abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217898489
Paar uur voor de release en de enige officiele mindseye gameplay video is van jorraptor lol. Gesponsorde video, dus zegt niks.
Ik hoop echt op een absolute trainwreck.

Ik luister nog liever naar nagels op een krijtbord dan deze stem.
Bekijk deze YouTube-video
pi_217898537
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:36 schreef Evangelion het volgende:
Paar uur voor de release en de enige officiele mindseye gameplay video is van jorraptor lol. Gesponsorde video, dus zegt niks.

Meerdere mensen die de game al gespeeld hebben, zowel bekende YouTubers op uitnodiging van, maar ook gewone mensen die al de disc versie hebben.

En de algehele consensus is dat de game, zoals die nú is (met wel wat patches, maar nog niet de grote day one patch) vermakelijk/leuk is en potentie heeft, maar nog steeds veel bugs heeft en eigenlijk te vroeg wordt uitgebracht.

Ik volg de game sowieso met interesse, maar wacht iig de reviews af voor wat betreft de performance en bugs.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217898558
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Meerdere mensen die de game al gespeeld hebben, zowel bekende YouTubers op uitnodiging van, maar ook gewone mensen die al de disc versie hebben.

En de algehele consensus is dat de game, zoals die nú is (met wel wat patches, maar nog niet de grote day one patch) vermakelijk/leuk is en potentie heeft, maar nog steeds veel bugs heeft en eigenlijk te vroeg wordt uitgebracht.

Ik volg de game sowieso met interesse, maar wacht iig de reviews af voor wat betreft de performance en bugs.
Er zijn nogal wat red flags, maar het ziet er ook weer niet super slecht uit.
Het zou me niet verbazen dat het flopt en de studio wordt opgeheven voordat ze aan de roadmap beginnen. Maar kan net zo goed een bescheiden succesje worden.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 00:29:28 #104
194233 Friday12
Originele kloon
pi_217898670
quote:

Soms moeten youtubers eens doorhebben less is more. Zoals hou gewoon ff je bek en show de video _O-
pi_217898680
Ach hij verdient een goede boterham met zijn video's, ondanks zijn stonecoal Engish, dus het zal hem een (boterham)worst wezen :Y)
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 07:27:13 #106
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217898907
quote:

Waarom dude? We roepen allemaal sat we meer toffe AA games moeten, krijgen we er een zit iedereen erop te haten.

Het moet schijnbaar allemaal niveautje GTA 6 zijn
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:53:37 #107
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217899624
Oef. Ik weet t nog niet met Expedition 33.
Denk je een serieuze europese RPG te pakken te hebben, kom je in een dorp met kwast wezentjes en brabbel taal -O-
Ik heb echt een tyfus hekel aan de zogenaamd schattige en grappige karakters in een JRPG (pleur op met je moogles!), en nou zit het hier ook al in.

:{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217900083
Gewoon schilders die ladderzat wat brabbelen :Y
A murky, forgotten land.
pi_217900097
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Denk je een serieuze europese RPG te pakken te hebben, kom je in een dorp met kwast wezentjes en brabbel taal -O-
Ik heb echt een tyfus hekel aan de zogenaamd schattige en grappige karakters in een JRPG (pleur op met je moogles!), en nou zit het hier ook al in.

rude, kupo
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 11:02:51 #110
447051 crew  Peejtur
pi_217900140
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2025 23:58 schreef StateOfMind het volgende:
Toch wel 2 kleine en 1 groot kritiekpuntjes vwb Roadcraft.

Het tempo en de snelheid van de voertuigen mag wel wat hoger, veel te traag nu.
Het is dan wel een sim, en in het echt gaan sommige van die voertuigen nou eenmaal heel langzaam.
Maar qua gameplay mag het wel iets sneller, hoop dat ze dat snel aanpassen bij een update.

Het 2e is dat het fijn zou zijn als er voor een asfalt klus, de AI alle 4 benodigde voertuigen kan vervoeren naar de plek.
Nu moet je alle voertuigen een voor een zelf vervoeren, en sommigen zijn erg traag.
He wel een dieplader met plek voor 2 voertuigen unlocked, maar dat blijft traag.
In het echt hoef je ook niet zelf tig voertuigen te vervoeren in je eentje :P

Maar het meest irritante en tijdverspillende is de AI als je routes moet plotten.
En hoe nauwkeurig je ook bent, op het kleinste kiezelsteentje lopen de AI trucks vast, wat verschrikkelijk veel tijd verspilt :{w :(

Verder een topgame ^O^

@:Peejtur :7
Niks aan toe te voegen. Die AI is zoooo dom. Knalt overal tegenaan terwijl er ruimte genoeg is. Dit is het grootste irritatiepunt. Verder idd de traagheid. Heb er nu 18 uur inzitten. Verder wel verslavend maar traag.
pi_217900209
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:02 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Niks aan toe te voegen. Die AI is zoooo dom. Knalt overal tegenaan terwijl er ruimte genoeg is. Dit is het grootste irritatiepunt. Verder idd de traagheid. Heb er nu 18 uur inzitten. Verder wel verslavend maar traag.
Als je eenmaal, vanaf de 3e map, Construction Depots kunt openen, kun je veel geld verdienen met geel oplichtende loot te verkopen (die grote wielen en banden en vorkheftrucks).

Heb dat gisteren vooral gedaan en heb nu mijn meest gebruikte voertuigen geupgrade van Rusty naar de eerstvolgende mogelijkheid.

En op Sunken speel je op een gegeven moment ook een heavy duty vrachtwagen met dieplader vrij, waardoor je per keer 2 voertuigen kunt vervoeren ipv 1 *O*
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 11:58:41 #112
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_217900532
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 10:56 schreef StateOfMind het volgende:
Gewoon schilders die ladderzat wat brabbelen :Y
Ik vind ze bloedirritant.
Gelukkig ben ik weer weg uit dat dorp.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_217904525
Ik heb zin in die nieuwe resident evil. Ziet er ziek uit, en terug naar raccoon city dat nu in puin ligt.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 juni 2025 @ 19:31:52 #114
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_217904547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:28 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik heb zin in die nieuwe resident evil. Ziet er ziek uit, en terug naar raccoon city dat nu in puin ligt.
Werd tijd dat ze die setting eens gebruikten.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_217904566
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:53 schreef Ang3l het volgende:

Het word nog veel maffer iets verder op. Maar zet door, die game doet dingen die je niet verwacht. Verder zeg ik niks want ik wil niet spoileren.
pi_217904633
quote:

Het is dan wel een sim, en in het echt gaan sommige van die voertuigen nou eenmaal heel langzaam.
Maar qua gameplay mag het wel iets sneller, hoop dat ze dat snel aanpassen bij een update.

Het 2e is dat het fijn zou zijn als er voor een asfalt klus, de AI alle 4 benodigde voertuigen kan vervoeren naar de plek.
Nu moet je alle voertuigen een voor een zelf vervoeren, en sommigen zijn erg traag.
He wel een dieplader met plek voor 2 voertuigen unlocked, maar dat blijft traag.

Maar het meest irritante en tijdverspillende is de AI als je routes moet plotten.
En hoe nauwkeurig je ook bent, op het kleinste kiezelsteentje lopen de AI trucks vast, wat verschrikkelijk veel tijd verspilt :{w :(

Verder een topgame ^O^

quote:

Verder een topgame ^O^

Vergeleken met snowrunner vind ik de auto's iets minder chill/ realistisch rijden.

Had het idee dat je daar echt moest worstelen met de elementen en hier een beetje over het moeras glijdt ipv rijden.
Hell To The Liars
pi_217904728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:41 schreef Droopie het volgende:

[..]
[..]
Vergeleken met snowrunner vind ik de auto's iets minder chill/ realistisch rijden.

Had het idee dat je daar echt moest worstelen met de elementen en hier een beetje over het moeras glijdt ipv rijden.
Vind dat persoonlijk niet heel erg, en veel terreinen zijn ook hier heel lastig tot niet begaanbaar.

Waar zit jij nu?

Heb er nu 38 uur in zitten, en heb de 3e map (Incommunicado) op 57%
En ben toen naar de 4e map (Sunken) gegaan en heb die op 39% nu.

In Sunken speel je sowieso een aantal hele leuke en nuttige voertuigen vrij, waar je de rest van de game veel profijt van hebt.

In juli schijnt er een Hard Mode te komen, en dan kun je het voor jezelf net zo lastig maken als je wil.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 19:55:25 #118
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_217904781
Mindseye lijkt vooral op Watch Dogs, niet heel spectaculair.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 20:40:10 #119
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_217905173
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is de devs hun eerste spel

Zoals ik al zei ik verwacht veel 7's

Tenminste geen liveservice schijt maar een singleplayer 15, uur singleplayer game. Ik blijf optimistisch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_217905754
Ik dacht ik zal NBA 2K25 eens downloaden omdat het gratis is, maar mi gado wat is dat complex geworden zeg. Als ik mij in de multiplayer durf te vertonen word ik waarschijnlijk vierkant uitgelachen danwel uitgescholden door Amerikaanse snotaapjes.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_217906496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Nou watchdogs is beter dan dit gedrogt
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_217906686
quote:

Verder een topgame ^O^

Idd voertuigen mogen wel wat sneller.

quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 19:50 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Vind dat persoonlijk niet heel erg, en veel terreinen zijn ook hier heel lastig tot niet begaanbaar.

Waar zit jij nu?

Heb er nu 38 uur in zitten, en heb de 3e map (Incommunicado) op 57%
En ben toen naar de 4e map (Sunken) gegaan en heb die op 39% nu.

140 uurtjes achter de kiezen.
Sunken nu op 75%
Speel zonder de verborgen barrels of de toycars te verzamelen voor geld
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_217906893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 22:40 schreef -CRASH- het volgende:

[..]
Idd voertuigen mogen wel wat sneller.
[..]
140 uurtjes achter de kiezen.
Sunken nu op 75%
Speel zonder de verborgen barrels of de toycars te verzamelen voor geld
Baas, 140 uur _O_

Ik heb toevallig daarstraks een zo'n toy car gevonden, op die stortplaats, waar je 2 van die blauwe grijpers kunt bedienen.

In het bereik van de onderste O-)

Mijn oog viel er toevallig op.
Die blinken blijkbaar niet, zoals alle overige loot.
10k :Y

He zojuist mijn Zikz 612C krijshaan unlocked, en die meteen geupgrade naar Restored *O*

Heb nou de belangrijkste voertuigen uit mijn vloot geupgrade naar Restored, behalve de kabellegger, en die 3 voertuigen voor hout en bomen.

Ik heb intussen een petitie ingediend bij het Ministerie van Justitie om Roadcraft op Lijst 1 van de Opiumwet te krijgen :@
Veel te verslavend :D
A murky, forgotten land.
pi_217906914
Oh ja, en een auto load functie zou ook fijn zijn.

Dat handmatig laden van je Mule T1 Crane is leuk, maar niet als je 10 beams (BIEM😱) moet laden.
A murky, forgotten land.
pi_217907059
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 23:05 schreef StateOfMind het volgende:
Oh ja, en een auto load functie zou ook fijn zijn.

Dat handmatig laden van je Mule T1 Crane is leuk, maar niet als je 10 beams (BIEM😱) moet laden.
_O-

Nog mooier is als je met de mule en de 10 beams 3 omflikkert.
Maar gelukkig is de Zikz 612 er voor de redding.

waar speel je op? ikzelf op de PS5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')