SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Doom is tofquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Expedition 33 laat ik even links liggen. Doom The Dark Ages gaat voor zodra ik die heb.
Breasts?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doom is tof
Maar die heb ik naar links geschoven voor Breastsof the Wild, die ik weer naar rechts geschoven heb voor Roadcraft.
Dat is de 18+ XXX versie van Breath of the Wildquote:
Zeldamn!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is de 18+ XXX versie van Breath of the Wild
Nioh 2 is op alle fronten beterquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:33 schreef Drankster het volgende:
Nioh 3 demo uitgespeeld na 3 uur en 48 minuten. Wat een fantastische demo. Ik gok dit de eerste 4 uur van de main game zijn en dat is precies hoe een demo hoort te zijn.
Bekijk deze YouTube-video
Binnenkort Nioh 2 maar eens starten want ik heb alleen de eerste nog gespeeld.
Als ze dit spel blijven ondersteunen, dan verwacht ik er wel wat van. De bedoeling is in ieder geval dat er de aankomende maanden meer content zal worden toegevoegd.quote:
Ik had echt ff 1 min gekeken en ik denk ik kijk thuis ff. Maar waarschijnlijk is het er al afgetrokken en straks ergens anders te vinden.quote:
Ik had de video nog openstaan in een tab dus die deed het nog, maar ziet er prima uit voor een game zonder day 1 patchquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had echt ff 1 min gekeken en ik denk ik kijk thuis ff. Maar waarschijnlijk is het er al afgetrokken en straks ergens anders te vinden.
Kan toch gewoon niet je stijl zijn?quote:
Dat sowieso. Dat roep ik al jaren bij elke film of serie in t MCU.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
Mja dat je Marvel fan betekend ook niet dat je elke Marvel product tof vind, of game.
https://www.google.com/ur(...)bRQanQ-MB3kIhDNajGyiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had de video nog openstaan in een tab dus die deed het nog, maar ziet er prima uit voor een game zonder day 1 patch
quote:- Visually, the game is a looker a lot of the time.
- The production values are really good on cutscenes, e.g. mocap, they cooked.
- The mission structure is you go from one mission to the next, including walking, driving and flying between missions as the mission, if that makes sense. You cannot deviate from the golden path during the story, which you are locked into - you fail and restart at checkpoint if you try to play it as an open world. One of the developer interviews called it a "faux open world" and it's exactly that, imagine Cyberpunk 2077 but the game was just the main quest and you were locked into doing that, and the world was there as window dressing, that's MindsEye's story content.
- There's no visible side quests or quests log in the UI.
- There's no visible recoil on weapons - they shake the camera up and down a small amount, but you're just aiming forward really.
- There's Gears of War style snapping to cover.
- Performance - it's bad from the opening cutscene in the desert which doesn't set a great impression however it does improve after that. I ran the full hour with an FPS counter (by using software which counts duplicate frames) and while some sections run great, many are not great. E.g. there's a two minute window during a mission where it averages 18fps. I imagine this will be fixed in future patches. Digital Foundry will definitely want to look at the game I feel, but that said I imagine many gamers simply... won't notice with the day one patch. Some will, though, for sure.
- The missions are surprisingly varied in gameplay so far.
- There's no melee at all.
- There's lots of main characters and they sound well voice acted to me.
- There are a lot of cut scenes.
- There's nothing seen in the footage around shops you can use or anything like that.
Overall I think the written marketing for the game - that it's a tight, linear single player action game - is accurate. I think I'll probably buy it as I now understand what the game is and isn't.
"huh geen stances?!!?! FLOP!!!"quote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:33 schreef Drankster het volgende:
Nioh 3 demo uitgespeeld na 3 uur en 48 minuten. Wat een fantastische demo. Ik gok dat dit de eerste 4 uren van de main game zijn en dat is precies hoe een demo hoort te zijn.
Binnenkort Nioh 2 maar eens starten want ik heb alleen de eerste uitgespeeld.
quote:
Beterquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ x ]
Mensen hebben de fysieke exemplaren al binnen . Benieuwd of er een grote Day One patch komt.
Edit: Blijkbaar al uit![]()
Heel erg benieuwd, denk dat de meeste ontwikkelaars er weer zin in hebben doordat GTA VI is verplaatstquote:
Benieuwd of er nog iets vets komt waar we niets van wisten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel erg benieuwd, denk dat de meeste ontwikkelaars er weer zin in hebben doordat GTA VI is verplaatst
Half life 3quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Benieuwd of er nog iets vets komt waar we niets van wisten.
Slechts bewaarde geheim.quote:
Bloodborne 2,3 en 4quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Benieuwd of er nog iets vets komt waar we niets van wisten.
Gabe zijn jacht is al aangekomen hoorde ikquote:
Ff herinnering gezet in telefoonquote:
En dan hopen dat ze niet delayed worden 😱quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Als de games een beetje snel komen wel ja. Maar er zullen er vast veel '2026' zijn
Klinkt als Death Stranding zonder cutscenes. Vermoeiend.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist een voertuig vrijgespeeld waarmee je boomstronken kunt verpulveren
En daarna moet ik een gebied opruimen zodat de kabelleggererdoor kan.
Maar om daar te komen moet ik door een enorm modderig en drassig gebied, waar zelfs dit voertuig op rupsbanden/tracks veel moeite mee heeft.
Je moet echt het terrein lezen
Vind je het nog leuk @:Peejtur
Dan offer ik een kitten.quote:
Death Stranding vond ik niks, kon er maar niet in komen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:12 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Klinkt als Death Stranding zonder cutscenes. Vermoeiend.
Ach ja dit is toch gewoon wat er nog is overgebleven dan het oude E3 feest. Dit hoort erbij vind ik. Verplichte kost met de Dorito Pope!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:20 schreef Evangelion het volgende:
Ik zie het morgen wel.
2 uur lang je dopamine receptoren laten frituren door Geoff is geen productief begin van het lange weekend.
Biertje erbijquote:Op vrijdag 6 juni 2025 21:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ach ja dit is toch gewoon wat er nog is overgebleven dan het oude E3 feest. Dit hoort erbij vind ik. Verplichte kost met de Dorito Pope!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk zo zien we het graagquote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Biertje erbij, wat nootjes, dit topic erbij
Probeer eerst Snowrunner, die zat ooit bij PS Plus meen ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Kijk zo zien we het graag![]()
Maar mooi dat Roadcraft je goed bevalt, het lijkt me opzich ook wel tof hoor, moet alleen rustig aan doen met games kopen dus ik wacht op een sale.
Wel leuk maar zooooo traag. Hoop snel door 2e level heen te zijn.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Zojuist een voertuig vrijgespeeld waarmee je boomstronken kunt verpulveren
En daarna moet ik een gebied opruimen zodat de kabelleggererdoor kan.
Maar om daar te komen moet ik door een enorm modderig en drassig gebied, waar zelfs dit voertuig op rupsbanden/tracks veel moeite mee heeft.
Je moet echt het terrein lezen
Vind je het nog leuk @:Peejtur
Ik heb er nu, volgens mijn PS5 18 uur in zitten en volgens de game zelf 7 uur.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 22:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Wel leuk maar zooooo traag. Hoop snel door 2e level heen te zijn.
Heb me ook wel vermaakt met Code Vein, al ben ik niet heul fan van die artstijl. Nu in deel 2 lijkt 't meer richting Devil May Cry te gaan qua gameplay. Ook wat opmerkelijk character designquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:04 schreef Evangelion het volgende:
Anime Dark Souls 2![]()
Deel 1 was wel leuk. Dat verhaal was wel echt cringe zelfs voor JRPG begrippen.
Verder niet veel gemist zo te zien. Zombie schieten 9 kennen we nu wel.
Ja deze staan me ook niet aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:17 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb me ook wel vermaakt met Code Vein, al ben ik niet heul fan van die artstijl. Nu in deel 2 lijkt 't meer richting Devil May Cry te gaan qua gameplay. Ook wat opmerkelijk character design
[ afbeelding ]
Lijkt wel op een Fortnite/DmC Dante crossover
[ afbeelding ]
Wtf is met die nek lol
De beste Pro Enhanced game die je kan spelen, vooral op een OLED. Nooit eerder zo’n scherpe en stabiele open wereld gezien. PSSRquote:Op zaterdag 7 juni 2025 11:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Begonnen met KCD2, de sfeer van het rondlopen door de wereld doet mij voor zo kort als ik het nog gespeeld heb denken aan RDR2(de gevechten en RPG elementen niet).
Ziet er goed uit.
echt precies wat ik gister ook dachtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 12:33 schreef 2dope het volgende:
Moest wel even zoeken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel langer dan nodig. Vond het leuk om bijna alle side quests te doen en hele dagen gewoon rond te lopen en chaos te scheppen.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel langer dan nodig. Vond het leuk om bijna alle side quests te doen en hele dagen gewoon rond te lopen en chaos te scheppen.
Nu nog DLC. Ik ben alleen niet zo'n masochist dat ik het hele spel op hardcore met alle handicaps aan ga uitspelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Herkenbaar
Ging pas na 60 uur naar de bruiloft.
En zelfs helemaal in het begin zat ik al gauw op 25 uur of zo zonder eigenlijk iets gedaan te hebben qua quests
Ik speel het echte leven al op hardcore, met permadeath en 1 handicapquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nu nog DLC. Ik ben alleen niet zo'n masochist dat ik het hele spel op hardcore met alle handicaps aan ga uitspelen.
Daar zie ik de lol niet van in.
Sweaty of misschien punchable face?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik speel het echte leven al op hardcore, met permadeath en 1 handicap
Reuma ook goed?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:02 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sweaty of misschien punchable face?
quote:
Niet alle sidequests nodig voor de plat? Matig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel langer dan nodig. Vond het leuk om bijna alle side quests te doen en hele dagen gewoon rond te lopen en chaos te scheppen.
Waarom is dat raar?quote:Op maandag 9 juni 2025 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel raar dat ik steeds hele stukken opnieuw moet doen in kcd2 ook stats spenderen en zo als ik dood ga.
Hahaha waarom gebruiken ze allemaal 1 fucking review van een twitter user..quote:
je hebt gewoon perverse mods aangezet vermoed ikquote:Op maandag 9 juni 2025 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wat kleine bugjes in bg3.
Staat soms dat ueder wapen extra psychic damage doet. Dan is het weer weg. Mijn hele party staat bij dat ze poison resisten, geen idee waarom.
Minthara haar wapens en uitrusting zijn niet zichtbaar. Ze zijn er wel, maar ze is nog steeds naakt.
Saviour Schnapps maken mijn vriendquote:Op maandag 9 juni 2025 11:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel raar dat ik steeds hele stukken opnieuw moet doen in kcd2 ook stats spenderen en zo als ik dood ga.
Wilde gewoon kijken of Minthara een harige punani had!quote:Op maandag 9 juni 2025 12:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
je hebt gewoon perverse mods aangezet vermoed ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
In de 70 uur of zo die ik tot nu toe gespeeld heb, tot net na de bruiloft, heb ik maar 1 of 2 keer zo'n Schnappsquote:
Kan ook maar ik heb liever meerdere save slots voor als ik een infinite loading screen of game breaking bug krijg zoals nooit uit combat gaan. Te veel gezien bij KCD1quote:Op maandag 9 juni 2025 13:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In de 70 uur of zo die ik tot nu toe gespeeld heb, tot net na de bruiloft, heb ik maar 1 of 2 keer zo'n Schnappsgebruikt.
Voor de rest gewoon save and exit en continue.
Wolvenquote:Op maandag 9 juni 2025 14:25 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ben ook gewoon een kcd noob maar ik vond het vervelend dat ik nu iemand opnieuw moest doden en bevragen in omgekeerde volgorde omdat ik doodging door wolven een stuk later
Wolven zijn nog irritanter als je een 'vegan' run doet.quote:
lolquote:
Dat is toch maar matig in vergelijking met The Ringed City van Dark Souls 3.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:22 schreef StateOfMind het volgende:
Hetmoetnietgekkerworden.nl 😱
Ik wilde iets zeggen over de Witcher 3 dlc's, maar ik doe het niet
Daar ben ik gestrand bij die Demon Below an Demon in Pain oid, die 2.quote:Op maandag 9 juni 2025 18:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is toch maar matig in vergelijking met The Ringed City van Dark Souls 3.
Meerdere mensen die de game al gespeeld hebben, zowel bekende YouTubers op uitnodiging van, maar ook gewone mensen die al de disc versie hebben.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:36 schreef Evangelion het volgende:
Paar uur voor de release en de enige officiele mindseye gameplay video is van jorraptor lol. Gesponsorde video, dus zegt niks.
Ik hoop echt op een absolute trainwreck.
Ik luister nog liever naar nagels op een krijtbord dan deze stem.
Er zijn nogal wat red flags, maar het ziet er ook weer niet super slecht uit.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Meerdere mensen die de game al gespeeld hebben, zowel bekende YouTubers op uitnodiging van, maar ook gewone mensen die al de disc versie hebben.
En de algehele consensus is dat de game, zoals die nú is (met wel wat patches, maar nog niet de grote day one patch) vermakelijk/leuk is en potentie heeft, maar nog steeds veel bugs heeft en eigenlijk te vroeg wordt uitgebracht.
Ik volg de game sowieso met interesse, maar wacht iig de reviews af voor wat betreft de performance en bugs.
Soms moeten youtubers eens doorhebben less is more. Zoals hou gewoon ff je bek en show de videoquote:Op maandag 9 juni 2025 23:36 schreef Evangelion het volgende:
Paar uur voor de release en de enige officiele mindseye gameplay video is van jorraptor lol. Gesponsorde video, dus zegt niks.
Waarom dude? We roepen allemaal sat we meer toffe AA games moeten, krijgen we er een zit iedereen erop te haten.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:36 schreef Evangelion het volgende:
rude, kupoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Ik weet t nog niet met Expedition 33.
Denk je een serieuze europese RPG te pakken te hebben, kom je in een dorp met kwast wezentjes en brabbel taal
Ik heb echt een tyfus hekel aan de zogenaamd schattige en grappige karakters in een JRPG (pleur op met je moogles!), en nou zit het hier ook al in.
Niks aan toe te voegen. Die AI is zoooo dom. Knalt overal tegenaan terwijl er ruimte genoeg is. Dit is het grootste irritatiepunt. Verder idd de traagheid. Heb er nu 18 uur inzitten. Verder wel verslavend maar traag.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
Toch wel 2 kleine en 1 groot kritiekpuntjes vwb Roadcraft.
Het tempo en de snelheid van de voertuigen mag wel wat hoger, veel te traag nu.
Het is dan wel een sim, en in het echt gaan sommige van die voertuigen nou eenmaal heel langzaam.
Maar qua gameplay mag het wel iets sneller, hoop dat ze dat snel aanpassen bij een update.
Het 2e is dat het fijn zou zijn als er voor een asfalt klus, de AI alle 4 benodigde voertuigen kan vervoeren naar de plek.
Nu moet je alle voertuigen een voor een zelf vervoeren, en sommigen zijn erg traag.
He wel een dieplader met plek voor 2 voertuigen unlocked, maar dat blijft traag.
In het echt hoef je ook niet zelf tig voertuigen te vervoeren in je eentje
Maar het meest irritante en tijdverspillende is de AI als je routes moet plotten.
En hoe nauwkeurig je ook bent, op het kleinste kiezelsteentje lopen de AI trucks vast, wat verschrikkelijk veel tijd verspilt![]()
Verder een topgame
@:Peejtur![]()
Als je eenmaal, vanaf de 3e map, Construction Depots kunt openen, kun je veel geld verdienen met geel oplichtende loot te verkopen (die grote wielen en banden en vorkheftrucks).quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen. Die AI is zoooo dom. Knalt overal tegenaan terwijl er ruimte genoeg is. Dit is het grootste irritatiepunt. Verder idd de traagheid. Heb er nu 18 uur inzitten. Verder wel verslavend maar traag.
Ik vind ze bloedirritant.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Gewoon schilders die ladderzat wat brabbelen
Werd tijd dat ze die setting eens gebruikten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik heb zin in die nieuwe resident evil. Ziet er ziek uit, en terug naar raccoon city dat nu in puin ligt.
Het word nog veel maffer iets verder op. Maar zet door, die game doet dingen die je niet verwacht. Verder zeg ik niks want ik wil niet spoileren.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Oef. Ik weet t nog niet met Expedition 33.
Denk je een serieuze europese RPG te pakken te hebben, kom je in een dorp met kwast wezentjes en brabbel taal
Ik heb echt een tyfus hekel aan de zogenaamd schattige en grappige karakters in een JRPG (pleur op met je moogles!), en nou zit het hier ook al in.
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
Het is dan wel een sim, en in het echt gaan sommige van die voertuigen nou eenmaal heel langzaam.
Maar qua gameplay mag het wel iets sneller, hoop dat ze dat snel aanpassen bij een update.
Het 2e is dat het fijn zou zijn als er voor een asfalt klus, de AI alle 4 benodigde voertuigen kan vervoeren naar de plek.
Nu moet je alle voertuigen een voor een zelf vervoeren, en sommigen zijn erg traag.
He wel een dieplader met plek voor 2 voertuigen unlocked, maar dat blijft traag.
Maar het meest irritante en tijdverspillende is de AI als je routes moet plotten.
En hoe nauwkeurig je ook bent, op het kleinste kiezelsteentje lopen de AI trucks vast, wat verschrikkelijk veel tijd verspilt![]()
Verder een topgame
Vergeleken met snowrunner vind ik de auto's iets minder chill/ realistisch rijden.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
Verder een topgame
Vind dat persoonlijk niet heel erg, en veel terreinen zijn ook hier heel lastig tot niet begaanbaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
[..]
Vergeleken met snowrunner vind ik de auto's iets minder chill/ realistisch rijden.
Had het idee dat je daar echt moest worstelen met de elementen en hier een beetje over het moeras glijdt ipv rijden.
Het is de devs hun eerste spelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Mindseye lijkt vooral op Watch Dogs, niet heel spectaculair.
Nou watchdogs is beter dan dit gedrogtquote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Mindseye lijkt vooral op Watch Dogs, niet heel spectaculair.
Idd voertuigen mogen wel wat sneller.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
Verder een topgame
140 uurtjes achter de kiezen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vind dat persoonlijk niet heel erg, en veel terreinen zijn ook hier heel lastig tot niet begaanbaar.
Waar zit jij nu?
Heb er nu 38 uur in zitten, en heb de 3e map (Incommunicado) op 57%
En ben toen naar de 4e map (Sunken) gegaan en heb die op 39% nu.
Baas, 140 uurquote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Idd voertuigen mogen wel wat sneller.
[..]
140 uurtjes achter de kiezen.
Sunken nu op 75%
Speel zonder de verborgen barrels of de toycars te verzamelen voor geld
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, en een auto load functie zou ook fijn zijn.
Dat handmatig laden van je Mule T1 Crane is leuk, maar niet als je 10 beams (BIEM😱) moet laden.
Ook PS5quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]![]()
Nog mooier is als je met de mule en de 10 beams 3 omflikkert.
Maar gelukkig is de Zikz 612 er voor de redding.
waar speel je op? ikzelf op de PS5
Dat lijkt me niet aangezien die op een pc met een 3070 (de mijne) gewoon 60fps aantikt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:15 schreef StateOfMind het volgende:
De PS5 versie schijnt nog de beste/minst erge versie te zijn.
Het is geen 'gedrocht'.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou watchdogs is beter dan dit gedrogt
Bugs/glitches zijn grappig maar niet erg, dat heeft elke (open world) game.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen 'gedrocht'.
Het is een middelmatige game.
Het is ook de eerste game van deze studio. Waarom had je verwacht dat het op niveau zou zijn van een Watch Dogs? Waar Ubisoft jarenlang aan heeft gewerkt met meerdere teams van wel 6000 mensen ofzo.
Ja prima. Ik geniet ook vaak genoeg van een 6 of 7. Maar ik denk niet dat "een 7 na patches" voldoende is voor een tweede game van deze dev.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Daar is niet zoveels shady aan, dat gebeurt echt tering vaak. Je doet net alsof andere publishers dit niet doen.
En nogmaals, dit spel is echt niet slechter dan een Gollum of King Kong. Dit spel heeft een redelijk goed verhaal (tot nu toe, 2 uur gespeeld). De gameplay is ehh, het schieten is OK met de haptic feedback. Ik speel wel op pc dus tik rond de 40/50 fps aan met mijn 3070 en 5700x.
Het rijden vind ik zelf het meest vermakelijke. En het ziet er met vlagen best goed uit.
Ja ik zou het een 5/6 geven. Misschien na wat patches is het een 7.
Waarom hebben we t hier over middelmatige games?quote:
Naar wat ik heb gehoord was het niet eens perse woke maar gewoon fucking gaar. Die kutcharacters hadden al vanaf de aankondiging geen zin in, wij allemaal de devs roepen via twitter van yo wtf dit is niet saints rowquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het nog steeds wel verdrietig dat Volition zichzelf de nek heeft omgedraaid met die laatste Saints Row game. Get woke, go broke, I guess. Deel 1 en 2 waren echt briljant destijds, vooral de multiplayer.
Echt niemand zit hier op te wachten. Het is BioWare, een EA studio, wat verwacht je? Ze maken al meer dan 10 geen goede games meer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:35 schreef Evangelion het volgende:
big news !!11 slechte game is slecht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is de devs hun eerste spel
Zoals ik al zei ik verwacht veel 7's
Tenminste geen liveservice schijt maar een singleplayer 15, uur singleplayer game. Ik blijf optimistisch
Als ik de berichten online zo lees dan geeft me dit Cyberpunk 2077 vibes. Alsof de game industrie nog steeds niet geleerd heeft om geen onspeelbare half afgewerkte games de markt op te brengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou watchdogs is beter dan dit gedrogt
Noice.quote:
De apology please be patient tweet is uitquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Als ik de berichten online zo lees dan geeft me dit Cyberpunk 2077 vibes. Alsof de game industrie nog steeds niet geleerd heeft om geen onspeelbare half afgewerkte games de markt op te brengen.
quote:Dear Community,
A heartfelt thank you to all our day-one players. We know the launch of MindsEye hasn’t been without its challenges for some of you.
Right now, our top priority is game performance. We understand that the requirements are high and have limited the experience for many of you, and for this, we sincerely apologize.
Improving performance across all devices is our immediate focus. A patch that begins our commitment to address this is scheduled for the end of this week on PC, which will also roll out to consoles as soon as possible.
This upcoming hotfix will include:
Initial CPU and GPU performance improvements, along with memory optimizations.
Reduced difficulty for the CPR mini-game.
A new setting to disable or modify Depth of Field.
A fix for an issue with missing controls for the MineHunter and Run Dungeon mini-games.
Pop-up warnings for PCs that have Hardware Accelerated GPU Scheduling disabled, and PCs with CPUs that have potential crash issues.
This will be the first in a series of updates aimed at enhancing your experience, and we’ll continue to share regular information.
For our Steam players, we're excited to confirm that Build.MindsEye is now fully accessible. We can't wait to see what you create. We're also actively resolving any missing DLC entitlements - they'll be automatically added to your account as soon as possible.
Important note: All players on PC, Xbox, and PlayStation will receive all the latest patches when connected to the internet. Please ensure your game is updated regularly to enjoy the benefits of the latest improvements.
Please keep sharing your thoughts on your preferred platforms, including our support channels, Discord, Reddit, and through direct messages on social media. We read every single comment - yes, even the tough ones.
Thank you again for your incredible support. This is just the start of a long-term vision to make MindsEye the best possible game for you.
The MindsEye Team
Cyberpunk 2077 kwam van een enorm hoog geprijsde studio.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Als ik de berichten online zo lees dan geeft me dit Cyberpunk 2077 vibes. Alsof de game industrie nog steeds niet geleerd heeft om geen onspeelbare half afgewerkte games de markt op te brengen.
Omdat de man achter deze studio Leslie Benzies is misschien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 kwam van een enorm hoog geprijsde studio.
Dit is een nieuwkomer op de markt, geen idee waarom mensen daar uberhaupt echt hoge verwachtingen van hadden?
De naam Leslie Benzies zal ook wel een rol gespeeld hebben in de verwachtingen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 kwam van een enorm hoog geprijsde studio.
Dit is een nieuwkomer op de markt, geen idee waarom mensen daar uberhaupt echt hoge verwachtingen van hadden?
GMTAquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat de man achter deze studio Leslie Benzies is misschien.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ik heb veel respect voor die man maar 1 man maakt geen gamequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was een vermakelijke en leuke game onder aan de streepquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:23 schreef superniger het volgende:
Platinum behaald in Dragon age Veilguard.
8/10
Daar kijk ik wel echt naar uit.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:58 schreef StateOfMind het volgende:
En die vampieren game (Blood of the Dawnwalker), van een nieuwe studio van een aantal The Witcher 3 devs.
Eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was een vermakelijke en leuke game onder aan de streep
Ondanks alle, al dan niet terechte, kritieken.
Strijder *spierbal-emoji*quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:35 schreef Ang3l het volgende:
En het pakte me in het begin direct meer dan dat Exp 33 nu doet.
Maar ik zet door
Zo ben ik, zo ben ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo ben ik, zo ben ik.
Ik zet zelden films of spellen aan de kant als ik eenmaal begonnen ben.
En ik vind t niet vervelend hoor. Maar:
1. Ik ben niet blown away. Niet door de vsials, niet t vechtsysteem en (nog) niet het verhaal
2. Het is af en toe best lastig. Maar goed, aldoende leert men.
3. Ik haat grappig bedoelde stomme wezentjes!!!!!!!!!!!!!
Daardoor heb ik niet een "Oeh vanavond heb ik tijd, laat ik gaan spelen! Zin in!"
Iets wat ik bij Veilguard en Lost Records wel echt had.
Ik ben nuIk herken dit wel. Uitgespeeld in 30 uurtjes maar de laatste 10 uur heb ik de game op easy gezet en ben ik naar het einde gerend omdat ik er eigenlijk wel klaar mee was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die deze game de GOTY vinden hebben KCD2 niet gespeeld.
Ik zit nu al weer te denken wat m'n volgende gaat zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2025 11:29 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik herken dit wel. Uitgespeeld in 30 uurtjes maar de laatste 10 uur heb ik de game op easy gezet en ben ik naar het einde gerend omdat ik er eigenlijk wel klaar mee was.
Mensen die deze game de GOTY vinden hebben KCD2 niet gespeeld.
Maar je bent ook een marvel fan, dus dat het zo geschreven is zal jou wel aanstaan.quote:Op donderdag 12 juni 2025 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens.
Vorige week nog over gehad met m'n DA expert, de mega fan. Ze was onder de streep prima tevreden als game, maar qua DA lore was ze wel teleurgesteld want het gaat er echt maar zijdelings over (Solas, Morrigan). Heel veel dingen niet opgepakt of afgemaakt vanwege andere schrijvers. En da's sunt (vindt zij) want er is HEEL veel.
Nou zit ik zelf veel minder in die lore. Moest een youtube kijken met een hoog "O ja" gehalte. Dus ik vond t prima te pruimen. Visuals heel leuk, leuke characters. wel wat tamme dialogen, niet heel diepgaand. Maar heb me er zeer zeker goed mee vermaakt.
En het pakte me in het begin direct meer dan dat Exp 33 nu doet.
Maar ik zet door
Je hebt t niet gespeeldquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar je bent ook een marvel fan, dus dat het zo geschreven is zal jou wel aanstaan.
Die gare snarky kut teenage vibe
Leuke characters
Gisteravond Rosa de vier hoeken van het bed laten zien. Vind die Katherine maar irittant, Rosa is veel leuker.quote:
1, 2, of de demo?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vanavond maar eens Nioh aanslingeren.
Klopt, maar de tendens uit de filmpjes is toch wel duidelijk dat een schrijfstijl heeft ala Marvel? Of dat geprobeerd hebben na te apen?quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt t niet gespeeld
Dus ik hoef niet met jou in depth over de karakters als een Emmerich te gaan.
Of waarom ik eigenlijk alleen met Bellara niks had (en wat minder met Taash).
Schiet niet echt op
1. De Enhanced PS5 versiequote:
Zo, wat vrijgevig van Sony. Zouden ze gewoon bij alle games moeten doen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:18 schreef StateOfMind het volgende:
https://pu.nl/nieuws/play(...)or-mindseye-aankoop/
Geld kun je terugkrijgen als je de game in de PlayStation Store gekocht hebt
Ze hebben nog steeds niet Silent Hill 2 gefixt voor de PS5 Pro.quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Er komt een remake van de eerste Silent Hill
Door Bloober Team
PS5 Prutsquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet Silent Hill 2 gefixt voor de PS5 Pro.
succesquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1. De Enhanced PS5 versie
Was er al aan begonnen, Onryoki is al neer. Dus nu richting Hino Enma.
Ja gaat lukkenquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
succes![]()
Ik heb nog veel teveel plezier met X33
Mijn broeder, de Death Stranding 2 hype is real.quote:Op donderdag 12 juni 2025 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Death stranding 2 (bijna uit, maar wil ik depressief de zomer in?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. 😱![]()
![]()
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
He wat vervelend nouquote:Op donderdag 12 juni 2025 21:09 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn broeder, de Death Stranding 2 hype is real.
‘Helaas’ ga ik een week na de release van DS2 voor 4 weken naar het buitenland dus ga hem sowieso nog niet kopen. Ik denk rond de feestdagen, heb deel 1 ook gespeeld rond de feestdagen tijdens Corona en dat was heerlijk: korte, donkere en koude dagen buiten en binnen op ‘t bankie warm lekker routes plannen en bouwen aan een infrastructuur. Daar kreeg je dan ook nog een verhaal bij. Hele unieke ervaring.
https://www.videogameschr(...)choose-higher-tiers/quote:"The PlayStation Plus service offers great value for our players, and we will continue to add more value and adjust our pricing strategy in a dynamic way to maximise profitability."
and it's gonequote:Op maandag 9 juni 2025 23:36 schreef Evangelion het volgende:
Premium had de grootste korting voor nieuwe leden en voor bestaande Essential leden was de upgrade naar Premium zelfs goedkoper dan de upgrade naar Extra, zie mijn quote hieronder. Dus nee, we zijn niet tevreden met de prijsverhoging maar de populariteit van Premium is wel te verklaren.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:47 schreef MMaRsu het volgende:
De volgende prijsverhoging van PS+ zit eraan te komen, want Sony is erg tevreden met het feit dat er nu 38% voor Plus Premium kiezen
Lekker bezig users
[..]
https://www.videogameschr(...)choose-higher-tiers/
Schijnbaar is iedereen wel oké met de prijsverhogingen
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Het is voor mij 80 cent goedkoper om te upgraden naar Premium ipv Extra (vanaf Essential).
Maar ze gaan het wel weer verhogen :pquote:Op vrijdag 13 juni 2025 18:21 schreef Drankster het volgende:
[..]
Premium had de grootste korting voor nieuwe leden en voor bestaande Essential leden was de upgrade naar Premium zelfs goedkoper dan de upgrade naar Extra, zie mijn quote hieronder. Dus nee, we zijn niet tevreden met de prijsverhoging maar de populariteit van Premium is wel te verklaren.
[..]
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 20:56 schreef StateOfMind het volgende:
Wat is Clara 33 toch enorm sfeervol, ook met die muziek erbij.
Ik overweeg zelfs om de difficulty omhoog te zetten
Had hem op Story gezet vanwege mijn aversie jegens turn based, maar op de een of andere manier vind ik die turn based combat in deze minder kut dan in rpg's
O M Gquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Geruchten over mogelijk een 3e uitbreiding voor The Witcher 3 😱
https://www.4gamers.be/ni(...)jk-derde-uitbreiding
Holy shit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Hmm, vond het verhaal eigenlijk wel mooi afgesloten zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat als dat gerucht idd waar is, dat het meer of vooral focust op Ciri, gezien zij de hoofdpersoon is in deel 4.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, vond het verhaal eigenlijk wel mooi afgesloten zo.
Ja, geen gek idee. Met de materialen die je al hebt een prelude maken voor je nieuwe spel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat als dat gerucht idd waar is, dat het meer of vooral focust op Ciri, gezien zij de hoofdpersoon is in deel 4.
Je bedoelt Gustave.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:23 schreef MMaRsu het volgende:
Francois is voiced door Daredevil himself trouwens, onze Matt Murdock (van de netflix series)
Gvd ja iddquote:
Ik ben al jaren gestopt met ‘random’ filmpjes op YT. Het enige dat ik nog actief kijk zijn kanalen als NakeyJakey, Digital Foundry en Noclip.quote:Op zondag 15 juni 2025 08:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gvd ja idd
Bruh. Al die kut yters word je toch schijtziek van
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:StateOfMind @:Ang3l
Grensoverschrijdend gedrag 😱quote:Op zondag 15 juni 2025 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik had minder moeite met Hino-Enma dan de vorige kerenNa 4-5 pogingen ging ze neer
quote:
Ook de Platinum?quote:Op zondag 15 juni 2025 18:07 schreef Drankster het volgende:
Kingdom Come: Deliverance II uitgespeeld.
11/10.
1e keer?quote:Op zondag 15 juni 2025 19:41 schreef Peejtur het volgende:
Vanmiddag TLOU 1 aangeslingerd. Ook wel leuk tot nu toe. Benieuwd naar de rest.
Tijd geleden al eens klein stukje gedaan maar toen kwam er volgens mij een ander spel uit welke ik perse wilde spelen. Dus niet lang.quote:
Dan staat je een mooi en steengoed verhaal te wachtenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:44 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Tijd geleden al eens klein stukje gedaan maar toen kwam er volgens mij een ander spel uit welke ik perse wilde spelen. Dus niet lang.
Ja kan ik wel spelen als kinderen ook erbij zijn. Andere spellen die ik speel niet echt geschikt voor jonge kinderen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan staat je een mooi en steengoed verhaal te wachten
Ook even klaar met Roadcraft?
Nog niet de platinum nee, wel de eerste DLC 100%.quote:Op zondag 15 juni 2025 18:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook de Platinum?
Hoeveel uur op de teller?
Maar absoluut GotY
Al gun ik Clara 33 ook wel wat prijzen
Nice.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nog niet de platinum nee, wel de eerste DLC 100%.
Moet nog wat quest gerelateerde trophies maar die haal ik later wel tijdens een all negative perks hardcore playtrough. 135 uur op de teller nu.
Early Access? Normale release is 19 juni. Ik ga deze zeker even checken op Xbox Game Passquote:
Speel Clara 33 wel op Story mode, wat ik normaliter niet doe.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:53 schreef Peejtur het volgende:
Clair Obscur komt er hier ook denk ik. Als StateOfMind het ook goed vindt ondanks turnbased.
Heb nu nog middelste maar kan altijd veranderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Speel wel op Story mode, wat ik normaliter niet doe.
Ja 2 dagen eerder uit als ie 10¤ extra neerlegt. Al krijg je dan wel de season pass (of battlepassquote:Op maandag 16 juni 2025 09:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Early Access? Normale release is 19 juni. Ik ga deze zeker even checken op Xbox Game Passal is het maar om te zien wat daadwerkelijk het doel (hehe) van het spel is en hoe lang het leuk is om 'een volgend potje' te spelen en wat je tussendoor nog kan verdienen/unlocken. Anders ben ik er snel klaar mee.
TL;DWquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:StateOfMind @:Ang3l
Hou op met mequote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ja dat Sackapatate gedeelte is dus juist waar ik weer op afknapquote:
Zoveel mensen zoveel smaken iddquote:Op maandag 16 juni 2025 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat Sackapatate gedeelte is dus juist waar ik weer op afknap
Zo zie je maar: zoveel mensen, zoveel smaken en meningen.
Gister nog een stuk gespeeld (op normal, niet story) en ik denk dus dat ik hem juist op story ga zetten. Sommige gevechten kom ik makkelik doorheen, andere totaal niet, Kan zijn dat die nog niet nodig zijn of dat het dan een stukje van de area is waar ik nog niet perse hoef te komen.
Over de area's gesproken: mijn god wat vind ik die irritant onoverzichtelijk zeg.
En geen map (ja alleen BUITEN de area's dus, maar niet IN de area en dat zijn soms echt doolhoven).
Ik vind het een erg lastige om doorheen te komen, dit spel
Niet vervelend genoeg om te stoppen.
Niet leuk genoeg om echt naar uit te kijken op een luie bank avond.
Het verhaal vind ik, na een sterk begin, nu ook nog niet om naar huis te schrijven. Het pakt me niet.
Het komt nog steeds niet op stoom (maar misschien ben ik nog niet ver genoeg).
Maar ik zet door (alleen de bewoording al dat ik het doorzetten noem is niet positief voor me).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de game pas echt begint, toen klikte het opeens.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Was het maar zoeen feestquote:Op maandag 16 juni 2025 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Leidinggevende stuk hout/metaal (naar keuze) in de nek leggen.
En voila, vrij![]()
Dus je bent eerst na 5 minuten gestopt en daarna een kwartier later? 🤣quote:Ik ben in mijn 1e poging gestopt halverwege het stadje in het begin, na het 2e gevecht.
Pas toen ik in mijn 2e poging eenmaal het tutorial gedeelte gehad had,
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel smaken idd
De enige reden dat ik deze game op Story speel is mijn aversie tegen turn based (waar anderen turn based weer geweldig vinden, smaak kwestie idd).
Maar zelfs dan zijn die Mime spelers enorme damage sponges.
En die Petanks zijn me ook nog niet gelukt.
Dat onoverzichtelijke vind ik juist weer tof, lekker alles exploreren en ontdekken.
Ik ben in mijn 1e poging gestopt halverwege het stadje in het begin, na het 2e gevecht.
Pas toen ik in mijn 2e poging eenmaal het tutorial gedeelte gehad had,Ik ben nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de game pas echt begint, toen klikte het opeens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind nog steeds het verhaal, na een goede start, niet echt "uit de verf komen" Hue hue hue
En die explore modus vind ik prima, maar de gebieden zijn zo donker en vol bochten en kronkels (en dus onoverzichtelijk) dat ik tig keer in rondjes loop en de weg kwijt ben. Dat vond ik in dat verfkast dorp al vreselijk.En als je danvoor de 5e x in dezelfde area komt en de vijanden zijn weer eens gerespawned, dan vind ik t onderhand op grinden voor XP lijken. En als ik ERGENS een hekel aan heb...........
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu:Dat is nog niks vergeleken met Dark Souls en Bloodborne, waar je complete gebieden kunt missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind nog steeds het verhaal, na een goede start, niet echt "uit de verf komen" Hue hue hue
En die explore modus vind ik prima, maar de gebieden zijn zo donker en vol bochten en kronkels (en dus onoverzichtelijk) dat ik tig keer in rondjes loop en de weg kwijt ben. Dat vond ik in dat verfkast dorp al vreselijk.En als je danvoor de 5e x in dezelfde area komt en de vijanden zijn weer eens gerespawned, dan vind ik t onderhand op grinden voor XP lijken. En als ik ERGENS een hekel aan heb...........
Al heb ik me gisteren wel rotgezocht om bij de Lampmaster te komen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Tussen mijn eerste poging, waarbij ik de game meh vond, en mijn huidige playrhrough zitten 2 tot 3 weken ongeveer.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Maar @:StateofMind
[..]
Dus je bent eerst na 5 minuten gestopt en daarna een kwartier later? 🤣
Ergens vind ik dat wel gaaf, dat je echt zelf op onderzoek uit moet gaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met Dark Souls en Bloodborne, waar je complete gebieden kunt missen.
Al heb ik me gisteren wel rotgezocht om bij de Lampmaster te komen.
In de tutorial zeggen meh dan vind ik idd dat je veels te snel van stapel vent gelopenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tussen mijn eerste poging, waarbij ik de game meh vond, en mijn huidige playrhrough zitten 2 tot 3 weken ongeveer.
Ik hou niet van me rot zoeken en dan dus rondjes aan het lopen ben, ZEKER niet als ik dan de hele tijd dezelfde vijand tegenkom die ik net 3 minuten eerder al verslagen heb (met of zonder moeite). Dan wordt het echt repetitief.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met Dark Souls en Bloodborne, waar je complete gebieden kunt missen.
Rondjes lopenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van me rot zoeken en dan dus rondjes aan het lopen ben, ZEKER niet als ik dan de hele tijd dezelfde vijand tegenkom die ik net 3 minuten eerder al verslagen heb (met of zonder moeite). Dan wordt het echt repetitief.
Dark Souls en Bloodborne is dan ook sowieso niks voor mij, dat weet ik
Elk rondje denk ik: wat gaat me nu omleggen?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rondjes lopen
Elk rondje is anders
Misschien moet ik er techno of gabber bij draaien en dit in m'n achterhoofd houdenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rondjes lopen
Elk rondje is anders
Ik ga denk ik vanavond ook nog ff verder.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
Nu rondje lopen met de hond, wat te eten naar binnen schuiven en dan weer Clara 33 uit de stal halen
Ik ben gestopt vanwege de turn based combat, maar omdat iedereen en z'n moeder er zo lyrisch over was heb ik het een nieuwe kans gegeven, en zoals gezegd klikte het op een gegeven moment, ondanks de combatquote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In de tutorial zeggen meh dan vind ik idd dat je veels te snel van stapel vent gelopen
Oef.quote:
Ach, toch nog hoop 4 en 5 sterrenquote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 31 maart 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
80 of lager metacritic
mark my words
Alsof het echt slechter is dan Gollumquote:
Gollum 33quote:Op maandag 16 juni 2025 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof het echt slechter is dan Gollum
Cmon
Skull & bones net zo goed, ook echt zo'n waardeloos kutspel
Maargoed die kregen allemaal hogere cijfers afaik
En?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja 2 dagen eerder uit als ie 10¤ extra neerlegt. Al krijg je dan wel de season pass (of battlepasse) erbij
Normaal heb ik daar echt een schijthekel aan maar fuck it, spel is niet duur. 25¤ voor de basisgame en 35¤ voor de 'pro' editie.
They got me
Nu nog 3 uur op werk
Thuis inmiddels, mag ik hopenquote:
Spel is in principe supergoed, ik vind wel dat er sinds de vorige beta ineens rare desync en lagmomenten zijn bijgekomen die ik eerst nooit had. En andere mensen hebben daar ook last van. Super irritant. pak je de bal af van iemand 1sec later is die achter je met de balquote:
Ik ben gisteren ook bij Act 2 aangekomen, en nu denk ik "Ah, we gaan ergens naar toe".quote:Op zondag 15 juni 2025 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Boh, dat einde van Act 1![]()
![]()
![]()
Wat een kneiter van een game
Als dit hun 1e game is, gemaakt met 30 man en een (neem ik aan) beperkt budget, dan ben ik reuze benieuwd naar hun volgende game.
Ex-Ubisoft mensen.
Deze game laat zien wat er mogelijk is als niet het geld en de aandeelhouders leidend zijn, maar passie en creativiteit.
Absolute aanrader, ook als je niet van turn based houdt zoals ik.
Ik zeg niet waar we naartoe gaan, maar neem je zwemkleding meequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook bij Act 2 aangekomen, en nu denk ik "Ah, we gaan ergens naar toe".
Ik wist niet eens dat ik die moest vindenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Ik had juist nadat ik die stenen verzameld had (in datzelfde stuk als waar je naar de Lampmaster gaat) geen idee hoe ik verder moest gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik die moest vindenen toen was ie er ineens en herinnerde ik me deze post.
Hij schiet dan wel ineens in een verhaal en hoppa naar Akte 2, dus de dingen waar ik mee bezig was (stenen verzamelen voor zo'n nevron) heb ik nu niet kunnen doen. Maar wie weet kaan ik weer een x terug.
Nou, dat is dus VAAK mijn probleem. De gebieden zijn donker, kronkelig en onoverzichtelijk. Dus het is zo makkelijk om maar doelloos rond te blijven dwalen (en dan 6x dezelfde respawn te krijgen). Nu ha dik met die lampmaster dus geluk denk ik. Ineens was ie erquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had juist nadat ik die stenen verzameld had (in datzelfde stuk als waar je naar de Lampmaster gaat) geen idee hoe ik verder moest gaan.
Pas na een tijdje rondjes lopen zag ik dat stuk richting Lampie.
O ja, fast travelquote:En als het goed is kun je bij elke vlag fast travelen.
1e Steen zie je zo, dat lichtblauwe kristal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is dus VAAK mijn probleem. De gebieden zijn donker, kronkelig en onoverzichtelijk. Dus het is zo makkelijk om maar doelloos rond te blijven dwalen (en dan 6x dezelfde respawn te krijgen). Nu ha dik met die lampmaster dus geluk denk ik. Ineens was ie erEn ik dacht: Wie de fuck ben jij? O wacht, die naam ken ik van jou
Ik heb bv maar 1 steen gevonden, zag de rest echt niet. Kon wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver afdalen maar dan zat er een boss die ik niet aankon
[..]
O ja, fast travelDat heb ik nog geen enkele keer gedaan. Helemaal vergeten.
De gevechten zijn ook nog eens sneller overquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:41 schreef Drankster het volgende:
Tevens haten op parry omdat je zelf gewoon te traag van begrip bent.![]()
Ja die eerste heb ik dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1e Steen zie je zo, dat lichtblauwe kristal.
De 2e zit naast zo'n touw naar beneden, dan komt er een vijand tevoorschijn.
De 3e krijg je nadat je die baas verslagen hebt
Speel je Clair Obsure 33 ook dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De gevechten zijn ook nog eens sneller over
Gewoon op driehoekje drukken als hij je bijna raakt.
Zo lastig is het niet
Ja ik heb het gespeeld sorry als ik de button niet meer weetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speel je Clair Obsure 33 ook dan?
(denk t niet, want het is geen driehoekje voor parry).
Ga t dan eerst maar eens doen, en dan mag je me daarna vertellen hoe simpel de parry daar is.
Zijn niet voor niets patches gemaakt om de timing windowd te vergroten
nouja dat zegt ook weinigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Zijn niet voor niets patches gemaakt om de timing windowd te vergroten
Kijk de video's van Ongbal maar eens, die is een GOD in Sekiro.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
Sekiro parry god
25 miljoen tegenwoordig klein budgetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand hier The Alters al gespeeld?
Kreeg goede kritieken.
Ook van een nieuwe kleine studio (oa ex CDPR) en een klein budget van circa 25 miljoen.
Zag dat ie recent ook aan Game Pass is toegevoegd, dus ik ga die zeker eens proberen binnenkort.
Armoedzaaierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
25 miljoen tegenwoordig klein budget
Even snel opgezocht, maar is tegenwoordig blijkbaar een klein budget.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
25 miljoen tegenwoordig klein budget
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |