SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doom is tofquote:Op donderdag 5 juni 2025 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Expedition 33 laat ik even links liggen. Doom The Dark Ages gaat voor zodra ik die heb.
Breasts?quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doom is tof
Maar die heb ik naar links geschoven voor Breastsof the Wild, die ik weer naar rechts geschoven heb voor Roadcraft.
Dat is de 18+ XXX versie van Breath of the Wildquote:
Zeldamn!quote:Op donderdag 5 juni 2025 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is de 18+ XXX versie van Breath of the Wild
Nioh 2 is op alle fronten beterquote:Op vrijdag 6 juni 2025 00:33 schreef Drankster het volgende:
Nioh 3 demo uitgespeeld na 3 uur en 48 minuten. Wat een fantastische demo. Ik gok dit de eerste 4 uur van de main game zijn en dat is precies hoe een demo hoort te zijn.undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Binnenkort Nioh 2 maar eens starten want ik heb alleen de eerste nog gespeeld.
Als ze dit spel blijven ondersteunen, dan verwacht ik er wel wat van. De bedoeling is in ieder geval dat er de aankomende maanden meer content zal worden toegevoegd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Ziet er prima uit
Hahah die is snel offline gehaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2025 10:26 schreef MMaRsu het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Ziet er prima uit
Ik had echt ff 1 min gekeken en ik denk ik kijk thuis ff. Maar waarschijnlijk is het er al afgetrokken en straks ergens anders te vinden.quote:
Ik had de video nog openstaan in een tab dus die deed het nog, maar ziet er prima uit voor een game zonder day 1 patchquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had echt ff 1 min gekeken en ik denk ik kijk thuis ff. Maar waarschijnlijk is het er al afgetrokken en straks ergens anders te vinden.
Kan toch gewoon niet je stijl zijn?quote:
Dat sowieso. Dat roep ik al jaren bij elke film of serie in t MCU.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 13:11 schreef MMaRsu het volgende:
Mja dat je Marvel fan betekend ook niet dat je elke Marvel product tof vind, of game.
https://www.google.com/ur(...)bRQanQ-MB3kIhDNajGyiquote:Op vrijdag 6 juni 2025 12:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik had de video nog openstaan in een tab dus die deed het nog, maar ziet er prima uit voor een game zonder day 1 patch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop