Je gaat toch niet een hele tijd in een gesloten topic zitten wachten tot het weer opengaat lijkt mij?quote:
Hey GGquote:
Zeg een beetje DTS-er gaat er toch voor?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een hele tijd in een gesloten topic zitten wachten tot het weer opengaat lijkt mij?
Op deze manier niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeg een beetje DTS-er gaat er toch voor?
ik val door de mand nuquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt Kreequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Niet langquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt Kree
Nee, iedereen die afscheid neemt komt weer terugquote:
Kree wel. Die kan het niet latenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iedereen die afscheid neemt komt weer terug
ZIe, je bent er al weer, heeft niet lang geduurdquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef kree het volgende:
hmmms denken jullie he? ik weet al nu is het nog ff leuk. over een halve dag is het alleen nog bolk koop bolk en blablabal.
we gaan het zien. ik heb er gewoon geen zin in zo. niks ten nadele van jullie btw dus hoop wel in andere topics te zien.
Hij houdt van onsquote:
dit telt nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe, je bent er al weer, heeft niet lang geduurd
Echt welquote:
hahaha neeeeeeequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
quote:
Alsof het leven ophoudt zonder DTSquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha neeeeeee
zie jullie morgen wel weer ergens als dit topic ineens dicht gaat dmv nieuwe regels he?
jij vindt t te leuk gewoon. hahahahaquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij vindt t te leuk gewoon. hahahaha
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.
Boeit het je niet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij vindt t te leuk gewoon. hahahaha
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.
nou kreeg er ff hart fibrillatie van wel ja toen ik dat allemaal las.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou kreeg er ff hart fibrillatie van wel ja toen ik dat allemaal las.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:02 schreef kree het volgende:
het is niet de eerste keer he. zelfs zonder dit dat ik DM krijg van meerdere van wat is het saai enzo en kun jij niet ff posten. niet om een veer in mijn reet te steken, maar dat is precies wat ik zeg waarom het zo niet gaat werken.
Nee joh, Kree blijft gezellig bij ons die kan ons niet missenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bezig om die kree te bolken, dus weg is hij nog niet.
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, Kree blijft gezellig bij ons die kan ons niet missen
Hey daar is hij al weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.
maargoed mss moet ik ff statement maken.
Dat hoeft niet, je hebt vaak genoeg statements gemaakt. Dat nieuwe topic is al een overduidelijk statement.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.
maargoed mss moet ik ff statement maken.
nou gaan we het zien he. en ja thanks dot. ik ga niet naar de meet. sowieso al niet omdat ff dat dingetje met ambulance enzo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je hebt vaak genoeg statements gemaakt. Dat nieuwe topic is al een overduidelijk statement.
Misschien moet je nog ff je mandje in.quote:
Nehquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien moet je nog ff je mandje in.
En toch zit je hier nog…quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?
Praat je ook zo tegen degene die boven je staat op je werk?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:16 schreef kree het volgende:
wat me dus niks bevalt is dat er een mod aan de knoppen zit en die maar gaat bepalen wanneer wij het gezellig mogen hebben of niet. Dikke lul. daar pas ik dus voor, snappen jullie hopelijk?
Lekker bakkie thnx Rob.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer, meer, meer...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lekker DT Robquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
Hey Greysquote:
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:19 schreef Rob het volgende:
Niks mis meequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef Rob het volgende:
[..]
heb ik vannacht toch wakker gezeten om e bolken gebeurd me dit
yupquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Praat je ook zo tegen degene die boven je staat op je werk?
4 x koffie, espresso en koffie latte magidinges of theequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?
Morguh KWquote:
Aha.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Overal is aan gedachtquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Geen cappuccinoquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:22 schreef Rob het volgende:
[..]
4 x koffie, espresso en koffie latte magidinges of thee
Ja maar hij wil een statement makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja bla bla koeienvlaai
Je zegt nu al vanaf gisteren dat je niet meer gaat posten
Een statement maken moet hij dan lekker alleen doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een statement maken
Dat zou hij mooi in zijn topic kunnen doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een statement maken moet hij dan lekker alleen doen![]()
SwJ for the win
denk dat ol ff blokje moet makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja maar hij wil een statement maken
n niet hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:27 schreef notturna het volgende:
[..]
Dat zou hij mooi in zijn topic kunnen doen.
Denk toch dat hij de verkeerde afslag heeft genomen en toch weer hier is belandquote:
Tis een boemerangquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:28 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk toch dat hij de verkeerde afslag heeft genomen en toch weer hier is beland
Dat is een testquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarom zijn de kopjes koffie verschillend in grootte?
Begrijpend lezen kan dat ook op de bingokaart ?quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna pakt de kree-bingokaart en streept dictatuur en en statement af.
lol of mods moeten nu terugkrabbelen en heb ik mijn punt bereikt wel. maar als ie weer dicht gaat. tot vanavond in eentje van de andere topics.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:29 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna pakt de kree-bingokaart en streept dictatuur en statement af.
Ik kijk ff. Ik schrijf het er gewoon ff bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Begrijpend lezen kan dat ook op de bingokaart ?
Het is een beetje hetzelfde als de het sluitingsuur in de horeca.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef kree het volgende:
[..]
nouja niet eens eigenlijk. maar ik vind het beetje niet oke hoe dit gaat.
en zeg ik erbij ik mag jullie allen en de mods ook nog wel, maar het is beetje verbod op vrije meningsuiting wel. en hij bepalen dus dictator dingen. En daar ben ik het niet mee eens.
Zoals ik gisteravond. Al zeiquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:30 schreef kree het volgende:
[..]
lol of mods moeten nu terugkrabbelen en heb ik mijn punt bereikt wel. maar als ie weer dicht gaat. tot vanavond in eentje van de andere topics.
precies. nou weet niet hoe dat elders werkt, maar hier waren er altijd rellen met politie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:31 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is een beetje hetzelfde als de het sluitingsuur in de horeca.
Om een bepaalde tijd gaan de kroegen dicht en gaan mensen lekker slapen
nou...quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:26 schreef RedShoe het volgende:
Veertig jaar geleden alweer.
Wat een drama was dat.
https://nos.nl/artikel/25(...)t-niet-fout-zou-gaan
Jep, maar niet alle kroegen zijn hier dicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:32 schreef kree het volgende:
[..]
precies. nou weet niet hoe dat elders werkt, maar hier waren er altijd rellen met politie.
Ik zat het live te volgen.quote:
hier op fok dus ook niet, ik ben bij eentje van anderenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:33 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Jep, maar niet alle kroegen zijn hier dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |