SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krabby-logics.quote:Dat de transferwaarde van Valente veel lager ligt dan die van Steijn, heeft te maken met het feit dat de aanvallende middenvelder zich bij FC Twente heeft bewezen met veertig goals in twee jaar en als topscorer van de Eredivisie naar De Kuip komt. Overigens lijkt een deel van de transfersom voor Steijn ook te liggen in het vertrek van de overbodige middenvelder Thomas van den Belt naar FC Twente.
Het is natuurlijk maar krabbiepraat, maar mocht dat echt zo zijn....quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:03 schreef Scrummie het volgende:
Alles meegemaakt
Ja, vanaf de bank en tribune voornamelijk. Behalve dit seizoen, en dan was het vooral erg wisselvallig.
Dat horen we al een tijdje, maar het schiet nog niet errug op is het wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 18:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De inschatting is en was: deze week, of anders na het weekeinde. [...] Bij Feyenoord weten ze dat technisch directeur Fernando Hierro wil doorpakken.
Scheelt voor je hart als je niet achter elk gerucht aanrent.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica die ook ineens achter Hadj-Moussa aan zou zitten.
Dit dreigt een GIGANTISCHE leegloop te worden.
Mijn hart heeft er gelukkig helemaal geen last van.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scheelt voor je hart als je niet achter elk gerucht aanrent.
Ik kom op 120 tot 150 miljoen zo. Dikke prima.quote:Op donderdag 19 juni 2025 22:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Benfica die ook ineens achter Hadj-Moussa aan zou zitten.
Dit dreigt een GIGANTISCHE leegloop te worden.
Hee doei héquote:Benfica aast op Hadj Moussa en zou zelfs al in gesprek zijn met het management van de dribbelaar. Dat nieuws meldde 1908 donderdag. In Portugal sijpelde dat nieuws ook door en A Bola heeft meer informatie. Volgens de Portugese krant is Hadj Moussa 'slechts een naam op de lijst'.
Bovendien zet Feyenoord in op een bedrag van twintig miljoen euro. Dat zou via bonussen nog op moeten lopen. Dat is in de ogen van Benfica een te hoge vraagprijs. De Portugezen zijn geïnteresseerd, 'maar niet tegen elke prijs'. Feyenoord moet 'de lat lager leggen om het proces op gang te brengen'.
Is dat zo'n megatalent?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:56 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ZinhagelGod, product van Varkenoord
Wij wensen Lausanne veel sterkte met deze non-voetballer.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Nadje schijnt dicht bij een transfer naar Lausanne te zijn. Ben benieuwd of dat dan betekent dat Valente ook van de baan is.
Waarom zou Valente niet komen omdat Nadje vertrekt?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 14:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Nadje schijnt dicht bij een transfer naar Lausanne te zijn. Ben benieuwd of dat dan betekent dat Valente ook van de baan is.
Die wilden ze toch betrekken in de transfer?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:58 schreef IsGoedHoor het volgende:
[..]
Waarom zou Valente niet komen omdat Nadje vertrekt?
Oh geen idee.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:02 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die wilden ze toch betrekken in de transfer?
Mental image.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:06 schreef IsGoedHoor het volgende:
[..]
Als ze met zon bedrag niet akkoord kunnen gaan mogen ze Kloesoe zijn Mexicaans gebraden ballen kussen.
Ja, ze wilden de prijs drukken naar die miljoen of 6-7 door speler(s) naar Groningen te sturen. Nadje is eigenlijk de enige naam die concreet genoemd werd daarbij, dus ik ben benieuwd of dit betekent dat Valente niet meer komt.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:06 schreef IsGoedHoor het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Denk vooral dat het niet door zal gaan als Groningen blijft doen alsof ze een soort AZ of Twente zijn.
En prima dan om het niet te doen, Valente is talentvol maar er loopt genoeg rond op het middenveld momenteel.
Voor 7 miljoen kun je altijd wel een talentvol spelertje scoren. Als ze met zon bedrag niet akkoord kunnen gaan mogen ze Kloesoe zijn Mexicaans gebraden ballen kussen.
ik vond die 85 miljoen van frenkie ook best wel veel voor iemand die alleen maar balletjes breed geeftquote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:00 schreef Wotte het volgende:
Als je het mij vraagt vind ik de gevraagde vijfentwintig miljoen voor Milambo bijzonder veel geld voor èèn fantastisch Champions League potje.
Marktconform voor een speler met zijn kwaliteiten. (Of mag je dat hier niet zeggen?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik vond die 85 miljoen van frenkie ook best wel veel voor iemand die alleen maar balletjes breed geeft
quote:Nadje bereikt akkoord: middenvelder op weg naar Zwitserland'
vandaag, 14:13 1232 reacties
Chris-Kévin Nadje lijkt Feyenoord deze zomer alweer te gaan verlaten. De 23-jarige middenvelder heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Lausanne-Sport, dat uitkomt in de Zwitserse Super League. Dit meldt L'Équipe.
Nadje werd afgelopen zomer voor een bedrag van 500.000 euro overgenomen van het Franse Versailles. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord kwam de Frans-Ivoriaanse middenvelder tot dertien officiële optredens in het eerste elftal. Een vaste waarde wist hij echter niet te worden.
De Rotterdammers en Lausanne-Sport zijn momenteel in gesprek over een constructie waarbij Nadje op huurbasis zou vertrekken, met een optie tot koop. Bij een akkoord zou Lausanne de zesde club worden in de loopbaan van de in Abidjan geboren speler.
Ik wil ook wel eens wat. In dit geval stel ik voor dat ze die 8 miljoen ergens stoppen waar de Portugese zon niet schijntquote:
Bijzondere stap. Ene kant snap ik het wel, want als hij bijtekent weer zo’n zware blessure krijgt (zn derde dan al) dan gaat hij nooit meer die kans krijgen. Nu kan hij nog flink cashen.quote:
Je moet vooral zorgen voor een goed doorverkoop percentagequote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:41 schreef alopio het volgende:
[..]
Bijzondere stap. Ene kant snap ik het wel, want als hij bijtekent weer zo’n zware blessure krijgt (zn derde dan al) dan gaat hij nooit meer die kans krijgen. Nu kan hij nog flink cashen.
Andere kant, hij kan zomaar degraderen met Burnley en dan een Kongolo carriere krijgen. Of we zien hem over 3/4 jaar in Eindhoven.
Voor Feyenoord verder prima. Prima te vervangen en als je er 10/12 miljoen voor krijgt. Gewoon doen.
Ik moet het nog maar zien. Als je Smal en Bueno bij ons niet uit de basis kan spelen, heb je simpelweg niet zo veel te zoeken in de Premier League. Bovendien is de kans tegenwoordig niet meer zo groot dat promovendi in de PL erin blijven, hij zal dan uitzonderlijk goed moeten spelen om in de kijker te komen bij de top van de PL. Ik verwacht niet dat hij daar de tijd en ruimte voor gaat krijgen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vooral jammer dat het zo gelopen is. Voor z'n blessure gewoon een uitstekende speler die anders naar Chelsea was gegaan en zich gezien de concurrentie ook wel in de basis van oranje had geknokt. Daarna helaas nooit meer op niveau gekomen. Dan is een transfer naar een Premier League gewoon een hele mooie en een goede kans om die transfer naar Chelsea later alsnog af te dwingen.
quote:
Op de groene zijde (poort 1-6) wacht ik vrijwel altijd rond de 15~20 minuten en vaak zelfs meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je de gele zijde even negeert klopt het op zich wel.
Of gewoon naar z'n 3e knieblessure, dus ik begrijp wel dat hij gaat, of hij daar de kans krijgt om echt goed wedstrijdfit de worden is wel de vraag.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is vooral jammer dat het zo gelopen is. Voor z'n blessure gewoon een uitstekende speler die anders naar Chelsea was gegaan en zich gezien de concurrentie ook wel in de basis van oranje had geknokt. Daarna helaas nooit meer op niveau gekomen. Dan is een transfer naar een Premier League gewoon een hele mooie en een goede kans om die transfer naar Chelsea later alsnog af te dwingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |