thuis om 16:30 gaat nog vaak wel, maar die potjes om 21:00 zijn echt bloedirritant
Tegen Den Haag ?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Zal ik eens een hartverwarmende herinnering delen van mij en mijn pappie?
Ik mocht aan het handje van mijn vader mee naar de Kuip.
Van de wedstrijd herinner ik mij niks, maar wel dat er paarden de tribune op kwamen om vechtende meneren weg te jagen.
Mijn moeder was heel boos op mijn vader.
Ja, volgens mij wel! Ik dacht altijd dat ik het verzonnen had in alle chaos als kind, maar jaren later kreeg ik een boek over de geschiedenis van de politie onder ogen en toen bleek er echt een charge geweest te zijn met paarden op trappen van een legendarische commandant die het geëikel met die hooligans toen (jaren '80) zat was geweest.quote:
Totaal andere tijden dan nu iig. Wat dat betreft is er veel veranderd.quote:Op donderdag 19 juni 2025 10:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel! Ik dacht altijd dat ik het verzonnen had in alle chaos als kind, maar jaren later kreeg ik een boek over de geschiedenis van de politie onder ogen en toen bleek er echt een charge geweest te zijn met paarden op trappen van een legendarische commandant die het geëikel met die hooligans toen (jaren '80) zat was geweest.
Daar heeft Milambo waarschijnlijk wel gelijk inquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:35 schreef De_Pel het volgende:
Volgens Krabby wil Milambo niet meer verlengen omdat hij z’n kans ruikt naar de PL te kunnen - en met nog 2 jaar contract zou dit de laatste kans op de hoofdprijs zijn.
Dit laatste zin is van Krabby neem ik aan.quote:'Feyenoord wilde hem absoluut niet laten gaan, maar je hebt ook te maken met wat een speler zelf wil. Als Milambo zegt: oké, ik wil gaan en heb geen zin om mijn contract te verlengen. Ik zit nu drie jaar bij de selectie. Champions League gespeeld en alles meegemaakt, ik voel dat het tijd is voor een volgende stap. Als club moet je dan ook gewoon meedenken.''
quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
Als supporter heb ik inmiddels ook alles wel meegemaakt bij Feyenoord.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
quote:Officieel: Kalokoh maakt overstap van PSV naar Feyenoord
vandaag, 15:04 329 reacties
Feyenoord heeft zich verzekerd van de komst van Alex Kalokoh. De vijftienjarige aanvaller tekende deze week in De Kuip een contract tot medio 2028. Kalokoh komt over van PSV en sluit na de zomerstop aan bij Feyenoord Onder 17.
De jeugdinternational liet zich na zijn handtekening dankbaar uit over het vertrouwen van de club. ''Het is heel fijn dat mijn familie en vrienden bij de ondertekening aanwezig konden zijn'', aldus Kalokoh op de clubwebsite van de Rotterdammers. ''Het is mooi om hen trots te maken. Ik ben blij met het vertrouwen dat ik van de club krijg en ben ervan overtuigd dat ik me hier goed kan door ontwikkelen.''
Kalokoh begon zijn jeugdopleiding bij VVV-Venlo en vervolgde zijn weg via Borussia Mönchengladbach naar PSV, waar hij vorig jaar aansloot. In Eindhoven maakte hij indruk in de jeugdopleiding en werd hij opgeroepen voor Oranje Onder 15. Tijdens zijn debuut scoorde hij tweemaal in een oefeninterland tegen Luxemburg.
Ervaring in drie jeugdopleidingen
Met zijn ervaring bij zowel Nederlandse als Duitse jeugdopleidingen hoopt Feyenoord in Kalokoh een talentvolle aanvaller te hebben aangetrokken die zich in Rotterdam verder kan ontwikkelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krabby-logics.quote:Dat de transferwaarde van Valente veel lager ligt dan die van Steijn, heeft te maken met het feit dat de aanvallende middenvelder zich bij FC Twente heeft bewezen met veertig goals in twee jaar en als topscorer van de Eredivisie naar De Kuip komt. Overigens lijkt een deel van de transfersom voor Steijn ook te liggen in het vertrek van de overbodige middenvelder Thomas van den Belt naar FC Twente.
Het is natuurlijk maar krabbiepraat, maar mocht dat echt zo zijn....quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Dat horen we al een tijdje, maar het schiet nog niet errug op is het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De inschatting is en was: deze week, of anders na het weekeinde. [...] Bij Feyenoord weten ze dat technisch directeur Fernando Hierro wil doorpakken.
Scheelt voor je hart als je niet achter elk gerucht aanrent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica die ook ineens achter Hadj-Moussa aan zou zitten.
Dit dreigt een GIGANTISCHE leegloop te worden.
Mijn hart heeft er gelukkig helemaal geen last van.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scheelt voor je hart als je niet achter elk gerucht aanrent.
Ik kom op 120 tot 150 miljoen zo. Dikke prima.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica die ook ineens achter Hadj-Moussa aan zou zitten.
Dit dreigt een GIGANTISCHE leegloop te worden.
Hee doei héquote:Benfica aast op Hadj Moussa en zou zelfs al in gesprek zijn met het management van de dribbelaar. Dat nieuws meldde 1908 donderdag. In Portugal sijpelde dat nieuws ook door en A Bola heeft meer informatie. Volgens de Portugese krant is Hadj Moussa 'slechts een naam op de lijst'.
Bovendien zet Feyenoord in op een bedrag van twintig miljoen euro. Dat zou via bonussen nog op moeten lopen. Dat is in de ogen van Benfica een te hoge vraagprijs. De Portugezen zijn geïnteresseerd, 'maar niet tegen elke prijs'. Feyenoord moet 'de lat lager leggen om het proces op gang te brengen'.
Is dat zo'n megatalent?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ZinhagelGod, product van Varkenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |