Ook PS5quote:Op dinsdag 10 juni 2025 23:25 schreef -CRASH- het volgende:
[..]![]()
Nog mooier is als je met de mule en de 10 beams 3 omflikkert.
Maar gelukkig is de Zikz 612 er voor de redding.
waar speel je op? ikzelf op de PS5
Dat lijkt me niet aangezien die op een pc met een 3070 (de mijne) gewoon 60fps aantikt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 08:15 schreef StateOfMind het volgende:
De PS5 versie schijnt nog de beste/minst erge versie te zijn.
Het is geen 'gedrocht'.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou watchdogs is beter dan dit gedrogt
Bugs/glitches zijn grappig maar niet erg, dat heeft elke (open world) game.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is geen 'gedrocht'.
Het is een middelmatige game.
Het is ook de eerste game van deze studio. Waarom had je verwacht dat het op niveau zou zijn van een Watch Dogs? Waar Ubisoft jarenlang aan heeft gewerkt met meerdere teams van wel 6000 mensen ofzo.
Ja prima. Ik geniet ook vaak genoeg van een 6 of 7. Maar ik denk niet dat "een 7 na patches" voldoende is voor een tweede game van deze dev.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
Daar is niet zoveels shady aan, dat gebeurt echt tering vaak. Je doet net alsof andere publishers dit niet doen.
En nogmaals, dit spel is echt niet slechter dan een Gollum of King Kong. Dit spel heeft een redelijk goed verhaal (tot nu toe, 2 uur gespeeld). De gameplay is ehh, het schieten is OK met de haptic feedback. Ik speel wel op pc dus tik rond de 40/50 fps aan met mijn 3070 en 5700x.
Het rijden vind ik zelf het meest vermakelijke. En het ziet er met vlagen best goed uit.
Ja ik zou het een 5/6 geven. Misschien na wat patches is het een 7.
Waarom hebben we t hier over middelmatige games?quote:
Naar wat ik heb gehoord was het niet eens perse woke maar gewoon fucking gaar. Die kutcharacters hadden al vanaf de aankondiging geen zin in, wij allemaal de devs roepen via twitter van yo wtf dit is niet saints rowquote:Op woensdag 11 juni 2025 14:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het nog steeds wel verdrietig dat Volition zichzelf de nek heeft omgedraaid met die laatste Saints Row game. Get woke, go broke, I guess. Deel 1 en 2 waren echt briljant destijds, vooral de multiplayer.
Echt niemand zit hier op te wachten. Het is BioWare, een EA studio, wat verwacht je? Ze maken al meer dan 10 geen goede games meer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 15:35 schreef Evangelion het volgende:
big news !!11 slechte game is slecht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het is de devs hun eerste spel
Zoals ik al zei ik verwacht veel 7's
Tenminste geen liveservice schijt maar een singleplayer 15, uur singleplayer game. Ik blijf optimistisch
Als ik de berichten online zo lees dan geeft me dit Cyberpunk 2077 vibes. Alsof de game industrie nog steeds niet geleerd heeft om geen onspeelbare half afgewerkte games de markt op te brengen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 22:26 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Nou watchdogs is beter dan dit gedrogt
Noice.quote:
De apology please be patient tweet is uitquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Als ik de berichten online zo lees dan geeft me dit Cyberpunk 2077 vibes. Alsof de game industrie nog steeds niet geleerd heeft om geen onspeelbare half afgewerkte games de markt op te brengen.
quote:Dear Community,
A heartfelt thank you to all our day-one players. We know the launch of MindsEye hasn’t been without its challenges for some of you.
Right now, our top priority is game performance. We understand that the requirements are high and have limited the experience for many of you, and for this, we sincerely apologize.
Improving performance across all devices is our immediate focus. A patch that begins our commitment to address this is scheduled for the end of this week on PC, which will also roll out to consoles as soon as possible.
This upcoming hotfix will include:
Initial CPU and GPU performance improvements, along with memory optimizations.
Reduced difficulty for the CPR mini-game.
A new setting to disable or modify Depth of Field.
A fix for an issue with missing controls for the MineHunter and Run Dungeon mini-games.
Pop-up warnings for PCs that have Hardware Accelerated GPU Scheduling disabled, and PCs with CPUs that have potential crash issues.
This will be the first in a series of updates aimed at enhancing your experience, and we’ll continue to share regular information.
For our Steam players, we're excited to confirm that Build.MindsEye is now fully accessible. We can't wait to see what you create. We're also actively resolving any missing DLC entitlements - they'll be automatically added to your account as soon as possible.
Important note: All players on PC, Xbox, and PlayStation will receive all the latest patches when connected to the internet. Please ensure your game is updated regularly to enjoy the benefits of the latest improvements.
Please keep sharing your thoughts on your preferred platforms, including our support channels, Discord, Reddit, and through direct messages on social media. We read every single comment - yes, even the tough ones.
Thank you again for your incredible support. This is just the start of a long-term vision to make MindsEye the best possible game for you.
The MindsEye Team
Cyberpunk 2077 kwam van een enorm hoog geprijsde studio.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Als ik de berichten online zo lees dan geeft me dit Cyberpunk 2077 vibes. Alsof de game industrie nog steeds niet geleerd heeft om geen onspeelbare half afgewerkte games de markt op te brengen.
Omdat de man achter deze studio Leslie Benzies is misschien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 kwam van een enorm hoog geprijsde studio.
Dit is een nieuwkomer op de markt, geen idee waarom mensen daar uberhaupt echt hoge verwachtingen van hadden?
De naam Leslie Benzies zal ook wel een rol gespeeld hebben in de verwachtingen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cyberpunk 2077 kwam van een enorm hoog geprijsde studio.
Dit is een nieuwkomer op de markt, geen idee waarom mensen daar uberhaupt echt hoge verwachtingen van hadden?
GMTAquote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat de man achter deze studio Leslie Benzies is misschien.
quote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ik heb veel respect voor die man maar 1 man maakt geen gamequote:Op woensdag 11 juni 2025 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was een vermakelijke en leuke game onder aan de streepquote:Op woensdag 11 juni 2025 23:23 schreef superniger het volgende:
Platinum behaald in Dragon age Veilguard.
8/10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |