SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Goh, je verwacht het niet, maar het ligt vast aan die meidquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:47 schreef Grotetijd het volgende:
Nou die meid waarmee ik bezig was is sinds gister ook wel over...Jezus wat een gezeik opeens om half 3 'S nachts.
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2025 01:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Goh, je verwacht het niet, maar het ligt vast aan die meid.
Oh heb ik wat gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
[..]
Hm, eens met spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
[..]
Oh wacht ik snap je, het was niet het "vrouwtje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
succes sp3c. Je had geloof ik al wel wat gemist![]()
Of ook helemaal niet, als je niet op kiespijn zit te wachten
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snap dat het niet heel netjes is, maar moet m'n hart luchten. En adviezen zijn altijd welkom.
[ Bericht 24% gewijzigd door Grotetijd op 29-05-2025 02:08:39 ]Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Enige wat ik mis is ijshockey en dat begint in september weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 01:59 schreef Sally het volgende:
succes sp3c. Je had geloof ik al wel wat gemist![]()
Of ook helemaal niet, als je niet op kiespijn zit te wachtenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:01 schreef Grotetijd het volgende:
Sowieso alles hier delen, ook al is het in een spoiler, is echt walgelijk wat mij betreft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben meer mensen ervaringen zoals deze met iemand met Borderline? En @:shii Ik snap dat "die meid waar mee ik bezig was" niet heel netjes klinkt. Maar we waren toch ook bezig? We waren 3 weken aan het daten, ik bedoelde het i.i.g niet op een manier waarop jij het nu interpreteert.![]()
Joh, ik vraag vooral of het nou echt zo belachelijk was wat ik als grens stelde en hoe zij daar op reageerde. Shii.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Sowieso alles hier delen, ook al is het in een spoiler, is echt walgelijk wat mij betreft.Well, life can be a riot
Waarom? Soms is het wel fijn om je hart te luchten op een forum.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Sowieso alles hier delen, ook al is het in een spoiler, is echt walgelijk wat mij betreft.Iedereen is een kutlultrut
Ik heb het niet gelezen dus ergens is het nog priveOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:01 schreef Grotetijd het volgende:
Ik vind meid nog best netjes. In Rotterdam gebruiken we een ander woord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben meer mensen ervaringen zoals deze met iemand met Borderline? En @:shii Ik snap dat "die meid waar mee ik bezig was" niet heel netjes klinkt. Maar we waren toch ook bezig? We waren 3 weken aan het daten, ik bedoelde het i.i.g niet op een manier waarop jij het nu interpreteert.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Alles in geuren en kleuren delen wat 'die meid' zegt en doet. Ik vind het echt niet kunnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Soms is het wel fijn om je hart te luchten op een forum.![]()
RidderThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ach, laat gaan. Het past niet in haar straatje dus dan is het walgelijk. Het was puur het luchten van m'n hart, zoeken naar adviezen en eventuele tips en ervaringen. Er word meteen weer zo'n stempel opgedrukt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? Soms is het wel fijn om je hart te luchten op een forum.Well, life can be a riot
Ja... Denk dat het wel beter is. Het is sneu voor haar, en baal ook. Maar dit was niet haalbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:08 schreef Rob het volgende:
Maar het gelezen te hebben... op tijd "uitgestapt"Well, life can be a riot
Ik vind "meid" ook niet echt schokkend. Maar ieder heeft daar weer een ander idee bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 02:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind meid nog best netjes. In Rotterdam gebruiken we een ander woord.Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: