Speel Clara 33 wel op Story mode, wat ik normaliter niet doe.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:53 schreef Peejtur het volgende:
Clair Obscur komt er hier ook denk ik. Als StateOfMind het ook goed vindt ondanks turnbased.
Heb nu nog middelste maar kan altijd veranderen.quote:Op maandag 16 juni 2025 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Speel wel op Story mode, wat ik normaliter niet doe.
Ja 2 dagen eerder uit als ie 10¤ extra neerlegt. Al krijg je dan wel de season pass (of battlepassquote:Op maandag 16 juni 2025 09:08 schreef IsItMeOrYou het volgende:
[..]
Early Access? Normale release is 19 juni. Ik ga deze zeker even checken op Xbox Game Passal is het maar om te zien wat daadwerkelijk het doel (hehe) van het spel is en hoe lang het leuk is om 'een volgend potje' te spelen en wat je tussendoor nog kan verdienen/unlocken. Anders ben ik er snel klaar mee.
TL;DWquote:Op zondag 15 juni 2025 08:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:StateOfMind @:Ang3l
Hou op met mequote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:02 schreef StateOfMind het volgende:
Geruchten over mogelijk een 3e uitbreiding voor The Witcher 3 😱
https://www.4gamers.be/ni(...)jk-derde-uitbreiding
Ja dat Sackapatate gedeelte is dus juist waar ik weer op afknapquote:
Zoveel mensen zoveel smaken iddquote:Op maandag 16 juni 2025 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat Sackapatate gedeelte is dus juist waar ik weer op afknap
Zo zie je maar: zoveel mensen, zoveel smaken en meningen.
Gister nog een stuk gespeeld (op normal, niet story) en ik denk dus dat ik hem juist op story ga zetten. Sommige gevechten kom ik makkelik doorheen, andere totaal niet, Kan zijn dat die nog niet nodig zijn of dat het dan een stukje van de area is waar ik nog niet perse hoef te komen.
Over de area's gesproken: mijn god wat vind ik die irritant onoverzichtelijk zeg.
En geen map (ja alleen BUITEN de area's dus, maar niet IN de area en dat zijn soms echt doolhoven).
Ik vind het een erg lastige om doorheen te komen, dit spel
Niet vervelend genoeg om te stoppen.
Niet leuk genoeg om echt naar uit te kijken op een luie bank avond.
Het verhaal vind ik, na een sterk begin, nu ook nog niet om naar huis te schrijven. Het pakt me niet.
Het komt nog steeds niet op stoom (maar misschien ben ik nog niet ver genoeg).
Maar ik zet door (alleen de bewoording al dat ik het doorzetten noem is niet positief voor me).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de game pas echt begint, toen klikte het opeens.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Was het maar zoeen feestquote:Op maandag 16 juni 2025 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Leidinggevende stuk hout/metaal (naar keuze) in de nek leggen.
En voila, vrij![]()
Dus je bent eerst na 5 minuten gestopt en daarna een kwartier later? 🤣quote:Ik ben in mijn 1e poging gestopt halverwege het stadje in het begin, na het 2e gevecht.
Pas toen ik in mijn 2e poging eenmaal het tutorial gedeelte gehad had,
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zoveel mensen zoveel smaken idd
De enige reden dat ik deze game op Story speel is mijn aversie tegen turn based (waar anderen turn based weer geweldig vinden, smaak kwestie idd).
Maar zelfs dan zijn die Mime spelers enorme damage sponges.
En die Petanks zijn me ook nog niet gelukt.
Dat onoverzichtelijke vind ik juist weer tof, lekker alles exploreren en ontdekken.
Ik ben in mijn 1e poging gestopt halverwege het stadje in het begin, na het 2e gevecht.
Pas toen ik in mijn 2e poging eenmaal het tutorial gedeelte gehad had,Ik ben nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en de game pas echt begint, toen klikte het opeens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind nog steeds het verhaal, na een goede start, niet echt "uit de verf komen" Hue hue hue
En die explore modus vind ik prima, maar de gebieden zijn zo donker en vol bochten en kronkels (en dus onoverzichtelijk) dat ik tig keer in rondjes loop en de weg kwijt ben. Dat vond ik in dat verfkast dorp al vreselijk.En als je danvoor de 5e x in dezelfde area komt en de vijanden zijn weer eens gerespawned, dan vind ik t onderhand op grinden voor XP lijken. En als ik ERGENS een hekel aan heb...........
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 16 juni 2025 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben nu:Dat is nog niks vergeleken met Dark Souls en Bloodborne, waar je complete gebieden kunt missen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vind nog steeds het verhaal, na een goede start, niet echt "uit de verf komen" Hue hue hue
En die explore modus vind ik prima, maar de gebieden zijn zo donker en vol bochten en kronkels (en dus onoverzichtelijk) dat ik tig keer in rondjes loop en de weg kwijt ben. Dat vond ik in dat verfkast dorp al vreselijk.En als je danvoor de 5e x in dezelfde area komt en de vijanden zijn weer eens gerespawned, dan vind ik t onderhand op grinden voor XP lijken. En als ik ERGENS een hekel aan heb...........
Al heb ik me gisteren wel rotgezocht om bij de Lampmaster te komen.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Tussen mijn eerste poging, waarbij ik de game meh vond, en mijn huidige playrhrough zitten 2 tot 3 weken ongeveer.quote:Op maandag 16 juni 2025 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
Maar @:StateofMind
[..]
Dus je bent eerst na 5 minuten gestopt en daarna een kwartier later? 🤣
Ergens vind ik dat wel gaaf, dat je echt zelf op onderzoek uit moet gaan.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met Dark Souls en Bloodborne, waar je complete gebieden kunt missen.
Al heb ik me gisteren wel rotgezocht om bij de Lampmaster te komen.
In de tutorial zeggen meh dan vind ik idd dat je veels te snel van stapel vent gelopenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tussen mijn eerste poging, waarbij ik de game meh vond, en mijn huidige playrhrough zitten 2 tot 3 weken ongeveer.
Ik hou niet van me rot zoeken en dan dus rondjes aan het lopen ben, ZEKER niet als ik dan de hele tijd dezelfde vijand tegenkom die ik net 3 minuten eerder al verslagen heb (met of zonder moeite). Dan wordt het echt repetitief.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is nog niks vergeleken met Dark Souls en Bloodborne, waar je complete gebieden kunt missen.
Al heb ik me gisteren wel rotgezocht om bij de Lampmaster te komen.
Rondjes lopenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou niet van me rot zoeken en dan dus rondjes aan het lopen ben, ZEKER niet als ik dan de hele tijd dezelfde vijand tegenkom die ik net 3 minuten eerder al verslagen heb (met of zonder moeite). Dan wordt het echt repetitief.
Dark Souls en Bloodborne is dan ook sowieso niks voor mij, dat weet ik
Elk rondje denk ik: wat gaat me nu omleggen?quote:Op maandag 16 juni 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rondjes lopen
Elk rondje is anders
Misschien moet ik er techno of gabber bij draaien en dit in m'n achterhoofd houdenquote:Op maandag 16 juni 2025 15:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Rondjes lopen
Elk rondje is anders
Ik ga denk ik vanavond ook nog ff verder.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:59 schreef StateOfMind het volgende:
Nu rondje lopen met de hond, wat te eten naar binnen schuiven en dan weer Clara 33 uit de stal halen
Ik ben gestopt vanwege de turn based combat, maar omdat iedereen en z'n moeder er zo lyrisch over was heb ik het een nieuwe kans gegeven, en zoals gezegd klikte het op een gegeven moment, ondanks de combatquote:Op maandag 16 juni 2025 15:23 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
In de tutorial zeggen meh dan vind ik idd dat je veels te snel van stapel vent gelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |