Staat toch geen naam en adres bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Alles in geuren en kleuren delen wat 'die meid' zegt en doet. Ik vind het echt niet kunnen.
Deel 1 van 5quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
Borderline mensen hebben een gebruiksaanwijzing. [ link | afbeelding ]
Mag ik haar nummer.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Het past niet in haar straatje dus dan is het walgelijk. Het was puur het luchten van m'n hart, zoeken naar adviezen en eventuele tips en ervaringen. Er word meteen weer zo'n stempel opgedrukt.
Ja tuurlijk geeft zoiets een toon. Maar als ik zeg "die meid" dan bedoel ik dat op een normale aanduiding. Niet als iets negatiefs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:11 schreef Rob het volgende:
meid griet kerel gozer vent gewoon gebruikelijk. Afhankelijk van de "toon" geeft het een lading
quote:
Het past allemaal prima in mijn straatje, maar zo gedetailleerd praten over een relatie waar je vorige week nog vol euforie over was vind ik echt walgelijk. Ja dat klopt. En voor het delen van tips en ervaringen ben je misschien beter af in R&P.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, laat gaan. Het past niet in haar straatje dus dan is het walgelijk. Het was puur het luchten van m'n hart, zoeken naar adviezen en eventuele tips en ervaringen. Er word meteen weer zo'n stempel opgedrukt.
Die indruk had ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja tuurlijk geeft zoiets een toon. Maar als ik zeg "die meid" dan bedoel ik dat op een normale aanduiding. Niet als iets negatiefs.
quote:
Mijn beste vriendin heeft ook Borderline, is een schat. Heeft ook d'r gebruiksaanwijzing maar snapt het wel als je iets aan haar vraagt niet te doen, of als je zegt dat iets een grens is en er over praat...quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:11 schreef Soury het volgende:
Borderline mensen hebben een gebruiksaanwijzing. [ link | afbeelding ]
Ja vorige week was die meid nog wel lekker. Kan gebeuren toch.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het past allemaal prima in mijn straatje, maar zo gedetailleerd praten over een relatie waar je vorige week nog vol euforie over was vind ik echt walgelijk. Ja dat klopt. En voor het delen van tips en ervaringen ben je misschien beter af in R&P.
Nee. Mijn idee van het woord meid is gewoon dat... "meid" en niet als een soort negatieve benaming, why should i?quote:
Was het een zwartequote:Op donderdag 29 mei 2025 02:14 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Mijn idee van het woord meid is gewoon dat... "meid" en niet als een soort negatieve benaming, why should i?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vorige week was die meid nog wel lekker. Kan gebeuren toch.
Het had niets te maken met lekker of whatever.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Het past allemaal prima in mijn straatje, maar zo gedetailleerd praten over een relatie waar je vorige week nog vol euforie over was vind ik echt walgelijk. Ja dat klopt. En voor het delen van tips en ervaringen ben je misschien beter af in R&P.
Ze was zo wit als de tekst achtergrond op FOK!quote:
Nee niet eensquote:
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[..]
Het had niets te maken met lekker of whatever.
En inderdaad vorige week sprak ik nog vol euforie over haar. Dat klopt, en ze heeft nog steeds hele fijne goede kanten. Maar als je van iets kleins als ik die vraagt of je iets misschien niet meer zou willen doen een ontzettend groot probleem maakt en gaat schreeuwen schelden en huilen en gaat doen alsof ik je het huis uit zet ja... Dan is die euforie wel over..
Ik was de deugmeut hier een beetje aan het voerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 02:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ze was zo wit als de tekst achtergrond op FOK!
Je hoeft het niet te geloven hoor. Maar mijn ervaring was toch echt zo gisternacht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he. Ik geloof het niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |