En toch zit je hier nog…quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?
Praat je ook zo tegen degene die boven je staat op je werk?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?
Lekker bakkie thnx Rob.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer, meer, meer...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker DT Robquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
Hey Greysquote:
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
Niks mis meequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef Rob het volgende:
[..]
heb ik vannacht toch wakker gezeten om e bolken gebeurd me dit
yupquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen degene die boven je staat op je werk?
4 x koffie, espresso en koffie latte magidinges of theequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?
Morguh KWquote:
Aha.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Overal is aan gedachtquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Geen cappuccinoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
4 x koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Ja maar hij wil een statement makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja bla bla koeienvlaai
Je zegt nu al vanaf gisteren dat je niet meer gaat posten
Een statement maken moet hij dan lekker alleen doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een statement maken
Dat zou hij mooi in zijn topic kunnen doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een statement maken moet hij dan lekker alleen doen![]()
SwJ for the win
denk dat ol ff blokje moet makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een statement maken
n niet hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zou hij mooi in zijn topic kunnen doen.
Denk toch dat hij de verkeerde afslag heeft genomen en toch weer hier is belandquote:
Tis een boemerangquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk toch dat hij de verkeerde afslag heeft genomen en toch weer hier is beland
Dat is een testquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?
Dan maar zelf makenquote:
Begrijpend lezen kan dat ook op de bingokaart ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna pakt de kree-bingokaart en streept dictatuur en en statement af.
lol of mods moeten nu terugkrabbelen en heb ik mijn punt bereikt wel. maar als ie weer dicht gaat. tot vanavond in eentje van de andere topics.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna pakt de kree-bingokaart en streept dictatuur en statement af.
Ik kijk ff. Ik schrijf het er gewoon ff bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan dat ook op de bingokaart ?
Het is een beetje hetzelfde als de het sluitingsuur in de horeca.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet eens eigenlijk. maar ik vind het beetje niet oke hoe dit gaat.
en zeg ik erbij ik mag jullie allen en de mods ook nog wel, maar het is beetje verbod op vrije meningsuiting wel. en hij bepalen dus dictator dingen. En daar ben ik het niet mee eens.
Zoals ik gisteravond. Al zeiquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
lol of mods moeten nu terugkrabbelen en heb ik mijn punt bereikt wel. maar als ie weer dicht gaat. tot vanavond in eentje van de andere topics.
precies. nou weet niet hoe dat elders werkt, maar hier waren er altijd rellen met politie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als de het sluitingsuur in de horeca.
Om een bepaalde tijd gaan de kroegen dicht en gaan mensen lekker slapen
nou...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
Veertig jaar geleden alweer.
Wat een drama was dat.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-niet-fout-zou-gaan
Jep, maar niet alle kroegen zijn hier dicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
precies. nou weet niet hoe dat elders werkt, maar hier waren er altijd rellen met politie.
Ik zat het live te volgen.quote:
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep, maar niet alle kroegen zijn hier dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |