Hoofdpersoon in de nieuwe Stalker is toch een man en Henry in Kingdom Come 2 ook.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
Wel cool dat je in elke game nu met een meid speelt dat maakt het wel divers
Vaak ook wel een kleurtje erbij
De voice acting is ook altijd zo tergend bij dat soort games. Action games waarbij je huizenhoge vijanden aan gort trapt met een vrouwelijk hoofdpersonage die klinkt als een verveelde chick uit Laguna Beach, dat werkt gewoon niet. Vrouwen hebben hun rol in deze wereld en mannen hebben hun rol. Opeens moeten we accepteren dat vrouwen een soort Rambo's zijn, ofzo. Nou dat wil er bij mij niet in.quote:Op zondag 9 juni 2024 23:06 schreef MMaRsu het volgende:
Wel cool dat je in elke game nu met een meid speelt dat maakt het wel divers
Vaak ook wel een kleurtje erbij
What a thrill....quote:Op maandag 10 juni 2024 08:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
De voice acting is ook altijd zo tergend bij dat soort games. Action games waarbij je huizenhoge vijanden aan gort trapt met een vrouwelijk hoofdpersonage die klinkt als een verveelde chick uit Laguna Beach, dat werkt gewoon niet. Vrouwen hebben hun rol in deze wereld en mannen hebben hun rol. Opeens moeten we accepteren dat vrouwen een soort Rambo's zijn, ofzo. Nou dat wil er bij mij niet in.
De Metal Gear Solid 3 remake zag er wel goed uit. Hopelijk krijgen alle Metal Gears een dergelijke nieuwe release.
Dit zou inderdaad de spirituele opvolger van LO kunnen zijn. Heeft zeker mijn interesse.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:19 schreef Drankster het volgende:
Expedition 33.
Een volwassen turned based JRPG met attack en parry/block mechanics die doet denken aan Lost Odyssey en met de voice actors van Clive Rosfield (Final Fantast XVI) en Shadowheart (Baldur's Gate 3). Dit is wat Final Fantasy na X had moeten zijn.
Deze game was met het vervolg van de eerste Life is Strange de grote verassingen.
Verder ok presentatie met allemaal games die we al jaren zien alleen nu met een releasejaar. De hype rond Avowed is helemaal weg maar ik laat me graag verassen als de game er is.
Oh ik had niet eens op de trailer geklikt want het leek (op basis van een kleine screenshot) meer op een basic wrpg (qua setting). Maar het ziet er wel vet uit ja.quote:Op maandag 10 juni 2024 11:19 schreef Drankster het volgende:
Expedition 33.
Een volwassen turned based JRPG met attack en parry/block mechanics die doet denken aan Lost Odyssey en met de voice actors van Clive Rosfield (Final Fantast XVI) en Shadowheart (Baldur's Gate 3). Dit is wat Final Fantasy na X had moeten zijn.
Deze game was met het vervolg van de eerste Life is Strange de grote verassingen.
Verder ok presentatie met allemaal games die we al jaren zien alleen nu met een releasejaar. De hype rond Avowed is helemaal weg maar ik laat me graag verassen als de game er is.
Was dit echt zo? Heb Xbox overgeslagen.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Xbox showcase: Exclusief cinematic trailers.
Was een prima showcase. 2133x beter dan die show van jeffquote:
Ok maar dat was niet mijn vraag. Was er maar weinig gameplay te zien?quote:Op maandag 10 juni 2024 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was een prima showcase. 2133x beter dan die show van jeff
Valt ook wel mee. Ja sommige games hadden vooral cgi trailers. Maar ook genoeg games met wel gameplayquote:Op maandag 10 juni 2024 15:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Ok maar dat was niet mijn vraag. Was er maar weinig gameplay te zien?
Ik zal ze gaan kijken, volgens mij komen zo ook allemaal op de PC uit.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Valt ook wel mee. Ja sommige games hadden vooral cgi trailers. Maar ook genoeg games met wel gameplay
Parry/block mechanics in Lost Odyssey???quote:Op maandag 10 juni 2024 11:19 schreef Drankster het volgende:
parry/block mechanics die doet denken aan Lost Odyssey
Wat een onzin, zoveel gameplay gezien bij Xbox.quote:Op zondag 9 juni 2024 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Xbox showcase: Exclusief cinematic trailers.
PC Gaming Show: Vrijwel alleen maar gameplay.
Idd, meer dan bij andere publishersquote:Op maandag 10 juni 2024 16:09 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat een onzin, zoveel gameplay gezien bij Xbox.
In Lost Odyssey was het enkel bij aanvallen. Die cirkels die naar een bepaald punt gingen uit m'n hoofd.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Parry/block mechanics in Lost Odyssey???
Ja soort quicktime event waar je dan Perfect kon scoren voor hogere damage/status proc.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:15 schreef Drankster het volgende:
[..]
In Lost Odyssey was het enkel bij aanvallen. Die cirkels die naar een bepaald punt gingen uit m'n hoofd.
Klopt, toffe game, nog steeds. Laatst de Xbox 360 versie gekocht op de Series X maar 720p op een 4K OLED TV heb ik niet lang volgehouden.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja soort quicktime event waar je dan Perfect kon scoren voor hogere damage/status proc.
Zeker heb de Xbox 360 nog (daarna overgestapt naar Sony)quote:Op maandag 10 juni 2024 16:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
Klopt, toffe game, nog steeds. Laatst de Xbox 360 versie gekocht op de Series X maar 720p op een 4K OLED TV heb ik niet lang volgehouden.
Flintlock komt 18 juli al, zag ik in de Game Pass app.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:36 schreef Coco het volgende:
Perfect Dark
Doom
Dragon Age
Flintlock
Exp 33
MGS
Age of Mythology
Fable
Avowed
Wuchang
Lekker lijstje wel
Starfield dlcquote:Op maandag 10 juni 2024 15:36 schreef Coco het volgende:
Perfect Dark
Doom
Dragon Age
Flintlock
Exp 33
MGS
Age of Mythology
Fable
Avowed
Wuchang
Lekker lijstje wel
21:00.quote:Op maandag 10 juni 2024 19:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
20:30 toch? Nu de Apple goden met software GENOT
Met alleen al Star Was Outlaws en AC Shadows gaat dat wel lukkenquote:Op maandag 10 juni 2024 19:30 schreef Friday12 het volgende:
Ben benieuwd. Ubi is altijd simpel vermaak.
Even Apple Intelligence kijkenquote:
Ik vond de extended gameplay trailer er ook wel dik uitzien eigenlijk. Heeft weinig meer met Assassin's Creed te maken maar goed, de combat zag er wel tof uit. Met die tank build een beetje peasants neermaaien. Wat vond @DKUp er van?quote:
Totaal verschillende spellen maar okquote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:12 schreef StateOfMind het volgende:
Star Wars Outlaws echt veel zin in
Beter dan Starfield
Annoquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ja nee laten we klaarkomen over dezelfde dertien in een dozijn Ubisoft games
Ziet er prima uit voor 30. Meer ook niet. Je hoort aan de voice acting al dat het niet met liefde wordt gemaakt.
Zeg niet dat het slecht is qua game of gameplay. Maar het is ook echt niets speciaals of nieuws.
Moeten we daarvoor nou helemaal warm draaien?
Wat heeft vrouwelijk hier mee te maken? Die bestonden gewoon.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:30 schreef MMaRsu het volgende:
"i got you now slick" zegt de vrouwelijke ninja in de jaren 1400
Hoe laat Nederlandse tijd?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:41 schreef 2dope het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd naar de daadwerkelijke gameplay/combat etc. later vandaag. Vooralsnog niet mega-enthousiast, het is allemaal een beetje Disney-esque ofzo
17:00quote:
Gast leer nou eens dat wat jij leuk vind of niet, niet hetzelfde is als wat anderen leuk vinden. Dus geef je mening maar doe niet alsof dat de enige mening isquote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ja nee laten we klaarkomen over dezelfde dertien in een dozijn Ubisoft games
Ziet er prima uit voor 30. Meer ook niet. Je hoort aan de voice acting al dat het niet met liefde wordt gemaakt.
Zeg niet dat het slecht is qua game of gameplay. Maar het is ook echt niets speciaals of nieuws.
Moeten we daarvoor nou helemaal warm draaien?
Dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:35 schreef DKUp het volgende:
Star Wars Outlaws en AC Shadows zien er wel uit als de leukste openwereld games eind dit jaar.
Welke open wereld games komen er nog meer uit eind dit jaar?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:35 schreef DKUp het volgende:
Star Wars Outlaws en AC Shadows zien er wel uit als de leukste openwereld games eind dit jaar.
Wat dat betreft is hij geen steek veranderd.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gast leer nou eens dat wat jij leuk vind of niet, niet hetzelfde is als wat anderen leuk vinden. Dus geef je mening maar doe niet alsof dat de enige mening is
Anno is altijd top!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Anno![]()
![]()
![]()
Nieuw. Niet verwacht. En altijd minimaal een 8
Gast ik post gewoon mijn mening. Jouw post telt net zo goed voor jezelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Gast leer nou eens dat wat jij leuk vind of niet, niet hetzelfde is als wat anderen leuk vinden. Dus geef je mening maar doe niet alsof dat de enige mening is
Dat mag zeker. En je hoeft idd niet alles leuk te vinden wat andere leuk vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ik hoef niet over alles positief te zijn waar jullie positief over zijn, net zoals dat ik niet verwacht dat jullie positief zijn over dingen die ik tof vind.
Iedereen vind iets wel of niet tof en ze mogen zelf weten wat ze daarover posten.
Dat is absoluut niet het geval, de Xbox conference was top met een hoop toffe titels om naar uit te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Lijkt me vooral zo kut om zo negatief over werkelijk alles in het leven te staan
Nouja zoveel fantastisch is er ook gewoon niet uitgebracht wat MIJ betreftquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat mag zeker. En je hoeft idd niet alles leuk te vinden wat andere leuk vinden.
Maar je bent nogal vaak negatief. Zie je gewoon niet zo vaak iets positiefs zeggenthats all
Ik weet het ook nog niet helemaal met outlaws hoor. Daar niet van. Budget han solo komt saai op me over.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nouja zoveel fantastisch is er ook gewoon niet uitgebracht wat MIJ betreft.
Ik heb wel zin in die Starwars game van Ubisoft, maar de presentatie viel wat mij betreft ook tegen.
Game ziet er wel tof uit.
Kan ook niet wachten op SMT V en Elden Ring DLC (al heeft dat weinig met de e3 te maken)
Ik heb me nog niet echt ingelezen (alleen de trailer gezien) maar is het nou wel of niet gewoon de "definitive edition"-behandeling zoals AoE I, II en III die ook kregen? Want ze noemen het nu opeens 'Retold' en het lijkt erop dat er ook wel de nodige nieuwe content is toegevoegd. Heb me vroegah ook vele uurtjes vermaakt met AoM. Die speciale units/halfgoden was altijd tof om mee te klooien (Son of Osirisquote:
Was eigenlijk waarom ik weg ging hier. Altijd gezeik:')quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat dat betreft is hij geen steek veranderd.
Al leek ie in het begin van zijn terugkeer wat bijgedraaid.
Maar net als vroeger voordat ie weer terug kwam is zijn mening en zijn smaak De Enige Mening en De Enige Smaak.
En valt er geen land mee te bezeilen.
De oudgedienden van GAM en @:2dope weten dat.
De keren dt er bonje was, kwam het door hem.
Beste gewoon zijn posts negeren.
Beter voor de bloeddruk.
Ik moet daar weer eens induikenquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb me nog echt ingelezen (alleen de trailer gezien) maar is het nou wel of niet gewoon de "definitive edition"-behandeling zoals AoE I, II en III die ook kregen? Want ze noemen het nu opeens 'Retold' en het lijkt erop dat er ook wel de nodige nieuwe content is toegevoegd. Heb me vroegah ook vele uurtjes vermaakt met AoM. Die speciale units/halfgoden was altijd tof om mee te klooien (Son of Osiris)
Mijn punt gaat nog altijd recht over dat hoofdje van jequote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast ik post gewoon mijn mening. Jouw post telt net zo goed voor jezelf.
Dat ik het niet WOW AMAZEBALLS vindt betekend niet dat jij dat niet mag vinden.
Hou een keer op met dat gezever man. Als jij het wel leuk vind dan negeer je toch gewoon mijn post?
Geld ook voor StateofMind.
Ik hoef niet over alles positief te zijn waar jullie positief over zijn, net zoals dat ik niet verwacht dat jullie positief zijn over dingen die ik tof vind.
Iedereen vind iets wel of niet tof en ze mogen zelf weten wat ze daarover posten.
Fucking hell man.
Nee maar wel doen alsof andern gek zijn als het niet gelijk staat aan zijn meningquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niks mis met een eigen mening, positief of negatief
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was eigenlijk waarom ik weg ging hier. Altijd gezeik:')
Ja was tof vroeger! Dus ook wel benieuwd naar dezequote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb me nog echt ingelezen (alleen de trailer gezien) maar is het nou wel of niet gewoon de "definitive edition"-behandeling zoals AoE I, II en III die ook kregen? Want ze noemen het nu opeens 'Retold' en het lijkt erop dat er ook wel de nodige nieuwe content is toegevoegd. Heb me vroegah ook vele uurtjes vermaakt met AoM. Die speciale units/halfgoden was altijd tof om mee te klooien (Son of Osiris)
Wat is je punt dan duder. Wees ff duidelijk. Moet ik positief zijn over alles wat jullie tof vinden?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mijn punt gaat nog altijd recht over dat hoofdje van je
Helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee maar wel doen alsof andern gek zijn als het niet gelijk staat aan zijn mening
De GOTY van 2024 natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welke open wereld games komen er nog meer uit eind dit jaar?
Abo nemen en mensen blokkeren. Scheelt heleboel troepquote:Op dinsdag 11 juni 2024 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Was eigenlijk waarom ik weg ging hier. Altijd gezeik:')
Ja uit principe doe ik dat ook nietquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Abo nemen en mensen blokkeren. Scheelt heleboel troep
Dat is hades alquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
De GOTY van 2024 natuurlijk!
KIP-PEN-VEL![]()
Wanneer komt die ook al weer uit?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:57 schreef Drankster het volgende:
[..]
De GOTY van 2024 natuurlijk!
KIP-PEN-VEL![]()
En als jij zo denkt doe je alsof de andere gek zijn en jij gelijk hebtquote:Op dinsdag 11 juni 2024 13:26 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Ik snap alleen de hype niet voor een dertien in een dozijn sequel nummer 20 van Ubisoft.
En dat is prima om te zeggen. Als jij er hyped voor bent helemaal mooi.
Ja waar is YiLong. Ik mis de stalkers in Oekraens spelen postsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed. Ontopic.
Weer geen Silksong dus?
Die is waarschijnlijk met Oekraens voor Dummies bezigquote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja waar is YiLong. Ik mis de stalkers in Oekraens spelen posts
Op Budgetgaming, postend vanuit Hong Kong.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja waar is YiLong. Ik mis de stalkers in Oekraens spelen posts
Dat is hoe jij het interpreteert en daar ben je vrij in. Ik ben het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 14:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
En als jij zo denkt doe je alsof de andere gek zijn en jij gelijk hebt
Positief baar gekeken, de dame is wel hel heel interessant. Stealth ziet er nu wel heel goed uit. De samoerai ben ik nog niet van overtuigd. AC Valhalla gevoel krijg ik bij hem. Jij ook positiefquote:Op dinsdag 11 juni 2024 08:45 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik vond de extended gameplay trailer er ook wel dik uitzien eigenlijk. Heeft weinig meer met Assassin's Creed te maken maar goed, de combat zag er wel tof uit. Met die tank build een beetje peasants neermaaien. Wat vond @:DKUp er van?
Inderdaad, maar ik merk de niet GOTY games vaak leuker en beter te vinden dan de absurde GOTY games.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Ubisoft games zullen nooit GotY worden, maar ik vind ze altijd wel erg leuk en vermakelijk.
En daar gaat het uiteindelijk om
Dragon Age en Avowed. Eventueel nog wat andere dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Welke open wereld games komen er nog meer uit eind dit jaar?
Valhalla gevoelquote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Positief baar gekeken, de dame is wel hel heel interessant. Stealth ziet er nu wel heel goed uit. De samoerai ben ik nog niet van overtuigd. AC Valhalla gevoel krijg ik bij hem. Jij ook positief?
Ik zie wel dat het van de AC Odyssey makers is. De wereld, de sfeer en keuzes voornamelijk.
[..]
Inderdaad, maar ik merk de niet GOTY games vaak leuker en beter te vinden dan de absurde GOTY games.
[..]
Dragon Age en Avowed. Eventueel nog wat andere dingen.
Ziet eruit als een budgetbak game eerlijk gezegd. Rond Black Friday of kerst misschien al goedkoper.quote:
AC Shadows en Star Wars Outlaws ga ik wel halen. Ik wacht alleen even af, want ik wil het dan wel op een PS5 PRo spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Valhalla gevoel
Het zal ongetwijfeld vloeken (als een hoer) in de kerk zijn, maar van alle Assassin’s Creed games, zowel oude als nieuwe stijl, vind ik Valhalla veruit de leukste (niet perse hetzelfde als de beste).
Dus als Shadows dezelfde feel heeft, dikke prima wat mij betreft
Had jij jouw Series X nou verkocht of toch niet?
Staat me iets van bij dat je die weg gedaan had.
Dragon Age komt day one naar Game Pass.
Als je Xbox Showcase gezien hebt, er komt echt een shitload aan toffe (afhankelijk van je smaak danquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Shadows en Star Wars Outlaws ga ik wel halen. Ik wacht alleen even af, want ik wil het dan wel op een PS5 PRo spelen.
Series X heb ik verkocht. Deed er echt niks meer mee. Dit komt wel snel in de aanbieding.
Heel eerlijk zijn het mijn games niet echt en jaren geleden loog Phil al dat de games allemaal kwamen. Nu nog niet uitquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je Xbox Showcase gezien hebt, er komt echt een shitload aan toffe (afhankelijk van je smaak dan) day one naar GamePass
Helaas wel ja.. ach ja slechter dan Inquisition zal het niet zijn, met al die fetch quests. Deze is ook niet open world had ik gelezen (wel grote gebieden maar niet open world)quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ziet eruit als een budgetbak game eerlijk gezegd. Rond Black Friday of kerst misschien al goedkoper.
Ziet eruit als Kingdom of Amalur.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Helaas wel ja.. ach ja slechter dan Inquisition zal het niet zijn, met al die fetch quests. Deze is ook niet open world had ik gelezen (wel grote gebieden maar niet open world)
Die was best gaaf.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel eerlijk zijn het mijn games niet echt en jaren geleden loog Phil al dat de games allemaal kwamen. Nu nog niet uit
Vond het er grafisch wel goed uitzien en de knokpartijen oogden ook wel tof - beter dan vele vorige delen. Echt genoten van een Assassin's Creed heb ik niet meer sinds Black Flag, wat zoals iedereen weet de beste is uit de franchise, maar speel de nieuwe delen meestal wel ff. Mirage heb ik nog een aardige deuk in geslagen al kwam daar de onvermijdelijke sleur op den duur ook wel weer in. Ga deze iig wel (weer) een kans geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 18:53 schreef DKUp het volgende:
Positief baar gekeken, de dame is wel hel heel interessant. Stealth ziet er nu wel heel goed uit. De samoerai ben ik nog niet van overtuigd. AC Valhalla gevoel krijg ik bij hem. Jij ook positief?
En als ze komen zijn het allemaal zesjes (Behalve Lies of P) of belanden ze in een development hel (Silksong en STALKER 2). Laat Microsoft maar eens met iets beter dan een 6/7 komen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heel eerlijk zijn het mijn games niet echt en jaren geleden loog Phil al dat de games allemaal kwamen. Nu nog niet uit
Rustig aan Todd Howard. Dragon Age op GamePass is nooit aangekondigd toch? Starfield DLC is ook niet gratis. Dragon Age zal wel binnen een jaar op GamePass komen via EA Play zoals alle andere EA games.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dragon Age, die Starfield DLC.
En allemaal day one op Game Pass
Lies of P was wel de verrassing idd. Niet perfect maar dicht in de buurt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
En als ze komen zijn het allemaal zesjes (Behalve Lies of P) of belanden ze in een development hel (Silksong en STALKER 2). Laat Microsoft maar eens met iets beter dan een 6/7 komen.
[..]
Rustig aan Todd Howard. Dragon Age op GamePass is nooit aangekondigd toch? Starfield DLC is ook niet gratis. Dragon Age zal wel binnen een jaar op GamePass komen via EA Play zoals alle andere EA games.
Bro hoe kan je zeggen dat stalker 2 in dev hell zit terwijl die game ontwikkeld wordt in een land wat in oorlog is, en er zelfs al devs zijn gestorven aan het front.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
En als ze komen zijn het allemaal zesjes (Behalve Lies of P) of belanden ze in een development hel (Silksong en STALKER 2). Laat Microsoft maar eens met iets beter dan een 6/7 komen.
[..]
Rustig aan Todd Howard. Dragon Age op GamePass is nooit aangekondigd toch? Starfield DLC is ook niet gratis. Dragon Age zal wel binnen een jaar op GamePass komen via EA Play zoals alle andere EA games.
Indiana Jones was awesome ja, State of Decay 3 en Fable net zo. Perfect Dark zag er ook heel vet uit al leek die game heel veel tegelijk te willen. Bijvoorbeeld free runnen had ik echt niet verwacht maar als het goed uitgewerkt is zoals Mirrors Edge kan het zeker tof worden.quote:Op woensdag 12 juni 2024 11:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lies of P was wel de verrassing idd. Niet perfect maar dicht in de buurt.
Heb wel high hopes voor Indiana Jones bijvoorbeeld.
Klinkt als hel toch.quote:Op woensdag 12 juni 2024 12:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bro hoe kan je zeggen dat stalker 2 in dev hell zit terwijl die game ontwikkeld wordt in een land wat in oorlog is, en er zelfs al devs zijn gestorven aan het front.
SGF is de nieuwe E3!quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Toch jammer dat de E3 niet meer is.
Helaas niet, maar dit is waar we het mee moeten doen helaas. Ik vind het ook jammer dat Nintendo niet gewoon in dezelfde week komt met een Nintendo Direct. Ze hebben nog twee weken voor hun beloofde showcase.quote:
Had eerder moeten klagen. Morgen 16.00.quote:Op maandag 17 juni 2024 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helaas niet, maar dit is waar we het mee moeten doen helaas. Ik vind het ook jammer dat Nintendo niet gewoon in dezelfde week komt met een Nintendo Direct. Ze hebben nog twee weken voor hun beloofde showcase.
Je verwacht het niet.quote:Op donderdag 25 juli 2024 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Weer met twee maanden vertraagd. Blijven doneren. @:powerloungen @:coco
Blijf Duke Nukem forever uit 2001 spelen allenquote:Op donderdag 25 juli 2024 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Weer met twee maanden vertraagd. Blijven doneren. @:powerloungen @:coco
Hmm ok nouja beter een game die af is dan gerushed zeg ik maarquote:Op vrijdag 26 juli 2024 01:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gasten zittten al 2 jaar in Praag ofzo.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijf Duke Nukem forever uit 2001 spelen allen
butwhy.gifquote:
Starfield komt dus in 2025 of 2026 inclusief alle content die tot die tijd is uitgekomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:15 schreef Evangelion het volgende:
Was Indy PS5 port de "one more thing"? Lame
[ afbeelding ]
[ x ]
Misschien krijg je alle 5* cadeauquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:05 schreef Evangelion het volgende:
Eerder op een dode console dan op de Switch. Ach.
[ afbeelding ]
GamepassHet is F2P.
Een goed spel is na een halfjaar nog steeds een goed spel...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:43 schreef Friday12 het volgende:
Dat ik geen indiana kan spelen vind ik wel jammer maar na 6 maanden hoeft het niet meer
Dan heb je alle spoilers wel gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Een goed spel is na een halfjaar nog steeds een goed spel...
Gewoon niks kijken toch? Spoilers van games die ik niet speel vind ik altijd erg makkelijk te ontwijken :pquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:24 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dan heb je alle spoilers wel gehad
Als je op internet memes kijkt heb je elke game wel gespoilert en elke filmquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon niks kijken toch? Spoilers van games die ik niet speel vind ik altijd erg makkelijk te ontwijken :p
Voor de release van TLOU Part 2 heb ik al een hoop golfclubs met een personage gezien waar de naam nog niets eens officieel was gecommuniceerd. Ok misschien een slecht voorbeeld door alle leaks.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gewoon niks kijken toch? Spoilers van games die ik niet speel vind ik altijd erg makkelijk te ontwijken :p
Gewoon bepaalde sites niet bezoeken. Het lukt me redelijk. Meeste spoilers komen van jouquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor de release van TLOU Part 2 heb ik al een hoop golfclubs met een personage gezien waar de naam nog niets eens officieel was gecommuniceerd. Ok misschien een slecht voorbeeld door alle leaks.
Bij iedere film, serie en game staat het internet vol in de eerste twee weken.
God of War Ragnarok ga ik straks spelen en heb werkelijk niks gezien van die game behalve de trailer. Zelfde met Horizon Forbidden West.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:43 schreef Friday12 het volgende:
Dat ik geen indiana kan spelen vind ik wel jammer maar na 6 maanden hoeft het niet meer
Ja was ook al gespoiled en ik kwam niet op game sites enzo. Ik kwam niet eens op fok.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor de release van TLOU Part 2 heb ik al een hoop golfclubs met een personage gezien waar de naam nog niets eens officieel was gecommuniceerd. Ok misschien een slecht voorbeeld door alle leaks.
Bij iedere film, serie en game staat het internet vol in de eerste twee weken.
Excuses, ik neem iets te veel informatie op en spuw het “wel eens” uitquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon bepaalde sites niet bezoeken. Het lukt me redelijk. Meeste spoilers komen van jou
Onnodig ook ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:35 schreef PirE het volgende:
[..]
God of War Ragnarok ga ik straks spelen en heb werkelijk niks gezien van die game behalve de trailer. Zelfde met Horizon Forbidden West.
Enige waar ik bij Indy bang voor ben is dat ze weer headbobbin in de game proppen omdat het fps is en het is blijkbaar immersive dat je beeld beweegt als je loopt. Als ik zelf loop beweegt de wereld ook niet dus waarom moet dat dan als ik op mijn bureaustoel zit en naar een scherm kijk? Tot zover mijn rant hierover.
Chromatic aberrationquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Onnodig ook ja.
Blur, depth of field, film grain en screen shake zijn dingen die standaard op 0 gaan zodra ik een game opstart.
quote:Op woensdag 25 september 2024 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Gaming is dood. @:PowerLoungen
Die zooi had moeten stoppen na 3.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Gaming is dood. @:PowerLoungen
quote:Op donderdag 26 september 2024 18:02 schreef Aether het volgende:
Threads of Time is a turn-based JRPG inspired by Chrono Trigger and Final Fantasy. Travel the ages with your party from the early prehistoric era to the far future in this charming, modernized 2.5D pixel art adventure built in Unreal Engine 5!
of gewoon meer zuipen, dan vergeet je ook de helft. Ik heb 2 keer TLOU2 gespeelt, maar kan me geen kloot meer van die hele game herinnerenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon bepaalde sites niet bezoeken. Het lukt me redelijk. Meeste spoilers komen van jou
Hyped.quote:
Een maand is niks. Ben wel benieuwd naar de staat van de game bij release.quote:
Dat nog niet maar Ubisoft welquote:
Onimushaquote:Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Aether het volgende:
4 februari 23 uur
https://www.capcom-games.com/showcase/spotlight/en-us/
[ afbeelding ]
Resident Evil 9quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Aether het volgende:
4 februari 23 uur
[ afbeelding ]
Devil May Cry 6!quote:Op donderdag 30 januari 2025 11:43 schreef Aether het volgende:
4 februari 23 uur
[ afbeelding ]
Geen GTA 6 nieuws.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:53 schreef Coco het volgende:
23:00 State of Play
Ter info
@:scrummie
@:zipportal
Dat was weer mooi waardeloos.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:53 schreef Coco het volgende:
23:00 State of Play
Ter info
@:scrummie
@:zipportal
Nou, Lies of P DLC is voor mij wel tofquote:
Hopelijk komt ie ook meteen naar Game Pass.quote:Op donderdag 13 februari 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, Lies of P DLC is voor mij wel tof
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 07:42 schreef Aether het volgende:
Ondertiteling apart aanzetten.
Bekijk deze YouTube-video
Ja.quote:
jaquote:
We krijgen sowieso een Xbox show en een Summer Game Fest.quote:
Ik bedoelde dus niet een E3 hequote:
Lekker tussen de zwetende nerdsquote:
Cool, vorig jaar voor het eerst geweest op de donderdag en beviel goed. Voor dit jaar weer kaartjes gehaald.quote:
ballen hoor... zou gek worden daarquote:Op maandag 19 mei 2025 18:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Cool, vorig jaar voor het eerst geweest op de donderdag en beviel goed. Voor dit jaar weer kaartjes gehaald.
Op donderdag viel het qua drukte nog wel mee. Er waren wat grote titels waar je in de rij moest staan om te proberen maar over het algemeen liep het overal wel goed door. Die Duitsers zijn wel goed in mensen verplaatsen. In ‘t weekend zou ik er niet willen zijn.quote:
tsja, 85 jaar ofzo veel ervaring op gedaanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 21:23 schreef Drankster het volgende:
[..]
Op donderdag viel het qua drukte nog wel mee. Er waren wat grote titels waar je in de rij moest staan om te proberen maar over het algemeen liep het overal wel goed door. Die Duitsers zijn wel goed in mensen verplaatsen. In ‘t weekend zou ik er niet willen zijn.
23:00-01:00 uur was het toch? Eventueel een pre-show van 30 minuten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:03 schreef Zipportal het volgende:
22:30
https://www.youtube.com/live/-Hr6Q2hln_M
Dan lukt het nog om wakker te zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
23:00-01:00 uur was het toch? Eventueel een pre-show van 30 minuten.
Ja, 23:00. 30 minuten preview rommel inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
23:00-01:00 uur was het toch? Eventueel een pre-show van 30 minuten.
Wist dat ik iets vergeten wasquote:
En dat met 30 manquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:07 schreef Coco het volgende:
Deel 1 was cute.
Wat een mega improvement dit wel .
Deel 1 meerdere pogingen gedaan maar ik kon er niet in komenquote:
Ben met tweede playthrough bezig.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 meerdere pogingen gedaan maar ik kon er niet in komen
Dan hadden we die toch wel bij de State of Play gezien denk ikquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:17 schreef StateOfMind het volgende:
Ik hoop dat we iets over Wolverine te zien krijgen, is ook al lang stil over
Ja nu je het zegt iddquote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan hadden we die toch wel bij de State of Play gezien denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |