SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Goh, je verwacht het niet, maar het ligt vast aan die meidquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
Nou die meid waarmee ik bezig was is sinds gister ook wel over...Jezus wat een gezeik opeens om half 3 'S nachts.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Goh, je verwacht het niet, maar het ligt vast aan die meid.
Oh heb ik wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
[..]
Hm, eens met spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
[..]
Oh wacht ik snap je, het was niet het "vrouwtje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
succes sp3c. Je had geloof ik al wel wat gemist![]()
Of ook helemaal niet, als je niet op kiespijn zit te wachten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dat het niet heel netjes is, maar moet m'n hart luchten. En adviezen zijn altijd welkom.
[ Bericht 24% gewijzigd door Grotetijd op 29-05-2025 02:08:39 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Enige wat ik mis is ijshockey en dat begint in september weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:59 schreef Sally het volgende:
succes sp3c. Je had geloof ik al wel wat gemist![]()
Of ook helemaal niet, als je niet op kiespijn zit te wachtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:01 schreef Grotetijd het volgende:
Sowieso alles hier delen, ook al is het in een spoiler, is echt walgelijk wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben meer mensen ervaringen zoals deze met iemand met Borderline? En @:shii Ik snap dat "die meid waar mee ik bezig was" niet heel netjes klinkt. Maar we waren toch ook bezig? We waren 3 weken aan het daten, ik bedoelde het i.i.g niet op een manier waarop jij het nu interpreteert.![]()
Joh, ik vraag vooral of het nou echt zo belachelijk was wat ik als grens stelde en hoe zij daar op reageerde. Shii.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Sowieso alles hier delen, ook al is het in een spoiler, is echt walgelijk wat mij betreft.Well, life can be a riot
Waarom? Soms is het wel fijn om je hart te luchten op een forum.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Sowieso alles hier delen, ook al is het in een spoiler, is echt walgelijk wat mij betreft.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb het niet gelezen dus ergens is het nog priveOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:01 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind meid nog best netjes. In Rotterdam gebruiken we een ander woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben meer mensen ervaringen zoals deze met iemand met Borderline? En @:shii Ik snap dat "die meid waar mee ik bezig was" niet heel netjes klinkt. Maar we waren toch ook bezig? We waren 3 weken aan het daten, ik bedoelde het i.i.g niet op een manier waarop jij het nu interpreteert.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alles in geuren en kleuren delen wat 'die meid' zegt en doet. Ik vind het echt niet kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Soms is het wel fijn om je hart te luchten op een forum.![]()
RidderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ach, laat gaan. Het past niet in haar straatje dus dan is het walgelijk. Het was puur het luchten van m'n hart, zoeken naar adviezen en eventuele tips en ervaringen. Er word meteen weer zo'n stempel opgedrukt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Soms is het wel fijn om je hart te luchten op een forum.Well, life can be a riot
Ja... Denk dat het wel beter is. Het is sneu voor haar, en baal ook. Maar dit was niet haalbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:08 schreef Rob het volgende:
Maar het gelezen te hebben... op tijd "uitgestapt"Well, life can be a riot
Ik vind "meid" ook niet echt schokkend. Maar ieder heeft daar weer een ander idee bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind meid nog best netjes. In Rotterdam gebruiken we een ander woord.Well, life can be a riot
Staat toch geen naam en adres bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Alles in geuren en kleuren delen wat 'die meid' zegt en doet. Ik vind het echt niet kunnen.Iedereen is een kutlultrut
Deel 1 van 5quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
Borderline mensen hebben een gebruiksaanwijzing. [ link | afbeelding ]![]()
![]()
Mag ik haar nummer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Het past niet in haar straatje dus dan is het walgelijk. Het was puur het luchten van m'n hart, zoeken naar adviezen en eventuele tips en ervaringen. Er word meteen weer zo'n stempel opgedrukt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja tuurlijk geeft zoiets een toon. Maar als ik zeg "die meid" dan bedoel ik dat op een normale aanduiding. Niet als iets negatiefs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:11 schreef Rob het volgende:
meid griet kerel gozer vent gewoon gebruikelijk. Afhankelijk van de "toon" geeft het een ladingWell, life can be a riot
quote:
Iedereen is een kutlultrut
Het past allemaal prima in mijn straatje, maar zo gedetailleerd praten over een relatie waar je vorige week nog vol euforie over was vind ik echt walgelijk. Ja dat klopt. En voor het delen van tips en ervaringen ben je misschien beter af in R&P.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Het past niet in haar straatje dus dan is het walgelijk. Het was puur het luchten van m'n hart, zoeken naar adviezen en eventuele tips en ervaringen. Er word meteen weer zo'n stempel opgedrukt.![]()
Die indruk had ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja tuurlijk geeft zoiets een toon. Maar als ik zeg "die meid" dan bedoel ik dat op een normale aanduiding. Niet als iets negatiefs.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn beste vriendin heeft ook Borderline, is een schat. Heeft ook d'r gebruiksaanwijzing maar snapt het wel als je iets aan haar vraagt niet te doen, of als je zegt dat iets een grens is en er over praat...quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
Borderline mensen hebben een gebruiksaanwijzing. [ link | afbeelding ]Well, life can be a riot
Ja vorige week was die meid nog wel lekker. Kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het past allemaal prima in mijn straatje, maar zo gedetailleerd praten over een relatie waar je vorige week nog vol euforie over was vind ik echt walgelijk. Ja dat klopt. En voor het delen van tips en ervaringen ben je misschien beter af in R&P.Iedereen is een kutlultrut
Nee. Mijn idee van het woord meid is gewoon dat... "meid" en niet als een soort negatieve benaming, why should i?quote:Well, life can be a riot
Flink afgetakeld misschienOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Was het een zwartequote:Op donderdag 29 mei 2025 02:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Mijn idee van het woord meid is gewoon dat... "meid" en niet als een soort negatieve benaming, why should i?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vorige week was die meid nog wel lekker. Kan gebeuren toch.Het had niets te maken met lekker of whatever.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het past allemaal prima in mijn straatje, maar zo gedetailleerd praten over een relatie waar je vorige week nog vol euforie over was vind ik echt walgelijk. Ja dat klopt. En voor het delen van tips en ervaringen ben je misschien beter af in R&P.
En inderdaad vorige week sprak ik nog vol euforie over haar. Dat klopt, en ze heeft nog steeds hele fijne goede kanten. Maar als je van iets kleins als ik die vraagt of je iets misschien niet meer zou willen doen een ontzettend groot probleem maakt en gaat schreeuwen schelden en huilen en gaat doen alsof ik je het huis uit zet ja... Dan is die euforie wel over..Well, life can be a riot
Ze was zo wit als de tekst achtergrond op FOK!quote:
Well, life can be a riot
Nee niet eensquote:
Well, life can be a riot
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Het had niets te maken met lekker of whatever.
En inderdaad vorige week sprak ik nog vol euforie over haar. Dat klopt, en ze heeft nog steeds hele fijne goede kanten. Maar als je van iets kleins als ik die vraagt of je iets misschien niet meer zou willen doen een ontzettend groot probleem maakt en gaat schreeuwen schelden en huilen en gaat doen alsof ik je het huis uit zet ja... Dan is die euforie wel over..![]()
Ik was de deugmeut hier een beetje aan het voerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze was zo wit als de tekst achtergrond op FOK!
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.Well, life can be a riot
Golddiggers en BN'ers zijn een foute combinatie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.Iedereen is een kutlultrut
Maar je hebt nu weer alle tijd voor de meet op 31 mei.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.![]()
![]()
kennen jullie dat micromanie bordspel?? eindelijk eentje die ik leuk vond met familie te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Subjectiefquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:19 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.
ik dus ook niet, totdat mijn creatieve zus ermee aan kwam. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Oei burn.......quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:21 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je hebt nu weer alle tijd voor de meet op 31 mei.Iedereen is een kutlultrut
Loopt je topic niet zo lekker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik dus ook niet, totdat mijn creatieve zus ermee aan kwam. hahahaIedereen is een kutlultrut
Zo nou hey.quote:Well, life can be a riot
owh who cares. als het niet loopt loopt het niet, hahaha. dan laat ik he. gewoon weer wegzakken in de gedrochten van fok.quote:Do what you love, love what you do!![]()
dat spel is btw wel leuk, ik raad het aan. en dat gaat ver voor mezelf omdat ik totaal geen fan van van al die kut spelletjes, maar die vond ik wel leuk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-05-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4984 / +0 / +0 / 9007 / 9817
2. aeque / 1056 / +6 / +0 / 1836 / 2474
3. RedShoe / 942 / +9 / +0 / 2144 / 2347
4. Lovely / 901 / +84 / +0 / 2669 / 3267
5. devzero / 820 / +1 / +0 / 757 / 988
6. hemarookworst / 774 / +17 / +2 / 1384 / 1913
7. gebrokenglas / 743 / +23 / +0 / 1986 / 2583
8. KillemWieft / 729 / +1 / +0 / 278 / 470
9. SwJ / 726 / +1 / +0 / 30 / 33
10. _UserName_ / 650 / +22 / +0 / 509 / 733
11. HappyCharly / 642 / +2 / +6 / 610 / 807
12. Harrie / 597 / +0 / +0 / 891 / 1150
13. mario390 / 560 / +18 / +4 / 639 / 889
14. Rob / 535 / +5 / +3 / 638 / 813
15. Dr.Mikey / 535 / +3 / +0 / 305 / 462
16. KoningWouter / 518 / +8 / +0 / 1433 / 1760
17. Fogel / 349 / +2 / +0 / 420 / 624
18. StevenHyde / 344 / +13 / +0 / 972 / 1231
19. kree / 344 / +1 / +6 / 612 / 814
20. Sally / 336 / +0 / +10 / 203 / 296SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Krochtenquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:27 schreef kree het volgende:
[..]
owh who cares. als het niet loopt loopt het niet, hahaha. dan laat ik he. gewoon weer wegzakken in de gedrochten van fok.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Winnaarsmentaliteitquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:31 schreef Rob het volgende:
ik speel geen spelletjes meer met anderen.
Ik kan het valsspelen niet laten.
om het even dus, zou eigenlijk zelfde soort topic willen alleen zonder het spel gedoe ermee. maarja zie wel. boeie maak wel meer topics aan soms werken ze en soms niet. kan daar mee leven enzo
Do what you love, love what you do!![]()
klopt daarom altijd poging waard, vond die van hoe dicht wonen we bij elkaar nog wel een aardige van me. weet niet loopt het nu nog? toch aardig geleefd ff allemaal. maarja. het is beetje weg gezakt denk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:33 schreef Rob het volgende:
sommige topics lopen decennia en anderen 2 postsDo what you love, love what you do!![]()
daarom. sommige werken sommige niet, en zien we vanzelf. hecht er ook niet zo heel veel waarde aan dan.quote:
Maarja het is altijd leuk als ideetje van je beetje werkt denk ik op forum.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
daarom. sommige werken sommige niet, en zien we vanzelf. hecht er ook niet zo heel veel waarde aan dan.
L
sommige *topics* werken. sommigen niet zo bedoelde ik het.quote:
MogguhhDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Morguh Nottumaquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja men denkt dat het dicht isquote:
Je gaat toch niet een hele tijd in een gesloten topic zitten wachten tot het weer opengaat lijkt mij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey GGquote:
Zeg een beetje DTS-er gaat er toch voor?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een hele tijd in een gesloten topic zitten wachten tot het weer opengaat lijkt mij?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Op deze manier niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeg een beetje DTS-er gaat er toch voor?
Hey Drakin
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.Do what you love, love what you do!![]()
ik val door de mand nuquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt Kreequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Niet langquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt Kree
Nee, iedereen die afscheid neemt komt weer terugquote:
hmmms denken jullie he? ik weet al nu is het nog ff leuk. over een halve dag is het alleen nog bolk koop bolk en blablabal.
we gaan het zien. ik heb er gewoon geen zin in zo. niks ten nadele van jullie btw dus hoop wel in andere topics te zien.
Kree wel. Die kan het niet latenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iedereen die afscheid neemt komt weer terug
ZIe, je bent er al weer, heeft niet lang geduurdquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef kree het volgende:
hmmms denken jullie he? ik weet al nu is het nog ff leuk. over een halve dag is het alleen nog bolk koop bolk en blablabal.
we gaan het zien. ik heb er gewoon geen zin in zo. niks ten nadele van jullie btw dus hoop wel in andere topics te zien.
Hij houdt van onsquote:
dit telt nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe, je bent er al weer, heeft niet lang geduurd
Echt welquote:
hahaha neeeeeeequote:
zie jullie morgen wel weer ergens als dit topic ineens dicht gaat dmv nieuwe regels he?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alsof het leven ophoudt zonder DTSquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha neeeeeee
zie jullie morgen wel weer ergens als dit topic ineens dicht gaat dmv nieuwe regels he?
jij vindt t te leuk gewoon. hahahahaquote:
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij vindt t te leuk gewoon. hahahaha
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Boeit het je niet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij vindt t te leuk gewoon. hahahaha
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
nou kreeg er ff hart fibrillatie van wel ja toen ik dat allemaal las.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou kreeg er ff hart fibrillatie van wel ja toen ik dat allemaal las.
het is niet de eerste keer he. zelfs zonder dit dat ik DM krijg van meerdere van wat is het saai enzo en kun jij niet ff posten. niet om een veer in mijn reet te steken, maar dat is precies wat ik zeg waarom het zo niet gaat werken.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:02 schreef kree het volgende:
het is niet de eerste keer he. zelfs zonder dit dat ik DM krijg van meerdere van wat is het saai enzo en kun jij niet ff posten. niet om een veer in mijn reet te steken, maar dat is precies wat ik zeg waarom het zo niet gaat werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
Ik ben alleen maar bezig om die kree te bolken, dus weg is hij nog niet.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nee joh, Kree blijft gezellig bij ons die kan ons niet missenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bezig om die kree te bolken, dus weg is hij nog niet.
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, Kree blijft gezellig bij ons die kan ons niet missen
maargoed mss moet ik ff statement maken.Do what you love, love what you do!![]()
Hey daar is hij al weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.
maargoed mss moet ik ff statement maken.![]()
EN om op je andere vraag elders antwoord te geven. Ja de meet gaat nog doorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hoeft niet, je hebt vaak genoeg statements gemaakt. Dat nieuwe topic is al een overduidelijk statement.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.
maargoed mss moet ik ff statement maken.How can I make this topic about me?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
nou gaan we het zien he. en ja thanks dot. ik ga niet naar de meet. sowieso al niet omdat ff dat dingetje met ambulance enzo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je hebt vaak genoeg statements gemaakt. Dat nieuwe topic is al een overduidelijk statement.Do what you love, love what you do!![]()
zou mijn dood nog worden dit topic. letterlijk en figuurlijk haast. lolDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Misschien moet je nog ff je mandje in.quote:
Nehquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien moet je nog ff je mandje in.
Dan slaap ik vanavond niet
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?Do what you love, love what you do!![]()
En toch zit je hier nog…quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Praat je ook zo tegen degene die boven je staat op je werk?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?Don't follow me. I am lost too
Lekker bakkie thnx Rob.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Meer, meer, meer...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Don't follow me. I am lost too
Lekker DT Robquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Hey Greysquote:
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]How can I make this topic about me?![]()
Niks mis meequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef Rob het volgende:
[..]
heb ik vannacht toch wakker gezeten om e bolken gebeurd me dit
Je hebt ze de moeder gebolkt
yupquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen degene die boven je staat op je werk?Do what you love, love what you do!![]()
4 x koffie, espresso en koffie latte magidinges of theequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?![]()
Morguh KWquote:
Aha.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Nou, doe mij maar de latte alsublieft.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Overal is aan gedachtquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
koffie, espresso en koffie latte magidinges of theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen cappuccinoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
4 x koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Ja maar hij wil een statement makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja bla bla koeienvlaai
Je zegt nu al vanaf gisteren dat je niet meer gaat posten
Veertig jaar geleden alweer.
Wat een drama was dat.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-niet-fout-zou-gaanDon't follow me. I am lost too
Een statement maken moet hij dan lekker alleen doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een statement maken![]()
SwJ for the win
Dat zou hij mooi in zijn topic kunnen doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een statement maken moet hij dan lekker alleen doen![]()
SwJ for the win
denk dat ol ff blokje moet makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een statement makenDo what you love, love what you do!![]()
En niet hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zou hij mooi in zijn topic kunnen doen.
Denk toch dat hij de verkeerde afslag heeft genomen en toch weer hier is belandquote:
ik spreek jullie over paar uur en nadat die weer dicht is he
bolk
[ Bericht 15% gewijzigd door SwJ op 29-05-2025 09:29:20 ]Do what you love, love what you do!![]()
Tis een boemerangquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk toch dat hij de verkeerde afslag heeft genomen en toch weer hier is beland
Dat is een testquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?Of je wel goed wakker bent, en anders nog even een bakkie moet nemen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Begrijpend lezen kan dat ook op de bingokaart ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna pakt de kree-bingokaart en streept dictatuur en en statement af.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lol of mods moeten nu terugkrabbelen en heb ik mijn punt bereikt wel. maar als ie weer dicht gaat. tot vanavond in eentje van de andere topics.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna pakt de kree-bingokaart en streept dictatuur en statement af.Do what you love, love what you do!![]()
Ik kijk ff. Ik schrijf het er gewoon ff bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan dat ook op de bingokaart ?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Het is een beetje hetzelfde als de het sluitingsuur in de horeca.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet eens eigenlijk. maar ik vind het beetje niet oke hoe dit gaat.
en zeg ik erbij ik mag jullie allen en de mods ook nog wel, maar het is beetje verbod op vrije meningsuiting wel. en hij bepalen dus dictator dingen. En daar ben ik het niet mee eens.
Om een bepaalde tijd gaan de kroegen dicht en gaan mensen lekker slapen
Zoals ik gisteravond. Al zeiquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
lol of mods moeten nu terugkrabbelen en heb ik mijn punt bereikt wel. maar als ie weer dicht gaat. tot vanavond in eentje van de andere topics.
Lees eens wat er staat
Scheelt je een hoop waanideeenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
precies. nou weet niet hoe dat elders werkt, maar hier waren er altijd rellen met politie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als de het sluitingsuur in de horeca.
Om een bepaalde tijd gaan de kroegen dicht en gaan mensen lekker slapenDo what you love, love what you do!![]()
nou...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
Veertig jaar geleden alweer.
Wat een drama was dat.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-niet-fout-zou-gaan
man man man...![]()
Jep, maar niet alle kroegen zijn hier dicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
precies. nou weet niet hoe dat elders werkt, maar hier waren er altijd rellen met politie.Don't follow me. I am lost too
Ik zat het live te volgen.quote:Don't follow me. I am lost too
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep, maar niet alle kroegen zijn hier dicht.. Doeeeeiiii
Tot zo maar weer hequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderen. Doeeeeiiii
Daarom.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderen. Doeeeeiiii
Fok is nog open.
Opgelost
nou toch weer jammer dat dikke lul niet magquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:35 schreef SwJ het volgende:
Zullen we de dictatuur-dikke lul-putin posts achterwege laten?![]()
![]()
Dikke lul 3 bier dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Rob het volgende:
[..]
nou toch weer jammer dat dikke lul niet magThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Of mag dikke lul zonder -Putin dan weer wel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Rob het volgende:
[..]
nou toch weer jammer dat dikke lul niet mag
Alleen putin, dikke lulquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Of mag dikke lul zonder -Putin dan weer wel?F.K.A. SuperwormJim![]()
Liverpool had wel een naam in die tijd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:36 schreef Rob het volgende:
[..]
wel gehoord op het moment van maar niet gevolgd.
Hillsboroughramp was er ook nog, paar jaar later.Don't follow me. I am lost too
instorting tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Liverpool had wel een naam in die tijd.
Hillsboroughramp was er ook nog, paar jaar later.![]()
Tuurlijk. Algemeen bekend synoniem voor ochtendgymnastiek op t natte grasquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ
Ken jij het woord dauwtrappen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Dan is @Kissingbird gewoon gekquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Algemeen bekend synoniem voor ochtendgymnastiek op t natte gras
En ligt het niet aan Limburg
Je gaat voor die tijd nog naar de dokter, wacht eerst dat even af. Misschien was het een moment van flauwte, hebben wel eens meer mensen last vanquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou gaan we het zien he. en ja thanks dot. ik ga niet naar de meet. sowieso al niet omdat ff dat dingetje met ambulance enzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die was er welquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen vandaag is er geen dauw te bekennen
Vanmorgen heeeeel vroeg
Oh toen sliep ik nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was er wel
Vanmorgen heeeeel vroeg
jawel ik moest lachen..quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En je had niet door dat je de lapo had?
Ik had het over dat SwJ de sleutel denkelijk kwijt was en poemmm![]()
![]()
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is @:Kissingbird gewoon gek
En ligt het niet aan Limburg
Smile, it's free therapy.![]()
Had ie je bericht gelezen, en toen dacht hij oja shit het topic moet dichtquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef Rob het volgende:
[..]
jawel ik moest lachen..
Ik had het over dat SwJ de sleutel denkelijk kwijt was en poemmm![]()
het was dus eigenlijk de goden verzoekenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ie je bericht gelezen, en toen dacht hij oja shit het topic moet dicht![]()
![]()
![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik denk het wel ja ( alleen wel ten voordeel van jou )quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Rob het volgende:
[..]
het was dus eigenlijk de goden verzoeken
En dauwrollen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Meer dan half Nederlandquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.
Maar hé
Dan tellen we niet mee
Oud heidens ritueel
Lees het noek midzomer in Europa van Aat van Gilst waar uitgebreid over de dauw en het trappen wordt geschrevenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dauwtrappen is een oude traditie: eerst trappel je met je blote voeten in het gras om goed wakker te worden. Daarna ga je fris op pad voor een stevige wandeling van 1,5 uur inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zijn kauwrollenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die doen aan dauwdrollenquote:
Hier is het grijsquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
Er moet volgens buienradar nu ook al regenenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier net een beetje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
Er moet volgens buienradar nu ook al regenen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hey Aeque
Ik net wel bijna van de trap.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal zo wel wat vallen denk ik of nietOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Teveel fans in een vak. Daardoor verdrukten ze elkaar.quote:Don't follow me. I am lost too
Hoe kreeg je dat voor elkaar of mistte je een tree?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
O dat moet je niet hebben, wel uitkijken hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gewoon onhandig zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar of mistte je een tree?
Ik ben als kind van de trap gevallen zo tegen de verwarming aan bam"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
We gaan toch niet voor stuntelkamioen spelen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij zit hier dus we weten hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:20 schreef Lovely het volgende:
Ik ben als kind van de trap gevallen zo tegen de verwarming aan bam![]()
Maar hoe is het met de verwarming?
Je 1000e post hieroverquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die deed het daarna nog gewoonquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zit hier dus we weten hoe dat is afgelopen.![]()
Maar hoe is het met de verwarming?![]()
Geef ff anderen er de schuld van. Niet ons.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En oude berichten quoten is ook zo wat begint het gedoe weer opnieuwWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DramaDon't follow me. I am lost too
Soms moet ik op mijn handen zittenquote:
Maar kon het niet
Herkenbaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Soms moet ik op mijn handen zitten
Maar kon het niet![]()
![]()
Snap ikquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar kon het niet![]()
Dat is ook een van mijn valkuilen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wel ook met het risico dat je door sommige users als gaslighter wordt weggezet maar goedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Als iemand een topic overneemt dat toch al aan alle kanten fout isquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Snap ik![]()
Dat is ook een van mijn valkuilen
I knowquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
Als iemand een topic overneemt dat toch al aan alle kanten fout is
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heb ik niet gezegd dat 'jullie' niet meetellenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meer dan half Nederland
Maar hé
Dan tellen we niet mee
Smile, it's free therapy.![]()
You win somequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:46 schreef Puzzie het volgende:
Wel ook met het risico dat je door sommige users als gaslighter wordt weggezet maar goed
You lose someThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Is wel lekker warm ":Pquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar kon het nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: