Tot zo maar weer hequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderen. Doeeeeiiii
Daarom.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:34 schreef kree het volgende:
[..]
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderen. Doeeeeiiii
nou toch weer jammer dat dikke lul niet magquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:35 schreef SwJ het volgende:
Zullen we de dictatuur-dikke lul-putin posts achterwege laten?
Dikke lul 3 bier dan?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Rob het volgende:
[..]
nou toch weer jammer dat dikke lul niet mag
Jaaa?quote:
Of mag dikke lul zonder -Putin dan weer wel?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef Rob het volgende:
[..]
nou toch weer jammer dat dikke lul niet mag
De jodelquote:
Weet jij wat dauwtrappen isquote:
Alleen putin, dikke lulquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Of mag dikke lul zonder -Putin dan weer wel?
Liverpool had wel een naam in die tijd.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:36 schreef Rob het volgende:
[..]
wel gehoord op het moment van maar niet gevolgd.
Ik ken het woord wel jaquote:
Kibi kende het nietquote:
instorting tochquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Liverpool had wel een naam in die tijd.
Hillsboroughramp was er ook nog, paar jaar later.
SwJquote:
Alleen vandaag is er geen dauw te bekennenquote:
Tuurlijk. Algemeen bekend synoniem voor ochtendgymnastiek op t natte grasquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
SwJ
Ken jij het woord dauwtrappen?
Dan is @Kissingbird gewoon gekquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef SwJ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Algemeen bekend synoniem voor ochtendgymnastiek op t natte gras
Je gaat voor die tijd nog naar de dokter, wacht eerst dat even af. Misschien was het een moment van flauwte, hebben wel eens meer mensen last vanquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
nou gaan we het zien he. en ja thanks dot. ik ga niet naar de meet. sowieso al niet omdat ff dat dingetje met ambulance enzo.
Die was er welquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Alleen vandaag is er geen dauw te bekennen
Oh toen sliep ik nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was er wel
Vanmorgen heeeeel vroeg
En je had niet door dat je de lapo had?quote:
jawel ik moest lachen..quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
En je had niet door dat je de lapo had?
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is @:Kissingbird gewoon gek
En ligt het niet aan Limburg
Had ie je bericht gelezen, en toen dacht hij oja shit het topic moet dichtquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:45 schreef Rob het volgende:
[..]
jawel ik moest lachen..
Ik had het over dat SwJ de sleutel denkelijk kwijt was en poemmm
het was dus eigenlijk de goden verzoekenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ie je bericht gelezen, en toen dacht hij oja shit het topic moet dicht![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Ik denk het wel ja ( alleen wel ten voordeel van jou )quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Rob het volgende:
[..]
het was dus eigenlijk de goden verzoeken
En dauwrollen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.
Meer dan half Nederlandquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |