Waarom ziet Perisic eruit als de gemiddelde basejunk op Zuid?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:46 schreef PSVCL het volgende:
Perisic op de foto met een fan
[ afbeelding ]
Iemand die spreekt in termen als basejunk kan het weten.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom ziet Perisic eruit als de gemiddelde basejunk op Zuid?
-3 miljoenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:26 schreef Gert het volgende:
Groningen leunt natuurlijk lekker achterover nu. Blinkt Valente tegen Denemarken wederom uit dan hebben ze de clubs die 10 mln of zelfs meer voor hem willen betalen voor het uitkiezen.
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 13:14 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Is Hadj Moussa gevaarlijk dom?
VIquote:Burnley denkt aan Hartman
Quilindschy Hartman staat in de belangstelling van Burnley. Hoewel de nieuwbakken Premier League-club zich nog niet officieel heeft gemeld, zijn de verwachtingen wel dat dit snel zal gaan gebeuren. Feyenoord staat open voor een vertrek van Hartman, nu de linksback zijn volgend jaar aflopende contract niet wil verlengen.
Mocht de interesse van Burnley zich concretiseren, heeft Hartman tegen RKC Waalwijk zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. Robin van Persie gunde hem toen een publiekswissel. Hartman zelf vertelde na afloop dat hij ook rekening mee hield dat zijn laatste wedstrijd was geweest in De Kuip. Sinds de rentree na zijn kruisbandblessure slaagde hij er niet in een basisplaats te veroveren. Van Persie rouleerde voor de linksbackpositie met Hugo Bueno, Gijs Smal en Hartman. 'Ik vind dat ik de beste ben en moet spelen', sprak Hartman na afloop van het duel met RKC Waalwijk.
Voor zijn blessure toonde Chelsea nog belangstelling voor Hartman, maar nu krijgt hij met Burnley wellicht een nieuwe kans op een avontuur in de Premier League. De club van manager Scott Parker promoveerde naast kampioen Leeds United als de nummer twee van het Championship. Bij Burnley speelt ook Zian Flemming, die onlangs definitief werd overgenomen van Millwall.
Ome oliesjeik gaat deze week ook zo'n 40 miljoen in één keer op de rekening storten.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:51 schreef Solispolar het volgende:
7 miljoen voor Valente.. dat is dan in totaal een kleine 20 miljoen voor Valente en Steijn? Dat is een hele hoop middelmaat voor heel veel geld.
Jullie kochten Bruma voor 15, Baumgartl voor 15, Nagalo voor 7 en Romero voor 15. Is gewoon een kleine 150 miljoen!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 11:51 schreef Solispolar het volgende:
7 miljoen voor Valente.. dat is dan in totaal een kleine 20 miljoen voor Valente en Steijn? Dat is een hele hoop middelmaat voor heel veel geld.
Erg jammer. Op een gegeven moment leek dit een 25m+ transfer te worden.quote:
Ik denk dat Valente de ideale vervanger is van Stengs, die misschien wel eenmalig een transferbedrag kost, maar ook veel goedkoper is in loonkosten. Wel zaak om Stengs dan zsm te lozen.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het blijven veel centen voor 2 spelers uit de Eredivisie waarvan we nog maar moeten zien of ze ons verder gaan helpen op Europees niveau.
Gaat ook maar zelden goed bij ons, veel betalen binnen de landagrenzen.
Ik zie hem eigenlijk meer als de vervanger van Milamboquote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Valente de ideale vervanger is van Stengs, die misschien wel eenmalig een transferbedrag kost, maar ook veel goedkoper is in loonkosten. Wel zaak om Stengs dan zsm te lozen.
Die zal ergens anders minimaal 50% salaris moeten inleveren. Ik begrijp hem wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Stengs ga je aan de straatstenen niet kwijtraken (en hij wil vooral zelf ook niet weg)
Milambo was al de vervanger van Stengs (terwijl zijn kwaliteiten daar eigenlijk niet liggen), maar goedquote:Op maandag 16 juni 2025 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie hem eigenlijk meer als de vervanger van Milambo
Stengs ga je aan de straatstenen niet kwijtraken (en hij wil vooral zelf ook niet weg)
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik denk dat het een buitenkans is om een speler met zo veel ‘creativiteit’ toe te voegen aan je ploeg die ook bereid is de vuile meters te maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Valente de ideale vervanger is van Stengs, die misschien wel eenmalig een transferbedrag kost, maar ook veel goedkoper is in loonkosten. Wel zaak om Stengs dan zsm te lozen.
Een beetje ook het probleem, Stengs ga je niet kwijtraken want die kwam al niet door een Amerikaanse medische keuring. Dan heb je met Steijn ook al stevig geïnvesteerd in speler voor de vergelijkbare positie en loopt de linie nu al over met Moder, Hwang, Timber, Zerrouki, Milambo en Targhaline. Afgezien van onze grote vriend Rambo toch allemaal materiaal die we graag zien spelen.quote:Op maandag 16 juni 2025 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar heeft wel aangetoond dat het belangrijk is om het middenveld dubbel bezet te hebben. Kijk naar PSV die ook gewoon Schouten, Veerman, Tillman, Saibari, Til en Mauro Junior hebben. Eigenlijk moeten we blij zijn dat er al wordt ingekocht zonder dat er eerst een speler hoeft te vertrekken. Maar je wil absoluut niet dat je straks een jaar lang met een overbodige Zerrouki en Stengs zit.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een beetje ook het probleem, Stengs ga je niet kwijtraken want die kwam al niet door een Amerikaanse medische keuring. Dan heb je met Steijn ook al stevig geïnvesteerd in speler voor de vergelijkbare positie en loopt de linie nu al over met Moder, Hwang, Timber, Zerrouki, Milambo en Targhaline. Afgezien van onze grote vriend Rambo toch allemaal materiaal die we graag zien spelen.
Peuterey is gewoon een bekend merk?quote:Op maandag 16 juni 2025 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Peutery, Castore, Prijsvrij. Het wil nog niet echt lukken op dat vlak he
Nu staat er wel PCP.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:10 schreef De_Pel het volgende:
Peutery, Castore, Prijsvrij. Het wil nog niet echt lukken op dat vlak he
Dan is het nog verstandig om het geld uit te geven aan goede spelers.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ome oliesjeik gaat deze week ook zo'n 40 miljoen in één keer op de rekening storten.
Dat klopt. En dat was ook 3 keer niks toch?quote:Op maandag 16 juni 2025 11:54 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie kochten Bruma voor 15, Baumgartl voor 15, Nagalo voor 7 en Romero voor 15. Is gewoon een kleine 150 miljoen!!!
Ik vind Valente juist wel een speler die heel veel potentie heeft, snap wat minder van het bedrag voor Steijn al mis je zo'n type ook wel weer in de selectie.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan is het nog verstandig om het geld uit te geven aan goede spelers.
[..]
Dat klopt. En dat was ook 3 keer niks toch?
Terughalen voor 15 miljoenquote:Santiago Giménez staat mogelijk na een half jaar alweer voor een vertrek bij AC Milan. De Rossoneri zijn op zoek naar een nieuwe eerste spits en hebben daarbij drie namen omcirkelt. Daarnaast wil Milan een reservespits halen, waardoor er - althans volgens Tuttosport - geen plek meer is voor de oud-Feyenoorder.
Giménez kwam afgelopen winter over van Feyenoord voor 32 miljoen euro, met drie miljoen euro aan bonussen. In het shirt van AC Milan speelde hij tot dusver negentien wedstrijden en maakte hij zes doelpunten en leverde drie assists af. De inmiddels ontslagen Sérgio Conceição wilde de Mexicaan graag hebben, maar naar verluidt ziet kersverse trainer Massimiliano Allegri het nog niet zitten in Giménez.
AC Milan kon dit seizoen ook beschikken over Luka Jovic en Tammy Abraham, maar zij nemen afscheid. De Serviër heeft een aflopend contract, de Belg keert na een huurperiode terug naar AS Roma. Gimenez lijkt echter niet te profiteren van het vertrek van de twee concurrenten. Allegri is van plan om twee nieuwe spitsen naar San Siro te halen, weet het Italiaanse Tuttosport.
Je moet het geld vooral uitgeven aan exotische talenten die je eerst moet uitleggen hoe een vaatwasser werkt!quote:Op maandag 16 juni 2025 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Valente juist wel een speler die heel veel potentie heeft, snap wat minder van het bedrag voor Steijn al mis je zo'n type ook wel weer in de selectie.
Een dergelijk bedrag werd ook voor Timber neergelegd bijvoorbeeld, of Veerman. Dat altijd maar downlplayen van eredivisiespelers is ook maar wat gek.
En het is nu al 3x niks omdat?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dan is het nog verstandig om het geld uit te geven aan goede spelers.
[..]
Dat klopt. En dat was ook 3 keer niks toch?
Maar hij moest en zou naar AC Milan.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:26 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Terughalen voor 15 miljoen
Jovic zal ook z'n carriere wel uit het slop willen trekken in een Micky Mouse competitie - onder een wereldspits:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |