Oef.quote:
Ach, toch nog hoop 4 en 5 sterrenquote:
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 31 maart 2025 20:50 schreef Evangelion het volgende:
[..]
80 of lager metacritic
mark my words
Alsof het echt slechter is dan Gollumquote:
Gollum 33quote:Op maandag 16 juni 2025 20:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Alsof het echt slechter is dan Gollum
Cmon
Skull & bones net zo goed, ook echt zo'n waardeloos kutspel
Maargoed die kregen allemaal hogere cijfers afaik
En?quote:Op maandag 16 juni 2025 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja 2 dagen eerder uit als ie 10¤ extra neerlegt. Al krijg je dan wel de season pass (of battlepasse) erbij
Normaal heb ik daar echt een schijthekel aan maar fuck it, spel is niet duur. 25¤ voor de basisgame en 35¤ voor de 'pro' editie.
They got me
Nu nog 3 uur op werk
Thuis inmiddels, mag ik hopenquote:
Spel is in principe supergoed, ik vind wel dat er sinds de vorige beta ineens rare desync en lagmomenten zijn bijgekomen die ik eerst nooit had. En andere mensen hebben daar ook last van. Super irritant. pak je de bal af van iemand 1sec later is die achter je met de balquote:
Ik ben gisteren ook bij Act 2 aangekomen, en nu denk ik "Ah, we gaan ergens naar toe".quote:Op zondag 15 juni 2025 21:50 schreef StateOfMind het volgende:
Boh, dat einde van Act 1![]()
![]()
![]()
Wat een kneiter van een game
Als dit hun 1e game is, gemaakt met 30 man en een (neem ik aan) beperkt budget, dan ben ik reuze benieuwd naar hun volgende game.
Ex-Ubisoft mensen.
Deze game laat zien wat er mogelijk is als niet het geld en de aandeelhouders leidend zijn, maar passie en creativiteit.
Absolute aanrader, ook als je niet van turn based houdt zoals ik.
Ik zeg niet waar we naartoe gaan, maar neem je zwemkleding meequote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook bij Act 2 aangekomen, en nu denk ik "Ah, we gaan ergens naar toe".
Ik wist niet eens dat ik die moest vindenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
Al heb ik me gisteren wel rotgezocht om bij de Lampmaster te komen.
Ik had juist nadat ik die stenen verzameld had (in datzelfde stuk als waar je naar de Lampmaster gaat) geen idee hoe ik verder moest gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik die moest vindenen toen was ie er ineens en herinnerde ik me deze post.
Hij schiet dan wel ineens in een verhaal en hoppa naar Akte 2, dus de dingen waar ik mee bezig was (stenen verzamelen voor zo'n nevron) heb ik nu niet kunnen doen. Maar wie weet kaan ik weer een x terug.
Nou, dat is dus VAAK mijn probleem. De gebieden zijn donker, kronkelig en onoverzichtelijk. Dus het is zo makkelijk om maar doelloos rond te blijven dwalen (en dan 6x dezelfde respawn te krijgen). Nu ha dik met die lampmaster dus geluk denk ik. Ineens was ie erquote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik had juist nadat ik die stenen verzameld had (in datzelfde stuk als waar je naar de Lampmaster gaat) geen idee hoe ik verder moest gaan.
Pas na een tijdje rondjes lopen zag ik dat stuk richting Lampie.
O ja, fast travelquote:En als het goed is kun je bij elke vlag fast travelen.
1e Steen zie je zo, dat lichtblauwe kristal.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat is dus VAAK mijn probleem. De gebieden zijn donker, kronkelig en onoverzichtelijk. Dus het is zo makkelijk om maar doelloos rond te blijven dwalen (en dan 6x dezelfde respawn te krijgen). Nu ha dik met die lampmaster dus geluk denk ik. Ineens was ie erEn ik dacht: Wie de fuck ben jij? O wacht, die naam ken ik van jou
Ik heb bv maar 1 steen gevonden, zag de rest echt niet. Kon wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel ver afdalen maar dan zat er een boss die ik niet aankon
[..]
O ja, fast travelDat heb ik nog geen enkele keer gedaan. Helemaal vergeten.
De gevechten zijn ook nog eens sneller overquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:41 schreef Drankster het volgende:
Tevens haten op parry omdat je zelf gewoon te traag van begrip bent.![]()
Ja die eerste heb ik dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1e Steen zie je zo, dat lichtblauwe kristal.
De 2e zit naast zo'n touw naar beneden, dan komt er een vijand tevoorschijn.
De 3e krijg je nadat je die baas verslagen hebt
Speel je Clair Obsure 33 ook dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De gevechten zijn ook nog eens sneller over
Gewoon op driehoekje drukken als hij je bijna raakt.
Zo lastig is het niet
Ja ik heb het gespeeld sorry als ik de button niet meer weetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Speel je Clair Obsure 33 ook dan?
(denk t niet, want het is geen driehoekje voor parry).
Ga t dan eerst maar eens doen, en dan mag je me daarna vertellen hoe simpel de parry daar is.
Zijn niet voor niets patches gemaakt om de timing windowd te vergroten
nouja dat zegt ook weinigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:10 schreef Ang3l het volgende:
Zijn niet voor niets patches gemaakt om de timing windowd te vergroten
Kijk de video's van Ongbal maar eens, die is een GOD in Sekiro.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
Sekiro parry god
Bekijk deze YouTube-video
25 miljoen tegenwoordig klein budgetquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand hier The Alters al gespeeld?
Kreeg goede kritieken.
Ook van een nieuwe kleine studio (oa ex CDPR) en een klein budget van circa 25 miljoen.
Zag dat ie recent ook aan Game Pass is toegevoegd, dus ik ga die zeker eens proberen binnenkort.
Armoedzaaierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
25 miljoen tegenwoordig klein budget
Even snel opgezocht, maar is tegenwoordig blijkbaar een klein budget.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
25 miljoen tegenwoordig klein budget
Schijnbaar nietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:34 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd of we deze week die Red Dead Redemption 2-update/next gen versie/Switch 2-aankondiging krijgen.
4K en 60FPS mag echt wel nu. Switch 2 handheld modus 1080P met 30FPS.
Die heb ik toevallig eergister op mn wishlist gezet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef StateOfMind het volgende:
Iemand hier The Alters al gespeeld?
Kreeg goede kritieken.
Ook van een nieuwe kleine studio (oa ex CDPR) en een klein budget van circa 25 miljoen.
Zag dat ie recent ook aan Game Pass is toegevoegd, dus ik ga die zeker eens proberen binnenkort.
Grappige wezentjes zijn datquote:Op woensdag 18 juni 2025 13:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die Kodama's zoeken is ook af en toe een gedoe
Ja, schattigquote:
Dat de teksten van Rob Wiethoff over iets heel anders ging was toch al vanaf het eerste moment duidelijk? Een VA met op zijn best een paar duizend kijkers gaat natuurlijk geen aankondigingen doen over de game zelf. Het is de leak van NateTheHate die dingen doet vermoeden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 09:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Schijnbaar niet
https://www.google.com/ur(...)nQBzAGz6OmhVyg21_vnO
Meerdere va's oa Charles hadden iets geteased thoquote:Op donderdag 19 juni 2025 07:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat de teksten van Rob Wiethoff over iets heel anders ging was toch al vanaf het eerste moment duidelijk? Een VA met op zijn best een paar duizend kijkers gaat natuurlijk geen aankondigingen doen over de game zelf. Het is de leak van NateTheHate die dingen doet vermoeden.
Ja, waarschijnlijk een short film of een novel of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Meerdere va's oa Charles hadden iets geteased tho
quote:
Dat weet dus niemand waar het wel over gaat.quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk een short film of een novel of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |