het was dus eigenlijk de goden verzoekenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had ie je bericht gelezen, en toen dacht hij oja shit het topic moet dicht![]()
Hahaquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Ik denk het wel ja ( alleen wel ten voordeel van jou )quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:49 schreef Rob het volgende:
[..]
het was dus eigenlijk de goden verzoeken
En dauwrollen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.
Meer dan half Nederlandquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Google:Dauwtrappen is een traditie die vooral in het Oosten en Zuiden van Nederland, met name in Twente en Achterhoek, plaatsvindt. Ook in Noord-Brabant, Noord-Holland en West-Brabant is dauwtrappen bekend.
Dat zijn kauwrollenquote:
Die doen aan dauwdrollenquote:
Ik denk het niet, er komt regen aanquote:
Hier is het grijsquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
Er moet volgens buienradar nu ook al regenen
Hier net een beetje.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:04 schreef Lovely het volgende:
Er moet volgens buienradar nu ook al regenen
Licht grijs hier..quote:
Zal zo wel wat vallen denk ik of nietquote:
Ik net wel bijna van de trap.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal zo wel wat vallen denk ik of niet
Teveel fans in een vak. Daardoor verdrukten ze elkaar.quote:
Hoe kreeg je dat voor elkaar of mistte je een tree?quote:
O dat moet je niet hebben, wel uitkijken hequote:
Gewoon onhandig zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoe kreeg je dat voor elkaar of mistte je een tree?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |