Je gaat toch niet een hele tijd in een gesloten topic zitten wachten tot het weer opengaat lijkt mij?quote:
Hey GGquote:
Zeg een beetje DTS-er gaat er toch voor?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je gaat toch niet een hele tijd in een gesloten topic zitten wachten tot het weer opengaat lijkt mij?
Op deze manier niet meerquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:48 schreef notturna het volgende:
[..]
Zeg een beetje DTS-er gaat er toch voor?
ik val door de mand nuquote:
Tot morgenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt Kreequote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
bij deze. moet zeggen het was een leuke tijd en weet ik hoeveel met allemaal gekletst,. maar ik ben het niet eens met de gang van zaken hoe dit topic gaat, dus laat vooral aan jullie als je er plezier in hebt, ga lekker door.
Maar ik ga niet meer in DTS posten. ben er beetje klaar mee eigenlijk, zie jullie wel in andere topics.
Niet langquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoelang je dit volhoudt Kree
Nee, iedereen die afscheid neemt komt weer terugquote:
Kree wel. Die kan het niet latenquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iedereen die afscheid neemt komt weer terug
ZIe, je bent er al weer, heeft niet lang geduurdquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef kree het volgende:
hmmms denken jullie he? ik weet al nu is het nog ff leuk. over een halve dag is het alleen nog bolk koop bolk en blablabal.
we gaan het zien. ik heb er gewoon geen zin in zo. niks ten nadele van jullie btw dus hoop wel in andere topics te zien.
Hij houdt van onsquote:
dit telt nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIe, je bent er al weer, heeft niet lang geduurd
Echt welquote:
hahaha neeeeeeequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:52 schreef kree het volgende:
quote:
Alsof het leven ophoudt zonder DTSquote:Op donderdag 29 mei 2025 08:57 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha neeeeeee
zie jullie morgen wel weer ergens als dit topic ineens dicht gaat dmv nieuwe regels he?
jij vindt t te leuk gewoon. hahahahaquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij vindt t te leuk gewoon. hahahaha
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.
Boeit het je niet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
jij vindt t te leuk gewoon. hahahaha
naja ik zal me bij me principes houden, want kon leven met dit hele topic, maar de nieuwe regels gaan mij te ver en denk waarom ook? maargoed.
nou kreeg er ff hart fibrillatie van wel ja toen ik dat allemaal las.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
nou kreeg er ff hart fibrillatie van wel ja toen ik dat allemaal las.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:02 schreef kree het volgende:
het is niet de eerste keer he. zelfs zonder dit dat ik DM krijg van meerdere van wat is het saai enzo en kun jij niet ff posten. niet om een veer in mijn reet te steken, maar dat is precies wat ik zeg waarom het zo niet gaat werken.
Nee joh, Kree blijft gezellig bij ons die kan ons niet missenquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar bezig om die kree te bolken, dus weg is hij nog niet.
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, Kree blijft gezellig bij ons die kan ons niet missen
Hey daar is hij al weerquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.
maargoed mss moet ik ff statement maken.
Dat hoeft niet, je hebt vaak genoeg statements gemaakt. Dat nieuwe topic is al een overduidelijk statement.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
jullie maken het wel lastig zo ja,. het is ook niet users waar ik me aan irriteer, meer dat hele verandering van idee van topic enzo. of nieuw idee, wat nergens op slaat.
maargoed mss moet ik ff statement maken.
nou gaan we het zien he. en ja thanks dot. ik ga niet naar de meet. sowieso al niet omdat ff dat dingetje met ambulance enzo.quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, je hebt vaak genoeg statements gemaakt. Dat nieuwe topic is al een overduidelijk statement.
Misschien moet je nog ff je mandje in.quote:
Nehquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:15 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien moet je nog ff je mandje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |